Ja, de verhoudingen zijn nu compleet zoek. Hele slungelige poten, te grote oren, spitse snuit en heeeeel smal lijf!
Ik ben ook net begonnen aan het avond eten..de macaroni ovenschotel die eigenlijk voor gisteren bedoelt was. Maar toen zijn we lekker alle verse salades gaan halen bij slager en hebben we die gegeten. Chilleke: Lekker op vakantie! Das hier alweer een tijdje geleden! Mirjam: lekker naar huis en knuffelen met de kindjes!! Nonnie: wel goed voor de lijn....fietsen Maar ik snap je punt!!!
tja ben stiekum alles aan het lezen, vroeg me af waarom mijn zusje(tm) zo reageerde was beetje nieuwsgierig en toen ben ik maar gaan doorlezen
Hihi, Jannes stond dus ook op ons lijstje van jongensnamen... maar we twijfelden of je het als kind leuk vind om Jannes te heten. ZO te lezen hebben jullie dus een hond...?
LadyZ: Ik hoop voor je dat je gewoon een week minder ver zwanger bent en het hartje nog veel harder gaat kloppen...! Dit is natuurlijk wel het laatste wat je wenst als je zomaar ineens spontaan zwanger bent. Ik duim voor je dat het allemaal goed komt!
@Dees Groot gelijk dees! @iedereen die gaat eten eetse! @chil lekker hoor naar frankrijk :d @ hier net lekker gegeten
k zit trouwens al aan mijn couscous, haha. Vriendlif belde net dat hij met Fiene blijft eten op de camping waar vrienden staan. Daar was hij vanmiddag heengefietst. Ik had geen zin (lees:discipline) om braaf te wachten tot een schappelijke etenstijd dus eet belachelijk vroeg. Wel lekker overigens (voor wie het wil weten: heb couscoussalade gemaakt met rozijntjes, feta, geraspte courgette, veldsla en kikkererwten, erg lekker!)
LZ, heel veel sterkte en we gaan hier duimen dat het allemaal toch goed blijkt te zijn!!!!! Dikke knuf!!!!
haha, nee, valt misschien ook wel mee. Probeer met Fiene altijd om 18:00 uur te eten, maar zelf in mijn eentje vind ik het vroeg, haha