april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussion in 'De mama's' started by nonnie26, Jul 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha als ie dan maar de goede kant op schrikt:p

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Ik was het ook niet van plan:D

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

zo heb nog een half wasrekje over wat nog klammig is maar de rest is lekker droog en opgevouwen, krijg spontaan zin om te wassen :cool: maar de wolkjes komen er al aan dus helaas ;)

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    ingrid...wat balen zeg! had je je er helemaal op ingesteld ;) beejte blij gemaakt met een dooie mus ;) hahaha die milan, grappenmaker ;) van wie heeft hij dat nou ;)
    franka, jeeeej wat goed van thomas en hopelijk draait de kleine nog goed!
    mermaid, lekker hoor m&ms wil ik ook :( maar doe het maar niet ;)
    euhmmm lz, spannend eerste echo!
    nonnie, geen idee welke het word en zoetsappige romantische komedie denk ik. ga dadelijk alleen nog effe fietsen naar de winkel met gijs om effe wat lekkere dingen voor vanavond te halen..popcorn ofzo :)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Nou lekker balen dat ze je niet wilde strippen. Waarom had die andere vk dat dan toegezegd?

Die Tobin is ook een grapjas hè. 's Nachts presteert hij het om gewoon om de 3 uur te komen en nu had hij al voor een voeding moeten komen en ligt hij nog te slapen ;).

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo hier is de was afgehaald, keuken weer schoon woonkamer is zo goed als schoon alleen nog ff stofzuigen, de wc staat in de chloor nu ff wasje uithangen en dan is dat ook weer gedaan :D

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, hahaha, en ze zeggen toch altijd dat je kan herkennen dat je baby honger heeft door hongersignalen zoals smakken en op de vuistjes kluiven en dat huilen een laat teken van honger is? Nou Tobin zet het gewoon gelijk op een krijsen hoor. Altijd prettig om ze voor de nachtvoeding gewekt te worden :cool:.

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh....60% korting op Salty Dog en S&D Le Chic bij kleertjes.com

9. lautjuhhh

hier is alles weer gedaan op stofzuigen na dan maar dat doe ik zo wel ff..

wat een wamrte zeg maar ja als nog effe genieten want straks is het weer prut zag ik op buienradar..

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou dan gaan wij effe fietsen ;)
    tot snel!

11. nonnie26

balen he :( hier strakjes ook nog even stofzuigen want heb een zandbak binnen, en dan even snel met alyss nog naar buiten voor het weer gaat regenen, lekker naar de kinderboerderij en even de stad in voor houtsnippers als ik die kan vinden ;)

12. nonnie26

lau, zit net te kijken maar volgesn mij valt het wel mee het is zowiezo tot 18.00 droog hoor ;)

13. lautjuhhh

@nonnie ja echt balen! Veel plezier in de stad!

14. lautjuhhh

@nonnie ja precies tot 18.00 of 19.00 ist droog maar daarna echt bagger :p

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    die andere is een invalster en werkt normaal in het ziekenhuis waar ze dus wel meteen na de 40 weken strippen alleen bij m'n praktijk doen ze het dus pas vanaf de 41 weken;) Als ik nu dus die invalster had gehad dan was ik gewoon gestript geweest.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier heb ik het stofzuigen en dweilen maar naar vanavond verplaatst aangezien Julian aan het zwemmen is in het zwembad. Heeft weinig zin iets te doen als hij met z'n natte spullen elke keer naar binnen loopt.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Krijgen net een sms van iemand van de voetbal van roeland die voorspelt elke keer wanneer de baby's worden geboren. Nu heeft hij het echt al heel vaak goed gehad, zo had hij Milan ook goed voorspelt, met de vraag of de baby er al is want die zou vandaag geboren worden volgens hem hahaha. Nou ja het kan nog het is tenslotte nog geen 12 uur.

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik ga nog maar eens kijken of ik nog even kan tukken op de bank voor zolang Milan nog slaapt.

19. nonnie26

:$ let's hope so!!!!

@lau, thanks maar dan moet ze wel eerst wakker worden :(:cool: ga der zo maar wakker maken anders gaat ze om 7 uur echt niet naar bed toe en ben bang dat het zowiezo drama gaat worden wnt ben is in groningen aan het werk en moet daar morgen weer werken dus hij blijft daar overnachten in hotel, maar ja dat word dus weer alyss naar bed zonder kusje van papa ;)

20. lautjuhhh

@ingrid laten we het hopen :d

@nonnie oei ja dat word ff lastig! veel plezier in de stad. Laetitia heeft bekend jurkje voor je aan ;) die blauwe ;)

@eten wat gaan jullie eten? hier word het spinazie a la creme met gekookte aardappeltjes en verse worst..

@hier net weer naar binnen vertrokken.. lekker op het balkon gespeeld laetitia lekker in een warm badje laten spelen haha vond ze weer geweldig.

Share This Page