april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hahaha maar dat heb ik ondertussen we mooi kunnen doen nu ik aan de telefoon was :p
    Mn papa belde me, hij is drie weken in frankrijk en stuurt altijd kaartjes, maar was zn adresboek vergeten haha.. Dus belde ie even of ik wat adressen van de familie kon doorgeven :cool:;)

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Slaap lekker!!

3. Chloe

Chloe Fanatiek lid

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Whahahaha

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja hè, ik vind 'm ook super-leuk. Ik wilde al lang nog een mooie ketting die ik gewoon altijd om kan houden en toen zag ik dus deze. Dus nog een maandje geduld en dan heb ik een mooie nieuwe ketting met mijn lieve kindjes erop.

7. nonnie26

chloe, jouw jillz is wel berucht hier trouwens, cm kwam gister? vanmiddag? langs met de mededeling dat ze nog aan je moest denken omdat ze jillz gekocht had hahaha, en ik ga dat morgen ook eens doen! lekker voor in het weekend even testen of het wel echt lekker is ;)

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nou ingrid had het ook al aangepast dus ik dacht huh...maar nu snap ik hem ;) :p
    trusten iedereen die gaat slapen!

pffff morgen vroege dienst....normaal brengt thomas gijs weg als ik vroege dienst heb, maar nu moet ik dat dus doen ;) om kwart over 6 :(

9. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb een tijdje buzzer gedaan, en toen mocht ik Jillzz testen :D kreeg ik een glas, kortingsbonnen voor jillz en 10 flesjes jillz :D ik was dus gelijk fan:D

10. nonnie26

ja vind hem erg origineel althans ik heb hem nog nooit gezien!

ik heb nu nog steeds de gouden ketting van oma om die ik heb gekregen op haar sterfbed en zij heeft gekregen van mijn opa tijdens de oorlog dus die is me heel dierbaar, daaraan heb ik de A van alyss in het goud, mijn moeder heeft dezelfde A voor haar verjaardag gekregen en mijn zusje dezelfde A toen alyss was geboren omdat ze bij me was tijdens de bevalling ;)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Chill: Jeetje, kwart over 6 Gijs al wegbrengen, da's ECHT vroeg!

12. nonnie26

oh wist nit dat ingrid dat nog had gedaan want ze zei jammer te laat!!!

oe das vroeg! dan draai ik me nog even om tot hopelijk half 9 of later :)

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja vind ik ook :( maar moet om 7 uur beginnen :(

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Da's ook bijzonder zeg! Ik heb een Pandora armband met nu de A van Ayla de T van Tobin, Ayla's sterrenbeeld, een hartje met een roze steentje, een kinderwagen en een meisje. Daar wil ik dus nog een jongetje bij, Tobin sterrenbeeld en de rest van de namen van de kinderen.

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Gister.... was erg lekker, maar die mooie mannen van de reclame kwamen helaas niet tevoorschijn!!! ;)

16. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha wat grappig zeg! Ik heb dus eigenlijk gewoon een slechte invloed op jullie :p;)
    Het is echt zoo lekker!

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik zit nog even mee te lezen tot mijn ogen dichtvallen ;) maar die ketting is wel bijzonder Mermaid!! Vraag me alleen af hoe groot die hangers in het echt zijn, ik hou niet zo van groot...

Oh en ik draag al meer dan een jaar geen kettingjes meer, daarvoor altijd, maar Irem vindt het zo leuk om eraan te trekken en daar zijn ze me te dierbaar voor. Heb er een paar maar 1tje is wel heel bijzonder, een gouden kettingje met een hangertje in de vorm van een hartje (zonder opvulling, dus de rand zeg maar) die gemaakt is van de trouwring van mijn vader. Mijn moeder en zusje hebben dezelfde. Vind het altijd heel fijn om die te dragen.

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha daar hoop ik ook ieder flesje op ;);)

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik heb ook pandora :) ik heb ook een G, en jongentje en een kinderwagen....(verder nog een hartje, mijn sterrenbeeld, klavertje4, hartje een tullepetoan(=carnaval ding;)) en nog wat andere

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op!

Morgenavond ga ik met een paar meiden naar de film, Bridesmaids.
    En dan zaterdag met vrienen hapje eten en dan naar Horrible Bosses! Dus veel film dit weekend! Hahaha!
    Oja, en volgende week met Lukas naar de Smurfen!

Deel Deze Pagina