april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja is voor ons heel bijzonder, en de ketting van oma is heel fijntjes en de letter A dus ook heel fijntjes als je wil weten welke letter eraan hangt moet je echt voor me snufferd gaan staan zo klein en fijn is het allemaal ;)

gaaf hoor met je pandora maarre de rest van de namen van de kinderen :D ik heb ook een pandora maar heb hem tijdens mijn werk veel om gehad en veel achter de kassa gestaan na een verkoop, maar daardoor sloeg mijn pandora telkens over de toonbank en kan je zeggen dat ie dat na 3 koopavonden niet aankan dus hij is helemaal verkrast en dof, juwelier krijgt het ook niet meer goed :(

2. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ik ben echt gek op pandora!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Die hangertjes zijn maar 13 mm in doorsnee.
    Oh, da's een mooi aandenken zeg die ketting.
    Mijn schoonzusje (vriendin van mijn broertje) is vorig jaar april haar vader verloren en zij heeft een kettinkje met een hartjesmedaillon waar wat as van haar vader in zit.

4. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
  5. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Zonde zeg! Die A klinkt wel heel mooi! Mooi ook dat je moeder en zus die ook hebben..

Eylem, Snap ik dat je het fijn vind om die ketting te dragen, is ook heel bijzonder! Logisch dat je hem even niet draagt met Irem;)

6. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    :$Hoeveel kinderen ben je van plan er nog bij te krijgen dan!!! :D

7. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ik doe ff zwaai zwaai:p morgen klets ik weer mee ;)

8. nonnie26

leuk! veel plezier!! laat me even weten hoe bridesmaides was want die heb ik hier thuis liggen maar weet niet of het de meoite is om hem op te zetten hahaha

eylem, das ook heel bijzonder!

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh, dat is niet zo groot inderdaad. En zo'n medaillon is ook bijzonder, alleen vind ik het idee dat er as in zit wel een beetje luguber :) maar zoiets is wel speciaal inderdaad. Ik vind het gewoon echt een fijn idee dat ik een ketting heb met iets wat mijn vader 30 jaar overal en altijd heeft gedragen.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

LOL:D, nee ik bedoel dat ik de volledige namen van Ayla en Tobin aan de armband wil :D.

11. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zal ik doen. Ik weet eigenlijk helemaal niks van die film. Heb ook geen voorstukje gezien ofzo. Maar goed, vind het wel gezellig met de meiden te gaan en dan zien we wel of het wat is of niet. :D

12. nonnie26

ja is voor ons heel bijzonder, en in tegenstelling tot irem trket alyss dus totaal niet aan mijn ketting, oorbellen dus wel dus die draag ik niet en haren trekken kan ze ook geod dus die zitten ook op een staart/knot lekker dubbel dus ;)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, Aranka heeft 'm ook niet gelijk om gedaan, pas later. Ik weet ook niet of ik daarvoor zou kiezen.

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Whahahha zo las ik het eerst ook! LOL.. Maar toen dacht ik, nee dat zal ze vast niet bedoelen, ze zei dat ze de A en de T al heeft, dus ze wilt vast de rest van hun naam erbij :p

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hihi, dat dacht ik al wel, maar het stond er zo grappig! Alsof je van plan was er nog een compleet elftal uit te poepen! :p

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahahaha, neeeeeeeeeeeeeee :$, ik ben er voorlopig echt even klaar mee.

17. nonnie26

jij en ikheid hebben haar toch ook op hyves?? was/is zij ook een april mama ofzo?? of ben ik nou heel dom :)

18. Chloe

Chloe Fanatiek lid

De kinderen van Hazes hebben allebei een tattoo laten zetten na zijn dood, en zijn as was in de inkt verwerkt.. Dus die hebben letterlijk de as van hun overleden vader op hun lichaam

19. nonnie26

aaahh waarom nou ;)

20. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb van mezelf geen duidelijke foto ermee maar hier draagt mijn moeder hem

Deel Deze Pagina