april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

geweldig zeg alyss heeft wat nieuws ze loopt de hele dag te brabbelen: tjibbietjappietjbiibietjabbietjibbietjabbie :D:D:D

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    balen...hier is het nog droog gelukkig! maar ja gijs slaapt dus kan toch nergens heen:p

zo 1 ste liter water is weer op ;)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahahaa en wat zou het betekenen?:cool::D

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie balen van de regen

@Mermaid straks ff boodschappen doen met 2 kids en 3 volwassenen.. Meer plannen niet eigenlijk..

@ hier morgen of volgende week gaan we lekker met 2 dreumessen en 3 volwassen naar beesd de dierentuin. Vriend van ons betaald :D echt leuk :D Nu ff die 2 donderstenen vermaken.k zal straks ff foto's spammen :d

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen!!!

Nonnie: hoe ist nu met jou? Wat was er van het weekend?
    De rest: alles goed met jullie?

Hier z'n gangetje.. we hebben dè oplossing; sm neemt voortaan de honden mee naar haar werk, daar hebben ze een tuin waar je u tegen zegt. Hier helaas geen grote tuin en daar kunnen ze dus lekker doordeweeks ravotten.

Jayden wil weer eens niet slapen.. zucht! Komt echt klote uit aangezien we rond 13 uur de auto instappen op naar de Tilburgse Kermis.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ikheid: Heb je de honden dan alleen nog in het weekend?
    Balen dat Jayden niet wil slapen, maar misschien doet hij dan wel even een powernap in de auto. Mijn ervaring met Ayla is, dat als ze het ergens goed naar haar zin heeft ze prima af kan met heel weinig slaap, terwijl ze thuis echt nog veel slaapt.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tjonge, Tobin is alweer vanaf 09.00 uur wakker. Ik ga hem maar eens even wassen en omkleden en dan maar vast voeden als hij wil. Gaat ie daarna misschien wel lekker slapen.

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

geen flauw idee maar als ik zeg tjibbetjabbe dan blijft alyss er in hangen en blijft maar tjibbetjabbetjibbetjabbe roepen :(

oke het is weer droog dus ga me opmaken en op zoek naar een nieuwe poncho ;)

ikheid, hai mop! niets bijzonders ;) even afstand van zp en tijd voor me gezinnetje ik klets teveel ;):)

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@Eylem wanneer heb jij eigenlijk de eerste echo?

@Lautjuh lekker handig van de dierenarts ben je voor niets vroeg opgestaan.

@Chilleke heel goed van je! Gewoon volhouden je kan het dat heb je al bewezen

@Nonnie tja een pncho in de zomer is dnek ik inderdaad moeilijk te krijgen misschien eens op internet zoeken

@Mermaid arme Tobin ecth zielig he die krampjes

@Ikheid veel plezier op de kermis hopelijk gaat Jayden nog slapen voor die tijd.

Nog 4 weken werken en dan heerlijk vakantie heb er echt behoefte aan. Vanavond maar eens gaan plannen wat we allemaal willen gaan doen daar.
    Ga er nu weer vandoor is namelijk erg druk hier spreek jullie later

10. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie Veel plezier!

@mermaid badderse en voedze!

@ikheid das wel lekker voor de honden kunnen ze lekker spelen..

@hier ik ben echt blij dat ik vannochtend al gestofzuigd enzo heb haha allen kan ik nu weer overnieuw beginnen hahahaahha.. maar ach dat komt morgen wel en anders later..

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja ik heb de honden dan alleen in het weekend.

Oh gelukkig Nonnie, ik schrok al..

Mermaid: hopelijk gaat Tobin dan ook ff slapen!

Smile: hoi!!!

Jayden=beneden, net meteen ff onder de douche gezet.
    Hij is nu al zijn speelgoed door huis aant gooien.

Ik ga z'n tas vast een beetje pakken.

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

chilleke ze krijgt van mijn ouders rolschaatsen en van mijn s.o een poppenwagen
    voor de rest wil ik aan mensen piccalo vragen echt meer educatieve dingen geen geen onzin dingen dan liever kleding
    en knutsel dingen enz want wat ze nu heeft speelt ze echt niet meer mee dus het ligt hier echt op een hoop

wat ze van ons krijgt weten we nog niet ik dacht aan een step met 2 wieltjes achter maarja ik weet het nog niet helemaal

13. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @goede nachten: lekker meiden, hier weer eens slecht geslapen. gewoon steeds last van me buik, me rug, geen draai kunnen vinden.

@mermaid: ik kon lotte ook nooit liggend voeden.

@weer: pfff wat een snert weer zeg!! trouwens over dat het wel oktober lijkt. van mij mag het dan ga ik bijna bevallen:p

@lautjuh: balen van het stofzuigen voor niks.

@tm: fijn dat je met de auto zo terecht kan. spannend noa alweer bijna jarig.

@chilleke: knap hoor dat je weer aan de ww bent. komt vast wel goed meid.

@smile: tuurlijk laat ik als de kamer af is foto's zien.

@hier: zo even eten met lotte en dan kan ze nog even naar bed. moet om kwart over 3 naar de vk. ben benieuwd. zal straks nog even een buikfoto maken:D
    gelukkig dat ik gisteren al boodschappen heb gedaan. dan hoef ik er niet zo veel meer uit vandaag:D

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    haha schattig

15. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ikheid: balen dat jayden niet wil slapen. leuk joh die kermis, lijkt mij ook wel wat.

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    lotte aan de spinazie met een stukje eigeel in d'r mond:p

17. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    de onschuldheid zelve

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    wij zijn ff eten:p

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad!! Lijkt me zo ideaal aan bv dat je niet 's nachts je bed uit moet om flesjes enzo klaar te maken. Gewoon in bed pakken en voeden.
    Hoe vindt Arco het met 2 kids?

Chilleke wat eng dat Gijs om de salontafel kan klimmen!
    Wat goed van het ww-en!!!

Jeetje wat kunnen jullie kinderen uitslapen zeg :$ Heeeeeerlijk! Hier is ze altijd tussen 7 en half 8 wakker helaas... Ze ligt er 's avonds dan om 19 uur in. Hoe laat gaan die van jullie naar bed?

Nonnie leuk hè dat geklets!

Ikheid leuk naar de kermis! Hopelijk werkt het weer een beetje mee.
    Fijn dat je sm de honden mee naar het werk kan nemen!

Pamsie succes bij de vk! Ben benieuwd naar je foto.
    Leuke foto van Lotte!

Ik heb de proefdruk van het geboortekaartje al even opgehaald en Elisa naar de oppas gebracht. Ik zou moeten werken vandaag maar ben lekker vrij. Kan ik even rustig de badkamer schoonmaken.
    De boodschappen zijn al binnen voor de hele week en heb al stof gezogen. Manlief heeft de paarse muur alweer geschilderd, de balken en het kozijn zijn ook geschilderd. Het paarse moet misschien nog een keer. Dan de vloer leggen en is het klaar! :D Nouja, het klussen dan. Dan mag ik aan de slag met alles uitzoeken, inrichten en doen. Leuk!!

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ka hier liggenn ze er tussen 18.30 en 19.00 in bed
    alleen thobias is nu over op 1 slaapje en slaapt dus sochtends uit

Deel Deze Pagina