april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

Hoi

kom even snel checken of Ingrid al is bevallen maar nee.
    Ga nu snel koken misschien dat ik vanavond nog even langs kom.

@Mermaid zag dat je het h&m pakketje binnen hebt. Hoe is de jas van Ayla in het echt?

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    haha daar heb ik er wel een aantal van gehad;) Ben geen stevige drinker...wijntje af en toe vind ik wel lekker....maar dat laat zich naar binnen gieten alsof het sinas is:)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ist te vergelijk met safari of helemaaaal niet

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Smile: Uhm...jas? Ik had geen jas besteld, hahaha.

Oh meiden, hoe moet ik dat gaan doen volgende week? De moed zakt me bij voorbaat al in de schoenen. Tobin is echt alleen maar aan het huilen en hij houdt gewoon niet op. Als ik nou alleen hem had was het niet zo erg, maar ik heb ook Ayla om voor te zorgen. Volgens mij kunnen jullie me aan het einde van de week opbergen... Pfff, ik heb zo geen zin in volgende week :).

5. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    '

Nee het is niet zo zoet als safari. Tja,..met wat kun je het vergelijken...das een goeie:(

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Is er niemand in je omgeving die even een paar uurtjes kan helpen...familie of vriendinnen? Al is het maar om het huishouden een beetje te doen....of iemand die even met ayla iets kan gaan ondernemen/vermaken?

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, nee, ik kan zo snel niemand bedenken. Vriendinnen moeten allemaal gewoon werken en mijn ouders ook...

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik ga die oudste jankerd maar vast was te eten geven...

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

spa en fruit appel maar dan sterker :(

@mermaid, we steunen je wel, lekker hier komen uitrazen en zeiken ;)

@hier, wij gaan even eten, ik een salade, alyss potje en ben soep, lekker harmonieus ;)

10. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja idd...dat komt in de buurt!

11. lautjuhhh

@mermaid ach meis komt vast goed ga jij heel goed redden volgende week :d je hebt ons om je op af te reageren ;)

@Nonnie klinkt lekker :d

@ jillz mm misschien dan maar eens halen

@ hier net lekker gegeten vaatwasser draait alweer zometeen laetitia naar bed en dan komt om half 8 vriendin dr auto brengen, die gaat morgen op vakantie en wij mogen haar auto :D

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou ik hoor ik weer bij het land der levenden, zo ongeveer dan want als ik weer ga liggen ben ik weer weg hahaha

Mermaid, volgende week zijn ze gewoon hartstikke lief voor je!!! Komt helemaal goed!

Nonnie aan de jilzz vanavond! Laten we hopen dat je er een kan proosten op mijn weeën hahaha

Ow en nee ik heb geen weeën maar de laatste x dat ik er zo doorheen zat kreeg ik die geweldige voorweeen de hele nacht dus vind dat het vandaag een voorteken moet zijn van de echte weeën ;) Zou er bijna sex voor gaan hebben:)

13. lautjuhhh

@ingrid nou sleep die vent van je mee naar boven straks :p ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha ik zei bijna he:p

15. lautjuhhh

ja oke maar misschien ben je het straks zo zat :p dat je ehm wel mee naar boven sleept haahahahaha.. schatt ik ben het zat kom je ff helpen :p hahaha

16. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Nonnie: je hebt in CL een aantal huizen niet langs een weg staan...dan kun je daar ook geen geld over innen;)

17. nonnie26

ik ben aan het verbouwen zie je dat niet :cool:

rechts in de hoek bovenin is klaar bij de italie huizen ;)
    thanks trouwens voor de tip van de bloemen enzo, wist ik veel maar nu kom ik er dus door jou pas achter dat mijn bomen, dieren etc allemaal extra geld opleveren ;)

ingrid, meenemen die roeland hij heeft wat goed te maken :p en dan heb ik morgen een uitje :D

18. lautjuhhh

@cl dat speel ik echt niet meer.. meer fs die van manlief dan :p

19. nonnie26

vind fs echt geen klap meer aan, alleen maar beetje pinda's oogsten en planten, en elke dag je onkruid weghalen :cool:

20. lautjuhhh

@nonnie ja tis nu een beetje saai daarom doe ik die van manlief :p en anders ben ik op hyves burger restaurant aan het spelen :p

Deel Deze Pagina