april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

chill, ben je vrij??? :)

LZ, leuk hoor morgen echo! hoop voor je dat het allemaal wel lekker zit daarzo ;)

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jep :D vanavond komt er een vriendin langs om film te kijken :) (dit keer wel een leuke vriendin:p

3. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Goedemiddag dames,

Dacht kom weer even neuzen hier op ZP, maar Tomas ligt net een uurtje op bed en ik hoor hem al weer dus zal wel niet zo lang zijn :(

Zie dat LZ morgen de eerste echo heeft: leuk!! Heel veel succes en plezier!!

Was even benieuwd of Ingrid al bevallen was, maar in een eerdere opmerking lees ik dat 11-08 ook een mooie datum zou zijn, ook al is ze dan overtijd, dus ze zal nog wel niet bevallen zijn...

Ben zelf afgelopen dinsdag weer bij de VK geweest en onze dochter ligt nog steeds dwars in mijn buik. Als dat over 2 weken nog zo is bij de liggingsecho wordt ik doorverwezen naar de GYN. Hoop dat ze nog draait en lekker indaalt

4. nonnie26

lekker zeg!!! verder nog plannen?? welke film gaat het worden??

5. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Oja, en Tomas zet sinds afgelopen maandag de eerste losse stapjes...Hoe trots je kunt zijn op je kind :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!!

Nonnie, leuke foto van Alyssa!!!!! Helemaal blij :D

LZ, veel plezier en succes morgen alvast bij de echo!!!!!

Verder niet echt wat onthouden, sorry!!!

Hier, vk geweest bloeddruk was weer netjes, 110/70 en verder was ook alles nog goed. Ben niet gestript, had nu 1 van de vaste vk's en die zei dat ze pas strippen vanaf 41 weken. Nou ja dan ben ik toch al bij de gyn dus dan vraag ik die wel te strippen of in te leiden of weet ik het wat. Ben er nog niet echt overuit. Baby moet maar gewoon deze week nog komen dan hoef ik er ook niet over na te denken.

Nu heb ik een onwijze schoonmaakaanval maar alles waar ik net een doekje over heen heb gehaald gaat Milan daarna met z'n leuke zandhandjes weer overheen dus echt zin heeft het niet maar goed ik heb het iig gedaan. Zo even Milan op bed gooien en dan stofzuigen en dweilen en is het alweer klaar beneden, dan boven de was ophangen en nieuwe erin doen en dan is alle was ook alweer weg.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Franka, wat goed van Tomas!!!!! Balen dat de baby nog overdwars ligt maar gelukkig heeft een tweede kindje overal meer tijd voor dan een eerste. Hier ligt hij nog steeds wel in mijn bekken maar nog steeds niet vast, Milan lag volgens mij ook pas vast bij de geboorte zelf. Hoop dat jullie kleine meid iig wel besluit voor je naar de gyn moet nog even goed te gaan draaien!!!

Hier nog steeds niet bevallen idd maar 11-08-11 vind ik niet zo'n leuke datum aangezien Julian de 13e jarig is ;)

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Franka hoi! wat goed van tomas! hopelijk draait de kleine meid.

@ingrid he wat balen! idd ff vragen aan de gyn! schoonmaakse!

@chil lekker een dagje vrij..Veel plezier vanavond!

@hier laetitia ligt op bed!

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: Milan dacht natuurlijk: mama vindt het leuk om doekjes erover te halen! En nog een x en nog een x en nog een x...

10. MamaX

MamaX Niet meer actief

@ marijn, ja ik gaf toen ook borstvoeding! zelf gelukkig geen last gehad.

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik hoop trouwens wel dat de baby er voor dinsdag is want heb dan de afspraak bij de gyn staan en moet dan dus eerst om half tien dacht ik bij de ctg zijn, dan om kwart over tien bij de echo en dan om elf uur ofzo bij de gyn. Alsof ik niks anders te doen heb dan een hele ochtend in het ziekenhuis te zitten.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Franka: applaus voor Tomas!!

Ingrid: jij hebt gewoon in (bijna) exact 3 jaar 3 kinderen gekregen! WOW!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Wat een leuke foto van Alyssa op de loopwagen.

@ Marijn: Ja, Arco is gewoon aan het werk. Die heeft de 1e 3 weken van september vrij. En nee, ik voel me verder gelukkig niet depri. Ben net even met de kids naar buiten geweest en dan ziet de wereld er al weer heel anders uit. Oh, en heb deze week al 3 paar schoenen gekocht, dus laat ik het daar maar bij houden ;).
    En nee, gelukkig geen ervaring met spruw.
    Wat een lieve foto.

@ LadyZ: Spannend, morgen de 1e echo.

@ Franka: ja, ik hoop ook voor je dat ze nog gaat draaien.
    Applaus voor Tomas :D.

Zo, wij zijn even naar de C1000 gelopen, brood gehaald en een GROTE zak M&M’s :D en we hebben de toeristische route terug naar huis genomen. Ayla zit nu even te spelen/eten/drinken, Tobin slaapt nog en ik ben me aan het vergrijpen aan de zak M&M’s. Daar gaan mijn goede voornemens om nog wat kilo’s kwijt te raken, maar pech hoor, ik had vandaag een off-day, dus morgen doe ik wel weer netjes ;).

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja hij vond het wel een leuk spelletje;) Ach ja wel goede bezigheidstherapie:cool:

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, en de schoenen die ik gisteren had besteld zijn verzonden, dus ik hoop dat ze morgen worden bezorgd. Ik zit trouwens ook nog op mijn H&M pakketje te wachten...

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja daar zat ik laatst ook aan te denken hahahaha en 4x zwanger geweest;) Ik raad het trouwens niemand aan:cool:

17. nonnie26

nou ingrid, je bent zo druk geweest dat die kleine er van schrikt hahaha

mermaid, jammmmiieeeeee, ik wil ook!!! even wachten tot alyss uit bed is :D

uuhhhhhh rest sorry ben een zeef :)

ik ga even de was opvouwen!

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moet kunnen toch een keer!! Als je een off-day hebt moet je er gewoon alles aan doen om er van af te komen:cool:

19. nonnie26

poe he word al moe als ik eraan denk :)

20. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid pff nee das wel veel zwanger zijn haha

@nonnie ga zo je voorbeeld volgen:p ff de was opvouwen

@spruw heeft laetitia ook gehad zooo zielig..

@ mermaid lekker toch een dagje niks :d

Deel Deze Pagina