april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    effe uit mijn hoofd!
    nonnie, je kan ook een deel zand (voor de planten) en dan gewoon houtsnippers erboven. wel kei leuk zo bak in de keuken :) ik had er alleen kruiden in gezet :pzoals peterselie, bieslook en bascilicum enzo

ingrid, hahahaha wat een figuur die julian, helemaal niet eigenwijs ;) hahahaha maar goed dat je complimenten kreeg!

cm, thnx voor de links :) ERG leuk :) maar goed effe wachten :) eerst maar eens een huis kopen :)

mermaid, vind het ook, ayla lijkt op arco en tobin op jou (zoals ik op de fotos kan beoordelen ;))
    maar wat schatjes :)

euhm....

Nou net na dat ik de vloer had gestofzuigd en gedweild begon het te regenen :( dus niet gefietst maar met de auto gegaan. vanavond dus spinazietaart en morgen lekker pangafiletje met rijst en roerbakgroenten :) zo maar eens kijken of ik onze combi magnetron schoon kan krijgen, want die is me toch vies :)

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Irritant dat brede scherm.

Ben ik weer.. vanmiddag lekker thuis aangerommeld. Jayden is de woonkamer aan het verbouwen, manlief en ik vervelen ons een beetje. Gelukkig bijna etenstijd, dan Jayden om 19.00 uur op bed en dan bankhangen.

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het weer zit idd ook niet mee om iets te gaan ondernemen. Morgen zou het wel weer lekker worden!!

ZO...mijn nieuwe kleerkast is aangekomen...dus nu eerst boddschappen doen en dan lekker inruimen!

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ow trouwens hier ben ik geslaag voor de kids ik moest voor allebij nieuwe winterjassen hebben
    noa heeft nu een nep leren oud roze jas
    en thobias een stoere blauwe met nep bont

5. Trotsemama1

ik ga even me huisvrouwentaak doen en aardappelen schillen

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik heb ook al een winterjas voor Gijs :) zoooo mooie :)

Ga gijs eens in de kinderstoel zetten met een koek want dan kan ik de oven poetsen ;) komt zo een vriendin eten, dus ben zo niet meer online ;)

7. Trotsemama1

mermaid
    ik heb ook een schoenentik hoor maar dan voor noa:p hahaha
    heb nu weer nieuwe laarsjs gekocht bij de primark ! 12 euries dusja kan je niet voor tobben

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chilleke gezellig! eetse!

@tm goed bezig!

@ikheid tis ook veel te benauwd om wat te doen!

@hier net wasje uitgehangen en vaatwasser uitgeruimd straks lekker eten!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Chilleke, gezellig!!!! Eet smakelijk alvast!!

TM, das wel een leuk lijstje idd. Hier wil ik vanalles maar is niet zo dat het moet dus denk dat het voorlopig nog niet gaat gebeuren hahaha

Ikheid, het is vreemd weer en niet echt lekker om iets te gaan doen idd. Hoe lang hebben jullie nog vakantie??

Quschke, altijd leuk nieuwe dingen!

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat raar van Lukas, wel sneu dat hij zo aan het hoesten is!

Verder klinkt het als een geslaagde dag, volgens mij zijn ze bij jullie wel vaak crea aan het doen of niet?!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tukkie is er niet van gekomen, kan gewoon niet in slaap komen dus maar ff op de bank gehangen en beetje tv gekeken. Nu nog bedenken wat we gaan eten, Roeland heeft zin in Nasi en ik heb nergens zin in dus denk dat ik maar nasi ga maken voor de mannen en dan eet ik zelf een broodje ofzo.

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    cm was lukas trouwens nog droog gebleven?

