ze was/is weer flink aan het hoesten en gaf 3 kreten maar vooralsnog is het geen krijsen/gillen dus ik wacht even met naar boven gaan watn als ik nu ga maak ik haar echt wakker wakker zeg maar
Lieverds.. Ik duik erin! Ben helemaal rozig van het zonnen vandaag denk ik haha.. Het was heerlijk weer dus we hebben lekker buiten gezwommen! Slaap lekker meiden! X
@ ketting: mooi ! @ Jillzzz hier ook een fan ! Nou hier ook naar bed... Oh en oorbellen.. ik heb geen gaatjes in mijn oren dus geen idee... Sanne friemeld wel aan mijn horloge en armband
Goedemorgen! Ik ben al vers gedoucht, aangekleed en opgemaakt en *HIEP HOI* Ayla ligt nog in bed. Ze was om 07.00 uur al wel wakker, maar na nog haar nog even te hebben ingestopt vond ze het schijnbaar toch wel lekker om nog even te blijven liggen . Tobin geeft af en toe een kreet, maar zolang hij niet echt gaat huilen laat ik hem ook liggen. De nacht....laten we het daar maar niet meer over hebben .
Succes Mermaid!! Hier ook wel goed geslapen alleen hoorde ik Irem helaas al om 6.30, toen om 7.00 en om 7.30 was ze echt uitgeslapen. Nou ja, dat viel nog wel mee op zich . En de zon is weer weg.....blegh
goeiemorgen meiden hier nog aan het wakker worden op bed en thobias volgens mij ook ik las iets over kettingen hier hou ik mijn kettingen gewoon om thobias heeft dus 1 ketting kapot getrokken en die moet ik nog steeds laten maken die andere komt ie niet meer aan ik wil nog steeds z'n armband met kinderkopjes me vriendin heeft die ook en vind hem echt gaaf hebb wel een ketting met het gezichtje van noa erop gegraveerd
Goedemorgen... Hier was het ook weer vroeg...gaap!! Ketting: ik heb er altijd 1 om...doe ik nooit af. Heb ik van mijn vader gekregen om te dragen op onze trouwdag en sindsdien heb ik hem nooit meer afgedaan. Armband...heb een nomination om die ik ook nooit af doe.... Justin speelt er eigenlijk nooit mee. Ik heb wel regelmatig grote oorbellen in....waar Justin ook aan trekt als hij de kans krijgt. Maar hij trekt ze dan zo los, dus ik voel er niets van. Wat een pokke weer alweer!!! Dan maar weer actief in huis doen...eerst maar eens aankleden want we lopen alledrie nog in pyama/jogging broeken rond!
@ Quschke: Hier schijnt de zon! Moet om 10.55 uur bij het cb zijn. Ben benieuwd wat Tobin nu weegt en hoe lang hij is. Maatje 50 past hij al niet meer. Ik ben dus ook bang dat ik die kleertjes die ik bij de H&M had besteld in maat 62 moet gaan ruilen voor een maat 68.
pff wat een nacht hier zeg!! kon me draai niet vinden en lotte was om half 7 wakker. dus ik kwam letterlijk me bed uit rollen. @mermaid: voor jou dus ook al vroeg dag. suc6 op het cb straks. flinke jongen dus waarschijnelijk. @weer: hier geen zon te bekennen. beetje jammer. maar goed wij gaan even boodschapjes doen. ben er straks weer.
Goedemorgen! Hier vanmorgen ook weer vroeg, om 6.45u stond xayla te springen in bed... Om 12 uur mag ik weer gaan werken...
mm het is weer stil op thobias zijn kamer volgens mij slaapt ie weer of niet want ik betrap hem wel vaker op dat hij gewoon heel rustig in zijn bedje ligt en dan gewoon wakker is schijnt ab zijn vader ook gedaan te hebben