april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Lautjuh jij bent vroeg terwijl Laetitia nog ligt te slapen

@Pamsie laat je wel even foto's zien als de kamer klaar is?

@Mermaid wat goed van Ayla dat is uit de tuitbeker drinkt

@Ka leuk ballorig fijn dat ze het later wel leuk vond. Wil er ook echt eens heen gaan.
    Ik duim mee dat donderdag alles goed is en je gewoon lekker naar huis kunt gaan

@Nonnie misschien salade van tomaat en mozarella ook altijd lekker. Je hebt trouwens ook van die dunne worstjes mercaise (geen idee hoe je het schrijft) die zijn vaak ook niet zo duur maar wel lekker.
    Oh ja en natuurlijk als toetje gebakken banaan ;) voor iedereen

@CM haha die Lukas weet oma wel om zijn vingertje te winden en tja oma's vinden dat maar al te leuk

@Eylem ik ga ook na de vakantie informeren bij psz

@Toddlers en tiara's laatst zag ik echt een toppunt het meisje werd geschoren (beentje en armpjes), wekbrauwen geepileerd en het ergst ze miste wat tanden (was ana het wisselen) en had dus een soort kunstgebitje echt belachelijk

Wat een schijtweer bah

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning!

Zo zeg, ik stond voor 07.00 uur gewoon al onder de douche :$. Tobin ligt nog te slapen en Ayla en ik heb gezellig samen ontbeten. En jaja, ze is alweer aan het drinken uit de tuitbeker. Ze heeft de smaak te pakken :D.

We lagen gisteren trouwens om ca. 22.40 uur in bed en, zal je altijd zien, Tobin kwam gewoon keurig om 23.00 uur, hahaha. Maar daarna heeft hij wel heerlijk geslapen tot 03.00 uur. Toen even gevoed en weer verder geslapen tot 06.00 uur. Ik kan wel zeggen dat ik heerlijk geslapen heb. Toen ik vanmorgen om 06.00 uur wakker werd van Tobin moest ik zelfs even heel hard nadenken of ik hem nou wel of niet nog gevoed had 's nachts. Wat ik wel jammer vind is dat ik dus echt niet liggend kan voeden.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, en het is idd schijtweer. Ik ben het zo onderhand wel zat hoor al die regen en die kou. Het is $^*^&(^*$^ zomer, maar je zou toch bijna denken dat we al in oktober ofzo zitten. BAH! Hopen maar dat augustus het dan goed gaat maken.

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen!

Oh ja nonnie, wat hier altijd een succes is:) frikandellen op de barbeque...is zoooo lekker :) en die witte worstjes zijn meestal ook niet duur.. en gepofte aardappelen met kruidenboter (vult ook en is erg lekker ;))

Mermaid, lekkere nacht gehad dus! wat goed dat ze goed drinkt :)

todlers en tiaras zooo erg! idd wat iemand ook al zei echt erg dat ze dan met een speen rond lopen.... kunstgebitten, bruin gespoten, nep wimpers....hoe leer je zulke kinderen dat niet alles om uiterlijk gaat?

Ka KNUFFEL meis...we zijn allemaal aan het duimen.

weer is echt kut....:(

oh ja vannacht is het neefje van mijn vriendin geboren... wel zielig...had een aantal dagen voorweeen...en 1 cm schoot maar niet op..gisteren vlies gebroken...en ingeleid...schoot niet op...snachts gehaald met keizersnede was een sterrenkijker achteraf. HIj heeft lucas en weeg 3940 gram.

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@smile ja kat zou naar de dierenarts moeten maa die belde om 8 uur dat ze een fout hadden gemaakt en teveel katten ingepland dus nou gaat hij vrijdag

@mermaid lekker 1 voeding vannacht :d

@chil ja echt but weer en wat leuk!!

@hier straks komt de beste vriend van manlief met de kleine!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh trouwens mijn eerste dag ww-en ging goed...netjes aan 2,5 liter water gedronken...en niets meer gegeten dan ik mocht....nu maar hopen dat ik dit vol hou ;)

7. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Chil gewoon volhouden gaat jou wel lukken!!

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke je kan het!!! :D:D:D weer even in het ritme komen en dan komt het vast goed

Smile idd wat een pestweer he niks aan

Mermaid dat klinkt als een fijne nacht! Wat lukt er niet met liggend voeden, hapt Tobin niet goed?

Lautjuh oh da's balen voor niks vroeg opgestaan dus

en ik hoop met iedereen heel erg hard mee dat het in augustus gewoon als nog 30 graden gaat worden met HEUL VEUL zon! :cool:

Hier ook een goede nacht gehad. Zo nog maar eens even een wasmachine aanzetten, ik heb me toch veel was ineens :( en dan bedenken wat we vanavond gaan eten, zucht....voor de rest van de week weet ik het gelukkig al maar voor vanavond moet ik nog even heel hard gaan nadenken.

