april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Vanavond slaapt Lukas bij oma, dus hopelijk slaapt Noa dan weer door en dan kan ik het ook! En anders hebben we zaterdagavond nog. Dan slapen ze allebei bij oma, dus dan kan ik én doorslapen én uitslapen! Hoera, wat een feest! :D (zal je zien dat ik klokslag half 7 weer wakker ben!;))

Met Steef z'n been ging het goed, alleen sinds gisterochtend heeft hij weer meer last, kan hij hem weer minder goed strekken en zit er weer vocht in. Balen dus! Maar hij wil ook veels te snel veels te veel!

Lief dat je het vraagt trouwens!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ja ik ga even een sigaretje doen, manlief ligt te pitten op de bank en alyss in bed, heel gezellig dus, maar aan de andere kant als ben wakker is vind ie mij heeeel gezellig omdat ik achter de pc zit :D

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Wauw, wat een knappe meid! Echt goed dat ze dat al zo aangeeft!
    Nu ik erover na denk, Noa doet ook vaak naar haar luier wijzen als ze gepoept heeft en is ook al een keer met luier en doekjes aan komen zetten, net als Elisa van Ka. Misschien toch ook maar een keer het potje van zolder halen!

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha nee die gaat niet weg....en die heb ik al lang:$ Al zeker 10 jaar:) Maar sven vind dat ook leuk truitje;)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gijs slaapt gewoon nog steeds:$ al vanaf kwart over 11!!!!

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    foto? want trui met een gat er in ...kan me er niet veel bij voorstellen:)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha nou wat ik me er bij voorstel is vast niet wat het is dus ben ook wel benieuwd;)

8. nonnie26

shirtje met bij het decollete een ronde opening dus je kijkt net wel net niet in de boezem maar het zit zo lekker opgepusht dan :D

dus ja quschke snap dat sven het een leuk shirtje vind ;)

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik bedacht me vanmorgen dat ze daar geen sieraden mocht hebben :) wat ik erg vreemd vind, want je moet dus door een sluis als je daar bent om helemaal te ontsmetten maar je mag wel je schoenen aanhouden :(

Caro: Ja ik denk dat ik zo maar ineens heel hard ga werken want van dat internetten wordt je alleen maar gaarder :D Is dat een woord ? Gaarder ??

Shirt met gat ??? foto please !

10. nonnie26

ik heb wel een foto maar die staat op de laptop, quschke post jij hem even die foto of zal ik de laptop opstarten??

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Quschke, goed bezig zeg met alles uitzoeken!! Is waarschijnlijk ook wel noodgedwongen maar goed hahaha

Gijs, kleine slaapkop!! Hier ligt er trouwens ook al 1 een tijdje te pitten. Zo even douchen en dan gaan we maar eens naar het centrum lopen, kan onze vliegenmepper nergens meer vinden en de vliegen helaas ons huis wel.

Leverpastei, mag idd wel maar als ik het smeer dan wil ik een dikke laag er op en dat mag dan weer niet elke dag vandaar dat ik het af en toe een keer doe. Bij Julian mocht ik het trouwens helemaal niet eten maar de laatste maand was ik dat helemaal vergeten en heb toen dus heel vaak leverpastei gegeten. Wat was ik blij toen ik later bij de zwangerschap van Milan hoorde dat het helemaal niet zoveel kwaad kon als wat ze eerst altijd dachten.

Nonnie, nee gaan niet verbouwen maar omdat ik gisteren de badkamer heb verbouwd (dus niet echt) was de vraag wat ik vandaag ging doen. Als ik hier iets zou verbouwen dan zou ik een schuifpui er in willen aan de achterkant en idd een andere keuken en badkamer en een bijkeuken aan het huis vast want die hadden we in ons oude huis ook en die mis ik toch best wel.

CM, ow das balen dat het nu weer minder gaat met zijn been maar wel een gevalletje eigen schuld dikke bult blijkt. Kan me ook wel voorstellen dat je op een gegeven moment sneller wilt dan goed is, vooral als het goed lijkt te gaan. Lekker de kids uit logeren!!! Hoe dan ook zul jij dit weekend dus zeker een nacht goed slapen en misschien zelfs wel 2!!!

Iemand enig idee hoe ik mijn toetsenbord weer normaal krijg?? Heb op de plek van de ?? deze === staan namelijk.

12. mirjam2112

Ik snap nu wel wat voor shirtje bedoeld :D

Helaas die shirtjes heb ik niet nodig met mijn cup a :cool:

13. mirjam2112

Ingrid: Iets van alt en dan nog wat ?? Of rechts onderin je scherm weer instellen op Toetsenbord verenigde staten.

Lekkere hulp he :D

14. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Het gaten t-shirt:p

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    das idd vreemd, moet je dan van die zakken over je schoenen of dat ook niet??

16. nonnie26

lekker dan heb ik net de lap opgestart :D

ingrid, ctrl en shift teglijk of om en om effe rammen helpt bij mij ook ;)

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @ingrid: ja het was echt nodig om eens op te ruimen.l..had nog altijd hoop dat bepaalde kleren van voor Justin's zwangerschap gingen passen...maar die hoop heb ik maar opgegeven.
    En ook plaats gebrek zorgt ervoor dat er veel weg gaat!!

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nadat ik foto gepost had, las ik jou bericht pas;)

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    alt nogwat had ik al geprobeerd maar dat werkte niet, waarschijnlijk niet de goede nogwat:p Heb nu idd onderin het scherm gedaan;) Dank je!!!

20. nonnie26

juist wel want mijn b-tje lijkt dan een c-tje :D

Deel Deze Pagina