@mamax hopelijk heb je een goede nacht @Chil heb ik ook gehad met een vriendin maar nu is er helemaal geen contact meer.. ik vind het wel goed
echte orchideen leven maar 1 dag in mijn huis ja ik vind het ook veel vrolijker, maar moet even wennen aan de leegte en het grote raam *edit* bloemetje in het midden is wel echt, dat is degene van de salontafel weet je nog
@ Nonnie: Of moet ik zeggen Crea-Bea . Leuk geworden! @ Chilleke: Hm, dus als ze er is zit je eigenlijk je best te doen om het gesprek gaande te houden... GRMBL :x, mijn positiebroek (jaja, ik loop nog steeds in dat kreng) is nu toch echt te wijd, maar mijn eigen broeken (maatje mini ) zijn nog te klein. Moet dus nodig opzoek naar een nieuwe, niet te dure broek, maar ten eerste HAAT ik broeken kopen, ik kan altijd zo moeilijk slagen en ten tweede...wanneer moet ik dat in godsnaam doen? Ik ga niet in een winkel passen als ik in mijn eentje ben met Ayla en Tobin.
waarom niet?? als tobin slaapt in de wagen? of is ayla erg vervelend in de wagen? vraag je toch gewoon de verkoopster om alles te halen voor je! daar zijn ze voor althans heb het zelf gedaan als werk en ik voelde me toch wel verplicht om mensen te helpen @all, thanks voor de complimentjes hoop dat ze gemeend zijn anders zit ik alsnog met een rare vensterbank
Chil, pijn is gelukkig wel verdwenen. Al heb ik zaterdag de hele dag gewerkt, dus alleen gestaan. Had die avond nog wel pijn, maar daarna was het over. Had nog een vriendin gesproken (die studeert geneeskunde) en die heeft er ook een. Die zat te vertellen dat de arts pijnstilling moet voorschrijven voor ervoor en erna. Zowel bij in als uit. Heb maar niets verteld verder... Ze wist wel te vertellen dat het voor de meesten best pijnlijk is! Heeft iemand hier ervaing met ovulatietesten trouwens?
Hm, zou kunnen, maar ik vind het niet prettig om Ayla en Tobin te laten staan waar ik ze niet kan zien (= buiten het pashok dus). Ik vraag mijn zusje wel of ze van de week nog een middagje vrij is, dan kan zij mooi bij de wagen blijven als ik ga passen.
Trouwens...Arco hoeft zaterdag niet te werken, dus dan kunnen we dan anders wel even naar de stad voor een broek. Problem solved .
Mhhh... Manlief moest net ineens even naar een goede vriend... Pff, die kan ook niks geheim houden! Nu er alleen nog achter komen wat ze precies gaan doen
@Mermaid idd problem solved @hier morgen hoop ik echt dat het een beetje weer is dan kunnen we misschien ff lekker weg ofzo naar de kinderboerderij ofzo
mermaid, oooh probleem opgelost ja eigenlijk wel ja...of zij verteld dingen die ik niet zo boeiend vind nonnie, tuurlijk gemeend, anders had ik gezegd dat het niet mijn ding was lau ooh ben niet de enige dus mamax ohh balen dat je niets heb gekregen. maar wat denk je dat hij van plan is?
wat hebben jullie kids trouwens een hoop haar zag gerodi ook al voorbij komen op hyves met een hele kop vol haar (erg leuke foto trouwens) volgens mij is gijs wel een van de kaalste
Ok, ben er al achter!!! Ze waren foto's aan het zoeken voor mijn verjaardag. Maar ik ben erg goed in foto's ontwijken, dus hij is niet heel blij...
@chill, hier is het ineens gekomen hoor, het haar dan eerst ook kaal en nu ineens gaat ze hard! maar de zijkanten zijn nog kaal leuke foto van gijs!! @lau, ja ik hoop het ook ik wil nog even de stad in morgen! @mamax, spannend hahahha, heb je een idee?? @mermaid, fijn probleem opgelost