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden

hier een heerlijke nacht gehad !!
    en net wakker noa werd om 8 uur wakker en die heeft nog een filmpje gekeken en thobias werd net wakker tegelijk met mij
    heerlijk om na me avond dienst uit te slapen

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    eylem ik denk met je mee ;) alhoewel...ik wel al een voorgerecht heb. mijn ma belde op dat mijn oom verse oesters had geplukt (of hoe zeg je dat)dus ze had er een hoop over :) dus ja ga wel gegratineerde oesters te eten :) maar ja als hoofdgerecht:( oh je gijs kan op de salontafel klimmen. DOODENG

11. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge! kom net 10 minuten geleden mijn bed uitrollen :) dus ga nu eerst alyss halen en dan verder reageren, jeetje die kan gewoon haar brood samen met haar fruit eten ;)

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chilleke: Goed bezig! Gaat helemaal goed komen met het ww-en.

@ Eylem: Eigenlijk komt het door meerdere dingen dat liggend voeden niet goed lukt. Ten eerste is Tobin altijd zo druk met zijn armpjes als ik hem aan wil leggen en als ik lig dan kan ik zijn armen niet goed aan de kant houden. En verder zijn mijn borsten ’s nachts altijd zo ontzettend vol en dus gespannen dat ik mijn tepel echt in een tuutje moet knijpen zeg maar, omdat Tobin anders niet goed grip krijgt. En dat wil dus ook niet als ik lig. Nou ja, ik zit meestal half onderuit gezakt en dan doezel ik ook al wat weg tijdens het voeden. Misschien dat het over een tijdje beter wil lukken.

Ayla ligt in bed en Tobin op de Doomoo in de box. Pfff, ik hoop dat die krampjes snel over zijn, want ik vind het zo sneu :(.

Jullie nog plannen vandaag? Ik moet eigenlijk nog even een keer naar de stad, maar met dit weer heb ik daar echt geen zin in. Helemaal omdat Arco de auto mee heeft en ik dan dus moet lopen. Maar goed, als het droog blijft ga ik vanmiddag misschien toch maar even. We zien wel.

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik wilde zo ook even wat boodschappen doen maar er komt hier dus nu een hele vieze bui naar beneden, bah....dus weet nog niet wat ik ga doen.

Mermaid, denk inderdaad dat liggend voeden over een tijdje wel lukt, als je niet meer zoveel stuwing hebt 's nachts

Nonnie wow, wat een slaapkopje, lekker hoor!

Chilleke is dat lekker, oesters? Ik heb ze nog nooit gegeten, gruwel bij het idee van rauwe oesters, maar gegratineerd klinkt al wel beter ;)

14. nonnie26

zo ben ik weer,

@mermaid, wat een lekker nachtje fijn! hier ook schijtweer

@chll, wat onwijs lief van je ik pb je wel even over het boek of stuur wel even een sms kuss

@allemaal goede nachten lees ik

@lau, balen ben je voor niets zo vroeg opgestaan :x

@hier, straks naar de stad ik moet een nieuwe poncho hebben, heb er nu 1 van fleece maar die word dus elke keer statisch dus wil een katoenen ofzo hebben want zonder jas is te koud buiten maar met jas weer te warm, dus dan heb ik mijn poncho aan maar goed lang verhaal en ik ga hem toch niet vinden wnat er liggen in de winkels alleen maar hempjes brrrrr

15. Trotsemama1

mermaid ik kon trouwens volgens arco donderdag gewoon zo terecht dus dat is ook weer geregeld

die krampjes is ook zo zielig
    me nichtje heeft er ook last van:(

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ja hahaha tis apart ;) ik vind ze heerlijk! je moet alleen effe wennen aan de structuur ;) Maar het smaakt heel zoutig! maar vind ze gegratineerd nog lekkerder met knoflook/kaas/olie :) heb het alleen nog nooit gemaakt dus ga zo effe googlen. en hopen dat ik ze open krijg hihi

mermaid...k kon ook niet liggend voeden...lukte me nooit. vond dat wel jammer omdat je dan altijd moet gaan zitten...bij mij lukte ok alleen de rugbyhouding ;)

zo ben wat eitjes aan het koken en ga zo lekker boterham met ei eten :)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, hij zei het idd :D.

18. Trotsemama1

ik ga vandaag al het speelgoed van noa weg halen op een paar dingen na
    ten eerste ze speelt er niet meer mee en ze knutselt en kleurt enzz liever en ze is volgende maand weer jarig

19. nonnie26

chill, klinkt lekker maar het woord oesters klinkt zo vies :)

tm, je hebt het druk zat las ik op hyves hahaha

hier, wil naar buiten voor me poncho en de bodschappen maar het regent heel hard :(

20. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    tm wat krijgt noa voor haar verjaardag?

Deel Deze Pagina