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hebben ook bedacht wat Julian voor zijn verjaardag krijgt, de vtech kiddizoom. Tenminste dacht dat het zo heette. Iig dus een kindercamera, hij wil altijd foto's maken maar met mijn camera kan en mag dat gewoon niet aangezien die iets te duur was om als speelgoed gebruikt te worden dus dan maar zijn eigen camera speciaal voor kinderen bedoelt. Verder wordt zijn verjaardag helemaal in het carsthema, cars slingers, cars bekers, cars bordjes, cars uitnodigingen (jaja ik heb geen zin dit keer zelf uitnodigingen te maken) en dan natuurlijk ook een carstaart!

14. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ ingrid, leuk cadeau! Ik ken ze, mijn nichtje heeft er ook 1.
    Alleen jammer dat je er ook mee kunt filmen, en zij dus inmiddels al een hoop filmpjes heeft gemaakt van de meest vreemde dingen ;)
    Hoop voor je dat babybroertje niet bedenkt om met al die gezelligheid op het feestje te komen!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja ik denk dat ik ook regelmatig even de camera langs loop om te kijken wat hij er allemaal op heeft staan;)

Nou ja morgen natuurlijk strippen en als dat niet wordt en hij zit er dinsdag nog in dan kan ik dan bij de gyn aangeven ingeleid te willen worden wat dan woensdag al zou kunnen. Ben alleen niet zo voor het ingeleid worden, ben er meer voor om hem te laten komen wanneer hij er klaar voor is. Nou ja ik hoop dat hij er gewoon deze week nog uit wil komen hahaha

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wat dat betreft heb ik ook al veel voortekenen alleen nog niks wat wil doorzetten, heb natuurlijk de geweldige voorweeen, daarna complete leegloop van m'n lichaam, het vele plassen van afgelopen nacht, m'n stijgende bloeddruk. Het zijn allemaal tekenen van een bevalling die onderweg is alleen nu moet het nog doorzetten.

17. lautjuhhh

@ingrid wat balen dat het niet door wil zetten zeg!Maar goed de gyn wil eventueel ingrijpen dus dat geeft dan weer rust!

@hier net lekker gegeten dus nu lekker zitten kletsen en strakjes laetitia naar bed en een bak koffie

18. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ben ik weer, maar ga zo weer weg ben aan het koken namelijk ;)

@TM, niet lullig bedoeld maar je zegt dat je naar het financiele plaatje laat kijken, en kijk die laarsjes voor 12 euro klinkt niet veel maar als je moet bezuinigen zal je dat toch echt moeten laten, elke dag 10 euro uitgeven aan dingen die je niet nodig hebt is toch 50 in de week ;) en ik weet zker dat noa niet op blote voeten loopt als je de laarsjes had laten staan;)

@ingrid, het komt wel goed! roosviceetje? :D

@all, eet smakelijk alvast!

@chill, combi schoon?? thanks voor de tip!!

@hier, aan het koken en heb 2 leuke lantaarns op de kop getikt en 4 orchideetakken 2 paars en 2 wit, nu nog bedenken hoe ik dat ga verwerken en wat ik nog nodig heb, kaarsen gaat het namelijk niet worden watn dat raam staat vol in de zon (die er niet is) waardoor ze smelten :cool:

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ chill, nee, niet droog gebleven helaas. Maar dat had ik ook niet gelijk verwacht. We zullen geduld moeten hebben.

@ Ingrid, balen zeg dat je zo. blijft rondsukkelen! Ik hoop zo. voor je dat het strippen werkt!
    Ik doe idd graag creatief dingen met de kids. Het geeft even een rustmoment in de dag. En handig tegen verveling op regenachtige dagen!
    Lukas heeft ook een kiddizoom. Erg leuk. Hij heeft mij ook een paar keer gefi lmd bij het lezen van een verhaaltje. Als hij niet kan slapen, pakt hij zijn camera en luistert hij naar de verhaaltjes die hij heeft opgenomen. Best handig dus!

20. lautjuhhh

@nonnie goed geslaagd dus!

@ingrid klinkt wel als een erg leuk cars feestje :p

@ Cm das wel handig met die camera!!!

Deel Deze Pagina