@nonnie: mooie veranda, jaloers @mermaid: fijn dat de spinazietaart lekker was @ijsjes: ohh die zijn zo lekker @tv: hier ook hgt, inmiddels al af gelopen @eylem: ohh nou wil ik ook naar Orlando wat gaaf dat hp park
Is ca. 100 meter van mijn werk af! Heb heel de ochtend politie voor bij zien komen tijdens sporenonderzoek en helicopter boven de weg. Moest vanmorgen ook omrijden omdat het was afgezet.... Bah!
@ Ingrid: Oh jee, dat is zuur dat het destijds zo is gelopen. @ Surf: Hier alles goed. Heb wel wat slaapgebrek omdat Tobin Â’s nachts meestal erg kort tussen de voedingen laat, maar achÂ…dat wordt ongetwijfeld vanzelf beter. HoeÂ’st met jou/jullie? Gaaf naar de VS rondreizen. Willen wij nog een keer door Canada doen. Hier ook BFGW . Och arme, die Tobin heeft vanavond wel erge last van zijn buik. Hij is al een uur aan het huilen en begint nu een beetje rustig te worden. Zo zielig. Hij wil eigenlijk ook wel drinken, maar dat gaat dus echt niet met die krampen. Hij is dan veels te onrustig en trekt mijn tepel er zowat af .
oh ja mijn oh zo saaie nagels, goud met 2 zilveren strepen en elke nagel een diamantje ik had geen zin om crea te doen
@surf: zie nu je banner pas gefeliciteerd, spannend die eerste echo @huur/koop: hier koop woning 800 euro bruto kosten
Ik heb gereageerd in het schoenen-topic, maar weet eigenlijk geen eens meer hoeveel paar ik ook alweer gehouden heb...
@ LZ, jeetje wat naar! Ik ga heel hard voor je duimen dat het allemaal goed komt. Knuf! @ Ingrid, wat is die Julian van jou toch een kleine grappenmaker! Ah, ik zie je al slepen met dat fietsje! @ Surf, leuk weer naar de VS! Jullie hebben de smaak wel te pakken he! Fijn dat het zo goed gaat met de zaak. Dat is toch een zorg minder. @ Nonnie, zo, dat zijn wel bling bling nagels!!! Enne, ik vind dat al redelijk crea hoor! @ Mermaid, ah, heeft Tobin weer zo'n last? Echt sneu! Hopelijk trekt het snel weg en gaat hij lekker slapen. Sorry, verder is er niet veel blijven hangen. Oja, Nonnie, de film was errug leuk! Echt heel grappig! Een aanrader dus.
cm, thanks! dan ga ik hem zeker kijken!! thanks ladies, maar voor mijn doen is het saai kijk maar naar de laatste keer