ja das wel lastig idd maar je kan er weinig aan doen.... pfff....schrik me net toch....hoor iemand de trap op komen( ijzeren trap) en vervolgens word er niet aangebeld... en aangezien de trap alleen uit komt op onze voordeur, vind ik dit wel creepy...
Loopwagen heb ik hier opgeborgen zodra Irem los kon lopen...toen keek ze er niet meer naar om. Ze heeft nog wel een loopfietsje maar die is nog aan de grote kant en ze begrijpt ook nog niet hoe het werkt. Verder geen voertuigen hier in huis Nonnie leuk geworden!! MamaX ben benieuwd wat voor verrassing het wordt Nou man naar het werk, hij kon vandaag gelukkig wel goed eten dus dat was fijn.... Verder zo'n schattig mailtje gekregen, bod op mijn Wii op MP : "ik heb 200 euro gespaard dus kan niet meer bieden, mag ik hem nog in de vakantie komen ophalen zodat ik er nog van kan genieten voor ik naar school moet?"
Succes nonnie! @ loopfietsen, hier net zo een wagentje als gijs, alleen dan de prinsessenuitvoering! Ze vind het vooral leuk er op en af te klimmen. Ze heeft ook een hippy skippy zebra, daar klimt ze op om te gaan springen. Erg grappig om te zien! Ik ga ook slapen! Welterusten allemaal! X
whahahahaa wat schattig...gaat hij weg voor 200? mag hij nu tussendoor wel eten en drinken of pas bij zonsopgang weer?
nee ben nog niet gaan kijken durf niet goed.....jeetje zeg...dit ken ik niet van mezelf ben helemaal geen bange scheiterd
Ja ik heb een mailtje gestuurd dat ze hem mag komen ophalen voor 200 euro, zo'n mailtje kan ik niet weerstaan nu maar hopen dat het niet stiekem toch een volwassene is, haha. En ja hij mag nu eten en drinken tot 4.30 ongeveer maar goed is wel aan het werk dus moet in de pauzes....hij heeft wel eten meegenomen, geloof dat al z'n collega's dat doen en dan eten ze met z'n allen straks
nou ben net gaan kijken. zag niets...en mijn fiets stond er ook nog (dat was nog een theorie) die staat onder de trap. nu hoop ik gewoon dat mijn onderbuurvrouw gewoon tegen de trap heeft gestoot ofzo. normaal voorderu niet op slot maar nu wel de sleutel erop gedraaid
SLaap lekker voor degene die gaan slapen! Hie rnog een dekbed overtrek strijken en dan ben ik klaar...Voor even want de droger en wasmachine lopen nog! Ik had echt verwacht dat ik ons appartement best zou gaan missen.....Ik ben daar bij sven ingetrokken toen we 3 maanden samen waren....zijn er onze toekomst begonnen...getrouwd....en er zijn 2 kinderen 'gemaakt'. Aangezien ik zowiezo iemand ben die moeite heeft met veranderingen had ik echt verwacht dat het verhuizen me zwaar zou vallen....Maar helemaal niet gebeurd (tot nu toe dan)
nou das toch fijn! je hebt daar een mooie tijd gehad en nu is het tijd voor een nieuwe fase! betekent dat je ook klaar was met het huis. zal ik ook zijn als het bij mij zo ver komt
Ik ga ook afsluiten, lap is bijna leeg en heb geen zin om aan de eettafel te gaan zitten en de ipad ligt nog boven. Slaap lekker iedereen!!!!!
even vanaf me foon maar ben is alweer onder de douche uit quschke, fijn dat je lekker op je gemak zit in het nieuwe huis! Chill, iiieeuuuuwwww als ik alleen ben ben ik blij met die grote hond haha oke nu ga ik naar bed alhowel slapen zit er niet in want alyss ligt te gillen in bed zucht!