ga je me dan echt uitlachen geloof ik niet en ach is alleen maar lief dat je me waarschuwd altijd handig om advies te krijgen van iemand die weet hoe het is
hahaha nee hoor dan lach ik je niet uit want dan loop ik zelf ook weer zo Daarnaast vind je het dan eigenlijk zelf veel te leuk dus laat je je ook niet uitlachen
af entoe droom ik echt over hahaha laetitia die gaat fietsen of dan thuiskomt van psz en hele verhalen verteld en jij zelf dan beseft man wat worden ze groot haha
uiteraard krijg je een foto als ik klaar ben over foto's gesproken vroeg jij destijds niet om een foto van de bbq toen jij er 1 voor thomas ging kopen?? njah hoe dan ook dit is hem
Ingrid Zo, ik heb gegeten hoor...haha. Eerst Irem op bed gelegd en toen voor de verandering eens een gebakken ei gemaakt op brood. Echt lang geleden, lekker! Bakje vla erachteraan en ik ben niet meer misselijk
@ Eylem: Wat vervelend dat je heel de dag al zo misselijk bent. @ Chilleke: Mannen @ invries-ijsjes: Mjammie, zooooooo lekker! @ Quschke: Hahaha, ja prioriteiten stellen is ook een kunst . @ Nonnie: Wel nog een foto spammen hè als je nagels af zijn. Ik heb ze nu weer kort en heb ze nu donkerpaars gelakt. Niet echt een zomerkleurtje eigenlijk, maar goed De spinazietaart was lekkerrrrrrrrrrr. Echt voor herhaling vatbaar. Dank voor de link met het recept Chilleke. Mijn moeder heeft Ayla op bed gelegd, wat een luxe. Tobin ligt bij Arco, dus ik heb net eens even mijn (korte ) nagels gelakt.
ja als ik de foto's van de hele tuin zie en foto's van de badkamer en de verbouwing beneden heb ik het eigenlijk helemaal niet zo slecht qua woonruimte
ja ik laat ze zien! en niet om vervelend te doen maar heb de afgelopen 3 weken niets anders dan donkerpaars of lila op mijn nagels gehad dus ik vind het zomers zat
hahaha en dan nog de tuin die er aan vast hoort, let niet op de zooi, ben is alls stuk voor stuk aan het eruit halen en hij was begonnen om het gras om te spitten