Mijngod, ik heb nu "Bij ons in de PC" opstaan en er is een stel op die een babyshower gaan organiseren omdat zij een designertas heeft aangeschaft . Die lui sporen echt niet hoor...
Nou, ik ben geïnspireerd hoor....ik ga ook een babyshower houden voor mijn nieuw aangeschafte schoenen .
Even wachten tot mijn andere 2 paar nieuwe schoenen binnen zijn en dan zal ik eens een datumpje prikken...
whahahaha nonnie waar had je dan een R tussen gezet hihi! en word niet zo snel boos hoor gezellige avond, wel beetje hoofdpijn van de wijn (nu al! dat beloofd nog wat) leuke film niet denderend en een beetje cliche maar wel leuk hoest hier? wel bijgelezen..maar niet echt zin te reageren! oh ja... eylem, ik heb ze allemaal gelezen de twilight boeken..echt super leuk!
Whahaha een schoenenshower voor Imelda @Non, nu was ik wel aan de tel Je kent me nu al te goed hahahaha
mermaid, leuk! kan niet wachten hahaha Chill, je zei in je sms of hoeR je dat ook schrijft ik had per ongeluk de R er tussen geplakt
Dames ik ga afsluiten en naar bed morgen om 11 uur komen ze de eerste kitten halen daarna om 13.00 de tweede. Dus tot morgen en slaap lekker!
Ik weet trouwens een leuk cadeautje voor mijn verjaardag: MoederKetting - 2 kleine discs met geboortestenen - MamaKado: alles mooi voor moeders
ja kris gaf als reactie haha dus ik dacht waar lacht ze nou om?? en toen zag ik de R dus snel veranderd in mijn post maar ingrid had me al gequote dus hij staat er alsnog
@nonnie yep ze zijn nu 8 weken en mogen weg daaran blijft er nog 1 tot zondag en de laatste tot volgende week zondag en dan kitten vrij