Kris wat een ontzettend gave loopfiets!! Echt heel erg leuk! En wat schattig die staartjes! Met zoveel haar lijken ze gelijk een stukje ouder vind ik. Chilleke hoe was het bij het huis? Oh ik lees het al. Fijn dat het nog steeds voor jullie een mooi huis is! Dat is het belangrijkste. De rest hoeft er toch niet in te wonen. Fijn dat jullie nog wel een bezichtiging kunnen plannen zonder de bewoners thuis. Dan kan je wat meer vrij uit praten en rondkijken. Leuke foto van Gijs! Mermaid wat fijn dat je vannacht een beetje beter hebt kunnen slapen! Wel zielig hoor al die krampjes... Eylem wat balen meid van je misselijkheid! Marijn wat leuk dat Joris met Fiene gaat kamperen!! Echt gaaf! Hier ook echt een papa's kindje Wordt nu ook alleen maar meer nu ik niks met haar mag doen, maar ze vindt het helemaal geweldig als ze met papa op stap mag. Nonnie succes met je kerel! Irritant is dat hè wanneer je van alles opnoemt maar niks goed is. Gave foto van Alyssa! Ingrid hopen dat Roeland weer snel terug is met twee wervelwinden in huis! Hier weer terug van een ritje zkh. Het ctg was op zich prima, maar wel weer aardig rustig. Morgen bellen ze om 8.15 of ze bij hun moeten komen of dat ze aan huis komen ivm personele bezetting en maandag terugkomdag daarzo. Elisa werd bij het zkh opgehaald door mijn so. Die gaat daar vannacht logeren omdat manlief moet werken tot vannacht. Ze had er niet zo'n zin in volgens mij. Ze zat heel beteuterd te kijken en toen mijn sv haar in de auto wilde zetten stak ze haar armpjes uit naar mij. Dan vind ik het echt niet leuk om haar uit logeren te doen Ze ziet ze ook niet super veel dus ze moet vaak eerst even wat wennen. Mijn vader komt zo de honden uitlaten en ik heb toestemming om daar te eten vanavond dus dan kan hij me meteen meenemen Zie ik eens wat anders dan mijn eigen woonkamer
Ka, jammer dat ze nog steeds wat rustig was. Misschien dat ze morgen wel weer super actief is!! Is ze het thuis zitten ook een beetje zat Wel fijn dat je toestemming hebt om vanavond bij je ouders te eten zodat je idd iets anders ziet dan je eigen woonkamer en het ziekenhuis!! Veel plezier alvast!!!
Serieus ik heb inmiddels vandaag al 100x gezegd dat ze van elkaar af moeten blijven maar luisteren ho maar! Het is ook niet zo dat ze zachtjes doen want het gaat hard tegen hard maar ja dan nog: Blijf gewoon even 5 minuten van elkaar af!!!!!!
Ik denk dat ik straks gewoon boven op bed ga liggen en er niet meer af kom want ben echt niet te genieten en kan alleen maar klagen en zeiken volgens mij, sorry!!!!!
volgens mij zijn ze vandaag wel heel erg baldadig want normaal hoor ik je er nooit over succes! roeland al thuis trouwens @chill, werkse mop @ka, balen zeg van elisa ik zie haar ook helemaal voor me in de auto kan me voorstellen dat je dat absoluut niet leuk vond/vind, vanavond wel even lekker eruit naar je ouders, wat gaan jullie eten of weet je dat niet?? @hier, alyss op bed en ben is kroketjes aan het frituren en de vaatwasser aan het inruimen hahaaha
als je op bed gaat liggen moet je het voor jezelf doen en niet voor ons want ik kan wel wat hebben hoor met je gezeik
Nee die moest nog twee platen doen en kwam dan naar huis, zijn oom is hem waarschijnlijk weer gesmeerd waardoor hij het alleen doet. Ze zijn vandaag idd echt erg!!! Normaal luisteren ze nog wel eens maar ja die voelen natuurlijk dat mama niet zo lekker in d'r vel zit en hebben donders goed door dat ik niet zoveel kan op het moment dus die grijpen hun kans.
@Chil wat fijn dat het huis voor jullie nog steeds goed voelt :d @ nonnie leuke foto's en pas op ben is actief @ ingrid geeft niet meid! hier mag je klagen zuchten steunen :d daar zijn we voor :d @ hier net ff boodschapjes gedaan met laetitia ws 8 euro kwijt voor 3 dagen eten wheohoe heb ik toch ff goed gedaan ik is ff trots haha
hahaha dat staat heel raar net alsof ze zo af en toe een keertje naar je luisteren hahaha, was jij nou trouwens nog naar de cars 2 film geweest of was dat cm met lukas?? ga vanmiddag gewoon lekker liggen meid en laat roeland het zooitje ongeregeld lekker opknappen
Nee nog niet heen geweest, denk dat dat pas na de bevalling wordt en anders kopen we het wel op dvd Hahahaha gelukkig luisteren ze normaal altijd wel, nou ja zo goed als altijd maar nu zijn het echt draken eerste klas!
