@ Chilleke: Leuke foto's van Gijs! Toet-toet!!! Veel plezier bij de bezichtiging. @ Kris: Mooie foto's weer van Sanne. En wat een TE gave fiets! @ Eylem: Balen dat je zo misselijk bent. Ik heb Tobin gisteravond dus nog in badje gedaan en om 23.45 uur sliep hij eindelijk. Arm schaap . Hij heeft in zijn eigen kamertje geslapen en kwam om ca. 03.30 uur voor een voeding (volgens mij, maar ik kan er ook giga naast zitten, ik heb als een blok geslapen). Arco heeft Tobin toen voor me gehaald, dus ik hoefde alleen maar aan te leggen (liggend! JOEHOE!!!) en toen hij uitgedronken was heeft Arco hem weer in zijn bed gelegd. Volgens mij sliep ik alweer voordat Arco terug was. Dus al met al heerlijk geslapen vannacht. Hij is wel weer vanaf ca. 08.30 vreselijk aan het huilen . Nou, het is alweer bijna voedertijd, dus ik ga hem er eens even bij halen.
eylem balen van je misselijkheid! mermaid, dus wel een betere nacht! hij liet er dus ook langer tussen! vannacht weer op zijn eigen kamer?
morgen!! @ingrid, ah lief van julian! hij was toch ook gek op cars?? @kris, zei het gisteren al maar echt een leuk ding! @mermaid, wat sneu voor tobin @quschke, lekker geslapen dus! @chill, good luck!!! @hier, half 9 wakker, nu zit ze met papa aan een broodje banaan, maar geloof niet dat ze echt veel honger heeft.. misschien nog even naar gorinchem vandaag maar we twijfelen nog
@ Chilleke: Ja vanaf nu gewoon op zijn eigen kamertje. Ik weet niet of het lange slapen daarmee te maken heeft, misschien was hij wel gewoon zo moe dat hij zo lang geslapen heeft, maar ik slaap zelf wel stukken rustiger en dieper als hij niet naast me ligt.
Arcp is nu even met Ayla naar de C1000. Als ze straks terug komen gaan we even naar de stad, op jacht voor een broek voor mij.
Goeiemorgen! Mermaid; wat een lekkere nacht, dus wel een aanrader op zijn eigen kamer? Heb je babyfoon gebruikt of gewoon op gehoor...? Eylem; geen goede combi inderdaad misselijk en poepluier! Misschien iets naast je bed leggen zodat je met wakker worden meteen even wat kunt nemen om de misselijkheid voor te zijn? Nonnie; Lekke zo'n lange uitslaper, Fiene is altijd uiterlijk 7.30 uur wakker, maar vaker 7:00 uur of nog wat daarvoor... Lekker een broodje banaan Ego; Net Joris en Fiene uitgezwaaid, die twee gaan steeds gezellig samen op stap. Nu heeft Joris de Fietskar ingepakt met tentje en slaapspullen en is met de trein naar Den Helder en gaat dan met de boot naar Texel. SLapen ze daar een nachtje, hoe leuk! Ben soms weleens bang dat Fiene mij gaat vergeten, haha, ze wordt wel echt een papa-meiske onderhand... Ik heb dus het rijk alleen, of met z'n twee natuurlijk eigenlijk. Gek genoeg voelt dat nu als het rijk alleen, terwijl ik dat altijd best pittig vond toen ik nog maar 1 kind had, nu voelt dat als RUST... grappig Ik ga zo naar de markt en verder geen plannen dus zal hier nog wel vaker even zijn
@ Marijn: Nee, geen babyfoon, hebben we niet. Ik heb wel met onze slaapkamerdeur open geslapen (die van Tobin dicht ivm katten) en hoorde hem prima. Wat leuk dat Joris en Fiene zoveel op stap gaan. Arco en Ayla ook hoor; zwembad, kinderboerdeij, fietsen, even mee naar de supermarkt. En ja, als zij samen weg zijn voelt dat voor mij ook echt als rust. Heel herkenbaar dus.
