'meiden even een vraagje wat zouden jullie doen? ab gaat vannacht zijn ouders wegbrengen naar schiphol maar vind het eigenlijk wel leuk om mee te gaan, maarja thobias moet dan ook mee wat zouden jullie doen?
goedemorgen! quschke, succes in het huisje!! mermaid, spannend denk je zelf dat ie veel gegroeid is? verder alle kindjes vroeg wakker lees ik hier, sorry kom net ijn bedje uit zetten heb alyss niet gehoord, ze gaf een tegenwoord toen ik naar bed ging maar ze is gewoon gaan slapen..zo even douchen.. oh ja hier ook geen zon
nee alyss zou in haar bed blijven, ik ga niet mijn kind haar nachtrust ontnemen omdat ik het zo leuk vind om midden in de nacht heen en weer naar schiphol te rijden dus sorry maar dat gaat er hier niet in
@ TM: Nee, dat zou ik ook niet doen. @ Nonnie: Ja, volgens mij is hij echt al veel gegroeid. De mouwen van sommige shirts maar 56 beginnen al een beetje kort te worden .
@mermaid succes bij het cb straks! @tm nee zou ik echt niet doen @allemaal vroege kids @weerhier een klein beetje zon! @ hier ik was om 9 uur wakker laetitia ligt nog steeds in dr bed. Vanmiddag komt er iemand van zp een kitten halen dus dat word wel ff gezellig..
jullie hebben ook gelijk hihi leesde het net eerder en kon het niet zo goed relativeren maar was nog boos omdat ik ab net aan de lijn heb het doodleuk verteld dat het volgende week druk is op zijn werk en toen begon die over de maandag dus ik zeg tegen hem je kan hoog of laag springen maar maandag ben je op een normale tijd thuis want je dochter komt dan thuis hij durft echt nooit zijn bek is open te trekken tegen zijn werkgever wordt daar zo moe van hij heeft ook gewoon verantwoording dus ik zeg als het gezeik zo door gaat stop ik met werken want als hij nooit is zijn verantwoording neemt en ik overal voor op draai kan ik net zo goed stoppen met werken hebben we ook geen gezeik meer met oppas
HA! Ik heb nog een cadeaubon van de Prenatal en bij de Wij Jonge Ouders zaten ook kortingsstickers, dus zo kan ik leuk shoppen .
ja ik kreeg ook weer de WIJ snap er niets van, heb hem nu al 3x gehad met de mededeling als ik hem nog wil ontvangen dat ik dan een bepaald bedrag over moet maken en anders was dit de laatste WIJ, uuuhhhmmm dat is nu al 3x gezegd en krijg hem dus nog steeds
Goedemorgen! Ik krijg 'm niet meer, maar denk dat ik 'm maar weer eens ga aanvragen Mermaid: shopze TM: ik zou het ook niet doen, en schiphol is 's nachts ook echt niet spannend
zo0 kitten 1 is weg, was wel lief had een cadeautje mee gebracht voor laetitia vanmiddag kitten 2.. laetitia ligt ff lekker op bed, ik ga zo mn wasje afhalen
o dat is idd lief wat is het rustig hier hier klamboe opgehangen wat een werk zeg om hem aan de onderkant van noa haar bedje vast te maken
goeiemorgen, veel vroege kindjes (hier ook maar dat was natuurlijk mijn schuld ) tm. ik zou het ook absoluut niet doen, vind het wel beetje zielig voor thobias dan maar lees dat je het niet gaat doen ik kreeg ook de wij, snap er niets van! verder ben ik een beetje een zeef (was vroeg ) ik ben weer klaar ik heb lekker mosselen gehaald voor vanavond, dan lekker met stokbrood en aardappelbolletjes erbij nu al zin in! thomas is aan het eind van de middag weer thuis dus kunnen we lekker samen eten. zou gijs ook mosselen kunnen eten? denk het wel toch? verder ligt gijs nu op bed, dus ga effe snel een broodje eten en zo effe op de bank crashen..want 6 uur actief naast me bed staan is toch niet zo succes merk ik
@Chil geen idee ik denk dat het niet veel kwaad kan denk ik. Slaap lekker @hier zo keuken is gedaan straks ff stofzuigen en dweilen en dan kan het wel weer
Goedemorgen ! TM: Gelukkig dat je niet gaat dan ! En goed dat jevoor jezelf opkomt. Zijn ook Ab z'n kids Zit alleen op de afdeling en ben een beetje mopperig. Komt dus niks uit m'n handen, wil naar huis ! X
Goedemorgen! Veel vroege kindjes lees ik, hier gelukkig niet! Tm, zou het ook niet doen. Wij, hier natuurlijk ook gekregen maar heb de bonnen weg gegooid, kom er eerst toch niet. Gijs en mosselen, zou niet weten waarom niet en als hij ze wil eten alleen maar beter! Kitten weg en kadootje gekregen, das lief!!! Klamboe, die van milan hangt nog met een knoop er in boven zijn bed maar moet worden weg gehaald want ga het niet gebruiken. Te veel kans dat hij er mee gaat spelen en er vast in komt te zitten. Baby heeft er natuurlijk wel een. mermaid, hoe was het bij het cb???? Meer weet ik even niet meer!
ben ik ook weer, even boodschappen gehaald dus vanavond lekker andijvie met sausje en bal gehakt! ben komt volgens de tomtom om half 1 thuis dus das wel lekker!!! vanavond weer lekker tegen me mannetje aan kruipen ik miste hem wel hoor gisteren chill, jij ook vanavond weer tegen je mannetje aan kruipen en gijs lekker mee laten eten hoor! ingrid, fijn dat ze niet vroeg waren, heb je zelf nog lekker geslapen?? lau, kitten weg joepie! tm, hier ook gewoon een hor voor het raam