oh dan was het dus toch cm ach misschien voelen de jongens wel aan dat je op knappen staat en de frustratie die je hebt, en denken ze jeeeeyyy wij kunnen lekker alles doen
@ Nonnie: Leuke foto's! @ Chilleke: Fijn dat jullie het huis nog steeds te gek vinden. Wel een beetje jammer dat anderen het dan alleen maar afkraken. @ Ingrid: Balen dat ze zo lopen te draken. Zal je altijd zien als je toch je dag al niet hebt. Zucht...lag Tobin lekker te slapen in bed, wordt ie weer wakker . En maar huilen... Ook wel zielig natuurlijk, want hij is wel moe, zijn ogen vallen elke keer dicht, maar voor mij best irri. Ik dacht na te hebben gestofzuigd en de vaatwasser gedaan te hebben even lekker op de bank te ploffen voor straks de 3 J's komen en nu zit ik weer met Tobin op mijn arm...
Oh ja, en dacht ik dat ik vanaf maandag Ayla lekker weer naar mijn nicht kon brengen kan ik ze pas de week erna weer brengen. Ik had me een weekje vergist. BALEN!
@ Mermaid, fijn dat je lekker een beetje door kon slapen tijdens de BV. Ik viel vaak echt in slaap tijdens het voeden en dan werd ik twee uur later wakker en lag Noa nog heerlijk tegen me aan te slapen! Ben je geslaagd voor een broek? Oh, nee dus. Nou hopen maar dat die op Zalando de goede is! @ Marijn, wat leuk dat ze samen een nachtje gaan kamperen! Ik vind het nu ook af en toe heerlijk om maar met één kind te zijn. Dan kun je ook je aandacht even volledig geven, maar als ze zelf spelen (of slapen) heb je toch ook nog even tijd voor jezelf. @ Nonnie, nog naar Gorinchem geweest? @ Eylem, balen van je misselijkheid! @ Ingrid, balen van je nacht. Zijn de orkaantjes inmiddels al wat uitgeraasd? Hmmm Roeland maakt zich niet echt populair geloof ik! Mannen!!! Ik zou gewoon dat sms'je sturen! Hahaha! Ah, ik voel met je mee meid! @ Chill, jullie moeten er toch wonen, niet je ouders! Maar ik snap je wel, je hoopt toch dat anderen er dan ook net zo enthousiast over zijn. Trouwens, ik ken meer mensen met een garage die ze niet voor de auto gebruiken dan wel! Meestal staan ze vol met fietsen, skelters, gereedschap, werkbank, opslag voor spullen etc. Dus dan maakt het ook niet zo uit als hij wat smaller is! @ Nonnie, leuke foto's! Ik was naar Cars 2 geweest met Lukas. Hij vond hem prachtig, maar het verhaal was veels te ingewikkeld voor hem. Maar dat interesserde hem volgens mij niet zo. @ Lau, zo dat heb je knap gedaan met de boodschappen! @ Ka, fijn dat je even het huis uit kan vanavond. De muren komen al snel op je af he, als je heel de tijd thuis moet zitten. Sneu dat Elisa niet zo lekker mee ging met opa en oma. Anders bel je toch zo even of het al wat beter gaat?
Cm, ja ik wist dat er iemand naar toe was geweest maar wist niet meer of jij het nouw as of ingrid hahah, maar hij vond de film dus wel leuk? was je nederlands gesproken geweest??
Jeetje wat is het benauwd en warm zeg! Net even naar de winkels gefietst met mijn vriendin, maar zweette me gelijk een ongeluk. En natuurlijk weer te veel boodschappen gehaald voor op de fiets, dus ik was aan het tobben om alles in de fietstassen te krijgen en uiteindelijk is er een pot Chicken Tonight gevallen op straat. Kapot natuurlijk, dus kon ik weer terug de supermarkt in voor een nieuwe. Zucht! Vanochtend nog even met Noa en Steef naar de stad geweest. Moest wat ruilen bij de H&M en heb gelijk voor Noa nog twee blousjes gekocht. Met dit toch wel warme weer is dat wat minder warm dan een longsleeve. Ik kan haar nog steeds geen korte mouwen aan doen ivm het eczeem. Maar soms zweet ze zich kapot! Oja, en een nieuwe zonnebril gekocht voor mezelf bij de V&D. Dat was ook wel nodig, want ik had er nog maar één en die zit onder de krassen. Dalijk Noa naar mijn SM brengen (waar Lukas al is) en dan vanavond lekker uit eten en naar de film. Heb er zin in! @Mermaid, balen dat je pas een week later weer bij je nicht terecht kunt met Ayla! Helemaal als je op een relatief rustig dagje had gerekend met alleen Tobin.