april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    volgens mij heb ik ook zo'n shirt gehad vroeger!! Die zijn idd al oud hahaha maar zolang het nog past en er goed uitziet: houden!!

Wat kijkt Justin trouwens schattig!!!!!!!

2. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

geeft niet heb nu de externe schijf erop aangesloten dan kan ik alle foto's van de lap erop zetten en gebuert me dit niet nog een keer dat er foto's ergens anders staan ;)

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hihi, een shirt met gat... Ik zou het ook niet moeten proberen, mijn borsten staan daarvoor teveel uit elkaar, ik moet ze echt naar elkaar toeduwen om een decolote te hebben...

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    justin kijkt echt super schattig! :D hahaha maar nu heb ik er een voorstelling bij :D thnx :d

5. nonnie26

komt omdat ie mij zag achter de camera ;):D

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    hmm, dit klinkt niet echt aantrekkelijk he...alsof ze ieder om het hoekje kijken...dat is dan ook weer niet het geval hoor...

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja ja :p:D

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Marijn, wat een leuke foto trouwens van Fiene!! Ze lijkt echt al groot!! Maar ja me die 85cm is ze ook maar 7cm kleiner als Julian die straks 3 wordt hahahah

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha ik zie het al helemaal voor me, sorry!!! Maar ik begrijp dat je dat niet bedoelde;)

10. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hihi, dat is grappig ja! Ze wordt wel vaak ook veel ouder ingeschat en daarmee ouder aangesproken. 'Wat zeg je dan jongedame...?' als ze geen dankjewel zegt bij de groenteboer, haha!

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

hahahaha ik snap wat je bedoelt... hier hetzelfde ;)

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha, ook wel weer sneu eigenlijk want mensen gaan dan idd meer verwachten dan wat ze kan. Hier is het noujuist omgekeerd. Vooral bij Milan merk ik dat, dat mensen op het kdv bijv zich verbazen dat hij al zo oud is als hij is maar als ze dan zien wat hij kan en doet dan is het ineens heel logisch en dat zeggen ze dan ook allemaal. Bij Julian vind ik het wel grappig omdat hij voor zijn leeftijd ook een hele grote woordenschat heeft dus dan komen er al woorden uit die niet bij zijn leeftijd passen maar ondertussen is hij nog zo klein dat ze hem nog jonger schatten dan hij is waardoor hij helemaal zo wijs overkomt:D

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    gijs is wakker! zal eens tijd worden na bijna 3,5 uur!

14. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

zo daar was ik weer

net ff boodschapjes gedaan, wat een warmte zeg.. pfff
    vanavond bloemkool met sausje aardappels en braadworst..

15. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hier net Pelle voor t eerst eens in zijn ledikant gelegd bij wijze van experiment overdag...hij verzuipt in dat megabed!

16. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik ga denk ik weer eens couscous maken vanavond, lekker met verse munt uit de tuin

17. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    woooo...ik hoor gewoon hier beneden de scheten die Pelle laat...! Hij knettert er lustig op los...

18. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@marijn zoo dan kan hij beste scheetjes laten haha

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Haha nu al door de couscous ?? :p

Gave naam trouwens ! Hoe komen jullie erop ?

20. nonnie26

chill, nu marijn post over verse munt, vergeet ik helemaal te reageren op jou van de week, er staan dus plantjes in de vnesterbank van de keuken, wnat kan er wel basilicum, peterselie, bieslook etc inzetten maar ten eerste gebruik ik dat zeeeer weinig en ten tweede omdat ik het zoooooo weinig gebruik gaan ze dood :D;):)

Deel Deze Pagina