@ Pamsie: Balen van de belastingdienst. Nou, Tobin is dus echt goed gegroeid. Hij is nu 53,5 cm en 4.760 gram . Is hij in krap 6 weken tijd dus ruim 1.600 gram aangekomen. Hij heeft trouwens tot 2x toe zijn luier echt volledig volgescheten. Lekker timing, hahaha. Beetje jammer wel dat ik ruim een half uur moest wachten tot we aan de beurt waren. Tobin was helemaal over de zeik toen we eindelijk naar binnen mochten. Hij moest eigenlijk om 12.00 uur een voeding, maar ja, toen lag hij natuurlijk te ronken. Nu nog steeds, dus nou ja, we zien we hoe laat hij wakker wordt.
wow dan is hij zeker goed gegroeid!! en dat op mama's melk zie je dat je trots kan zijn op jezelf ( al is het af en toe zwaar) beetje jammer van ze poepbroeken en het lange wachten.
Chilleke oh heerlijk mosselen! Denk dat Gijs dat wel mag hoor, is toch gekookt en alles. Wel even goed checken dat er geen slechte tussen zitten Nonnie heerlijk de hele middag Ben thuis, gezellig! Pamsie, getverderrie, knuffel en sterkte!! Lau wat leuk dat ze een kadootje hadden meegenomen Mermaid geef je stiekem slagroom lekker joh dat ie zo goed groeit! Ingrid beetje lange teentjes meis? Begrijp dat je er doorheen zit, maar TM bedoelt het echt niet verkeerd hoor....tenminste, dat neem ik aan TM kop op, laat je niet wegjagen hoor! Iedereen heeft weleens een mindere dag
Ja, echt fijn dat hij zo goed is aangekomen. Soms drinkt hij maar zo kort en dan ben ik bang dat hij niet genoeg binnen krijgt, maar die angst is overduidelijk ongegrond...
Zo hier een lekker ochtendje achter de rug....Irem even bij mijn moeder gebracht en de keuken en badkamer eventjes goed gepoetst, mocht wel weer eventjes. Nog wat boodschapjes gehaald, Irem weer opgehaald, gegeten en nu ligt ze op bed. Manlief slaapt ook nog dus ik geniet van de RUST Ik had trouwens brie gehaald en ik denk, ik zal eens een tosti met brie maken voor Irem, is weer eens wat anders....ze vond het lekker! En dat terwijl ze helemaal niet van gewone kaas houdt. Verwend
ik snap je bezorgdheid, maar idd hij doet het super en jij doet het super en als je je echt druk zou maken kan je geloof ik ook nog tussendoor gaan wegen bij het cb. maar goed dat lijkt me niet nodig met een kanjer die het zo goed doet
@ Eylem: Hahahhaa, Irem houdt alleen van sjieke kaas . Ayla moet trouwens van gewone kaas ook niet zoveel hebben, maar pas was ik bij de kaasboer en kreeg ze een stukje pittige boerenkaas en dat vond ze dan weer wél hartstikke lekker. Rare meiden .
ze hoeft het ook niet verkeerd te bedoelen maar als je logisch denkt dan snap je ook wel dat ze er schijtziek van word dat er elke dag gezeurd en gevraagd word of ze nou nog niet is bevallen kan me voorstellen dat je een keer klaar bent met dat gezeik en grapjes zijn dan geen grapjes meer mermai, hij doet het dus goed!! hier, ga even een lief klein meisje naar bed brengen
tis wel logisch ik geloof dat beide dames er flink doorheen zitten de een omdat ze al behoorlijk lang last heeft van voorweeen slechte nachten en tig mensen die aan dr kop zeuren of die kleine er nog niet is.. en de ander omdat ze waarschijnlijk dr dochter mist en t gewoon ff niet meer weet
Wijze woorden, ik sluit me hier bij aan. Ik ben zelf ook overtijd bevallen en het was inderdaad vervelend maar geen wereldramp maar goed, einde is in zicht toch?
Als je hem voor jezelf maakt kun je er ook nog wat pesto opdoen en rauwe ham of rookvlees, nog lekkerder
rauwe ham en rookvlees mag toch niet als je zwanger bent?? of ben ik nu gek maar goede tips ga ik zo gelijk maken.
zo kitten 2 is hier ook weg dus nou weer lekker niks vandaag :d @Eylem klinkt als een heerlijke ochtend