april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Bv poep stinkt wel niet zo als fv poep;):D

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Iets eerder mag...liever niet rond kerst...en als het even kan niet rond sint dagen;)

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook luxe sanitair althans voor ons luxe, wij houden niet van strak dus daar zit ook verschil in natuurlijk, gelukkig zit mijn papa in het sanitair dus de hele badkamer heeft ons hoogstens 3500 euro gekost van niets tot nu zeg maar, maar als je goed kijkt zie je ook wel dat het voor een ander niet te doen is voor die prijs want het bad alleen al kost 2000 ;)

ja heb een slotje gevraagd!

succes met je wasje :p

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Welke camera heb je? Ik heb een canon eos 400d dacht ik. Moet me alleen nog steeds erin verdiepen ondanks dat ik het al een paar jaar heb;)

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb hier nog een analoge spiegel reflex camera liggen...doe er neits meer mee. Had hem nodig voor mijn opleiding aan kunst academie.
    VOlgens mij begint hij langzaam aan antiek te worden:p

6. nonnie26

hier een fujifilm finepix S9500 met extra zoomlens en is dus net geen spiegelreflex maar moet zeggen dat ik de foto's er niet minder om vind ;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Tm, wat goed van je!!! Ben trots op je meis!!

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid heeeeeeerlijk zeg zo'n luier! Bah!

Lau ik vond het er ook behoorlijk ingewikkeld uit zien ja. Heb voor mijn verjaardag een boek en cd gekregen met cursus photoshop maar tot nu toe ligt het nog in de kast.

Nonnie picasa is inderdaad ook een heel fijn programma! En makkelijk in gebruik. Die gebruik ik nu ook vaak.

TM fijn dat de medicijnen werken!

Wat doen jullie trouwens met jengelende kinderen rond kooktijd? Meer dan de helft van de avonden eet ik alleen met Elisa omdat manlief onregelmatig werkt en altijd als ik ga koken kan ze ineens niet meer spelen en hangt ze continu aan mijn benen te jammeren. Ik heb al geprobeerd haar in de stoel ernaast te zetten met wat te spelen (keukenspul of zoiets), negeren (dan raakt ze helemaal overstuur), weg zetten (om vervolgens 20 keer weer terug te komen) en toen was de inspiratie op eigenlijk... Hoe doen jullie dat?

Ik ga jullie na mijn vraag ook gelijk maar weer verlaten voor vanavond. Lekker slapen. Elisa sliep vanmorgen heerlijk uit voor haar doen tot 7.45 maar ik had daar nog moeite mee.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Quschke: Nou ik vind Tobins poep ook niet bepaald naar bloemetjes ruiken ;).

@ Nonnie: Wij kunnen gelukkig veel werk in de badkamer laten doen door mijn broertje, man van mijn nicht en vrienden van mijn broertje. Zwart dus. En sanitair kan je ook goedkoper krijgen bij bijvoorbeeld de Sanidump. Volgens mij heeft Ikheid daar ook haar sanitair vandaan. Maar goed, duurt nog wel een aantal jaar voor we dat gaan laten doen.

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Zo....wij duiken lekker het bed in. Morgen vroeg heb ik vrij omdat de oppas vakantie heeft en mijn moeder morgen vroeg moet werken.

Slaap lekker allemaal!!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ka: Tijdens het koken zette ik Ayla er vaak bij in de kinderstoel, maar dat was ook niet altijd een succes. En anders liet ik haar gewoon mopperen in de woonkamer op de grond met wat speelgoed, maar ja, dat zal bij Elisa wat lastig gaan, omdat die dan natuurlijk de hort op gaat. En Ayla blijft gewoon zitten :D.

12. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid ik heb een canon eos 1000d. Zat toen een 1 daagse cursus bij. Dat was wel heel handig moet ik zeggen. En een kennis van ons is fotograaf en die heeft me het één en ander geleerd. Hij raadde deze toen ook aan gezien de opties en wat ik ermee wil doen.

Nonnie jij hebt ook altijd hele mooie foto's van Alyssa! Van die mooie portretfoto's.

En tja bevallen... Dit deel of de volgende gok ik op! Ligt er maar net aan hoe hard jullie kletsen.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, ruikt het niet naar roosjes??

Kris, eerst zette ik hem altijd in de box maar dat kan niet meer dus nu doe ik zoveel mogelijk aan negeren.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Haha! Nee die blijft niet zitten. Die weet niet hoe snel ze weer terug moet komen en aan mijn benen moet gaan hangen ;)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!

16. nonnie26

ik kom gelijk nog even spammen, alyss samen met suus :)

17. nonnie26

hier precies hetzelfde probleem dus kan je niet helpen :cool: als ik zin heb wil ik het eten nog wel eens in de middag klaar zetten zodat ik het in de avond alleen nog maar hoef aan te zetten maar ja die vlieger gaat ook niet altijd op ;)

mermiad, hier gelukkig ook ben en papa die de badkamer gedaan hebben anders was ie nu nog niet af hoor ;)

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid ik probeer het ook zoveel mogelijk maar te negeren, maar ze is nogal van de lange adem en dat vind ik best lastig dan.

Maar ik ga jullie nu echt verlaten. De honden zijn geweest en we gaan lekker naar boven.
    Slaap lekker allemaal!

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ja dat deed ik ook wel! Maar daar heb ik nu niet zo'n zin meer in moet ik zeggen haha.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee niet eens! Ik was zelf ook hoogst verbaasd :p.

Deel Deze Pagina