@Chil veel plezier bij het kijken van het huis :d en leuke foto's van gijs ! @Mermaid behoorlijk lekkere nacht dus :d @Eylem balen van je misselijkheid! @nonnie leuk naar gorichem!! @marijn lekker hoor dat fiene zo vaak met papa op stap is! @hier ik ben net wakker de rest ligt nog heerlijk in dromenland
toen kasper net geboren was, deed vriendjelief ook steeds veel met Thijmen of mn ouders gingen met m op pad. in het begin vond ik het wel lekker, maar na een week over 4 miste ik hem zoooo erg! had echt het gevoel hele stukken van zijn ontwikkeling te missen... dus toen hebben we het maar weer een beetje terug gebracht naar het normale. en ik vond het heerlijk om ze alletwee om me heen te hebben!
Zo, Tobin gevoed (wat is die BV toch makkelijk ) en nu even opmaken en dan kunnen we naar de stad als Arco en Ayla terug zijn.
Wat leuk Marijn dat Joris al die dingen met Fiene doet! Mermaid hopelijk slaag je voor een broek! Ik ga zo ook eventjes naar buiten, wat boodschappen doen en kijken of ze bij de Bruna de vervolgen op Twilight hebben want jeetje, wat werkt dat verslavend zeg, op internet bestellen gaat te lang duren
Dat heb ik dus ook een beetje. Gisteren ook gezegd dat ik het liefst ook gewoon hele dagen met het gezinnetje samen ben, om ook gewoon te voelen hoe dat is en Fiene lekker om me heen te hebben. Gaan we voor zorgen...na dit weekend dus!
terug van de markt. Koop altijd biologisch brood, maar jeetje die broden wegen gewoon net zo zwaar als Pelle, haha! Je zit ook altijd na 1 boterham vol
hahaa marijn, hoe groot zijn die broden dan wel niet waarom koop je eigenlijk biologisch brood als ik vragen mag??
goed, ik ga me even opmaken en dan gaan we even naar de stad, rondje lopen want we vervelen ons dood, althans beter gezegd ben verveelt zich dood, ik heb zp en hyves hahaha, zouden eigenlijk nog op visite gaan maar dat ging helaas niet door
Goedemorgen!!! Mermaid, dat klinkt als een heerlijke nacht!!! Marijn, kan me voorstellen dat je inmiddels wel weer gezinstijd wil hebben met iedereen bij elkaar al zal het best lekker zijn geweest om het even wat rustiger te hebben gehad. Eylem, balen van de misselijkheid en dan idd in combi met een poepbroek is helemaal verschrikkelijk. Nonnie, wat gaan jullie in Gorinchem doen?? Julian is idd gek op cars. Chilleke, veel plezier met kijken bij 'jullie' huis!!!! Quschke, lekker dat Justin weer iets langer heeft geslapen!!! Hier, de nacht hebben we het maar niet over. Verder zit ik nu met twee kinderen die een orkaan hebben ingeslikt en nog niet hebben uitgepoept dus beetje erg druk zijn. Het is ook niet echt van het buiten gaan weer en Roeland is zijn oom helpen. Ook heel handig zonder overleg maar ja hij zou met maximaal een uur terug zijn dus we zullen zien hoe lang dat uiteindelijk echt gaat worden.
Ze zijn dus even groot als een gewoon brood, maar veel compacter, dus heel zwaar! Wij eten eigenlijk voornamelijk biologisch/biologisch dynamisch, omdat daar zo min mogelijk troep in zit. Geen E-nummers, de gewassen zijn natuurlijk behandeld, dus geen chemische stoffen, dieren hebben biologisch eten gekregen en geen antibiotica, dus uiteindelijk zijn de biologische producten zelf, ben ik van mening, ook het gezondst voor je lijf en voor het milieu. We doen al onze groenten, granen, zuivel, eieren, aardappelen, pasta en af en toe vlees, biologisch. We zijn verder niet zo strikt dat we bij anderen dus het eten niet eten ofzo en we kopen dus af en toe ook gewoon koekjes die lekker ongezond zijn en ijsjes met suiker, maar voor de rest dus Bio...
Hihi! Heel beeldend beschreven! Maar natuurlijk niet fijn in jouw positie! Lekker dan van Roeland, haha, maar fijn dat hij (als het goed is) snel terug is.