april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik vind Pelle wel stoer en past ook gewoon bij Fiene zonder idd al die -ne bij elkaar te krijgen.

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga even naar de winkel, tot straks!!!

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    omg er komt me net een hommel binnengevlogen, vind die beesten leuk en aardig hoor MAAR BUITEN! probleem is nu dat ik niet weet hoe ik hem weg krijg. hij zit tegen een raam aan te vliegen!

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    oh de poes heeft hem ontdekt...nu hopen dat ze een keer geen poes op sokken is ;)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    jippie de hommel is weg:D de poes deed er niets mee ;) maar heeeft hem naar buiten gejaagd :D JOEHOE

*zover mijn hommelverhaal* :)

6. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat probleem had ik gisteren en hij was groot :$ echt wel 3x de groote van een normale hommel, heb een beker gepakt van de staafmixer, zo'n lange heb hem tegen de ruit geplakt en vervolgens een papiertje er tussen geschoven en heel snel naar buiten gerend en de hele handel zo de tuin in gegooit :D:) ik ben echt een held met dat soort dingen :) maar ja als de hond hem pakt heb ik een groter probleem, want als hij gestoken word in zijn keel omdat ie hem vangt dan kan ik hem wegbrengen naar de DA om in te laten slapen want JA ook hommels prikken vraag maar aan mijn mama ;)

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Jeeee laatste uurtje van de week !

Ik ga nog even knallen en dan afsluiten.. Misschien tot vanavond !!

Chilleke: Poes op sokken, geweldig !

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hahaha fijndat poes hem toch weg heeft gejaagd.

Laetitia is me toch jengelig ineens zeg.. pff

9. nonnie26

oh ik ben me toch laaiend :$:x:x:x ben zijn vaste collega is met vakantie geweest en is sinds vandaag weer terug, ben had de afgelopen 2 weken de bus van de zaak die op naam staat van zijn collega, zegt ben ik weet niet hoe ik de bus terug moet krijgen naar ferry want jouw ouders zijn er niet, normaal brengt ben de bus naar ferry woont in waardenburg en dan pikt mijn papa hem op en zet hem weer af in tiel prima is niet zoals ik het zou doen maar goed...
    belt zijn collega net zelf dat ie vanmiddag weg wil met de bus dus of ben hem even terug kan brengen? ja zegt ben ik kom er zo aan, dus ik zeg hoe dan? wie brengt je dan thuis? ja ik ga wel op de fiets naar huis! :$ nou toen schoot ik uit mijn vel hoor, ruim 15 jaar collega's van ma tot vrij met elkaar in de bus en nu moet ben dus zelf fietsend naar huis omdat zijn collega geen tijd heeft om hem terug naar huis te brengen :x te belachelijk voor woorden, dus ik zei al waarom laat je nou zo over je heen lopen hij kan gvd toch wel 15 min de tijd nemen om jou thuis af te zetten, nu moet je een half uur/3 kwartier fietsen :$ ja daar kon die niets aan doen want de bus stond op zijn naam en hij is vernatwoordelijk dus ben heeft er niets over te zeggen, nou sorry hoor, maar ben gewoon in staat om ferry te bellen waar die in godsnaam mee bezig is, dit slaat toch werkelijkwaar helemaal nergens meer op! ik wilde zelfs de zaak nog bellen want ik zei al, die bus mag dan wel op zijn naam staan maar het blijft eigendom van de zaak hoor!!!! oh ben zo boos echt zit gewoon te shaken hierzo!! vrouw van ferry is trouwens dat rare wijf wat ooit op mijn www op hyves zat te zeggen dat ik niet moest zeiken omdat ie een week in duitsland zat ;)

10. lautjuhhh

@nonnie gods lekkere collega dan.. pfff gaat echt nergens over.. te lui om ben even weg te brengen grrrrrr

11. nonnie26

belachelijk he ben zo boooooosss, dat noemt zich dan collega door dik en dun, gvd al 15 jr samen op 1 bus sjonge jonge jonge, en dat voor 15 min wegbrengen *mist de hoofdschuddende smiley*

12. nonnie26

ach weet je wat het is, zelfs mensen die ik maar 1x per jaar zie zouden nog de moeite willen nemen om ben terug te brengen, maar zijn collega niet hoor, is zeker gehersenspoeld door dat stomme wijf van hem :cool:

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lekker collegiaal van die collega ;)! slaat idd nergens op! :(

en oh wat jij durft met die hommel...dat durf ik dus niet he :)

14. nonnie26

als iemand mij stiekum had gefilmd dan had die gewonnen met funniest home videos :)

edit ik moest wel, het was ik, de hommel, of mijn hond dus ja ;)

15. lautjuhhh

@nonnie ja echt belachelijk zal idd wel gehersenspoeld zijn haha

@bijen/hommels en wespen laat ik lekker allemaal aan manlief over gadverdarrie rotbeesten.

16. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    dan moet die wel thuis zijn;)

17. nonnie26

juist dat probleem had ik dus ook gisteren, ben was er niet ;)

18. lautjuhhh

mm ja das waar maar dan nog ben ik eenschijt bak hoor.. maar t scheelt heb 6 jagers in huis. maar bah nee ik hou echt niet van dat soort beesten bleg

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ooohhhh morgen weer kijken naar "ons" huisje:D

20. lautjuhhh

@Chil jeeej :d hebben jullie al een bod uitgebracht?

Deel Deze Pagina