april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Haha nee...had het niet in de gaten. Ga nu over naar mijn stad en dan kom ik nog eens checken:D

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ik heb geen taken meer in fs, dus niet echt interessant meer. Log alleen nog in om cadeautjes te versturen.

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, ik heb Tobin maar weer eens in bed gelegd, eens zien of hij nog wil gaan slapen. Probleem is een beetje dat hij beneden dus ook niet slaapt. Kan ik al doen dat ik hem 5 minuutjes laat huilen en dan naar hem toe gaan. Of zou hij daar echt nog te jong voor zijn. Ik vind het nu eigenlijk wel belangrijk dat hij even gaat slapen en beneden is het eigenlijk gewoon te druk en doet hij ook geen oog dicht.

4. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Daar kan ik je denk ik niet echt raad in geven....Justin heeft dat nooit gedaan.
    WEet niet of de 5 minuten regel nu al 'werkt'. :(

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Het zal niet werken in de zin van dat hij begrijpt dat hij moet gaan slapen. Maar ja, beneden raakt hij voor mijn gevoel ook helemaal overprikkeld...

Ik heb dit bij Ayla ook nooit zo gehad, dus voor mij is het ook nieuw. Ayla sliep prima beneden...

Nou, wij gaan BBQ-en, dus ik ben er vandoor.

6. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Justin heeft zowiezo eigenlijk nooit in box of dergelijke geslapen. Altijd in zijn eigen bedje....Misschien dat dat bij nieuwe beeb ook anders word omdat we nu naar boven moeten,....wat we we eerst niet hadden.

SMakelijk:D

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier sliep alyss 1x per dag in haar bedje de rest beneden of tijdens het wandelen, maar mermaid, waarom wieg je hem niet lekker in slaap en leg je hem vervolgens over in zijn eigen bedje? of werkt dat niet?? bbq-se!!!

quschke, heb verder nog weinig verbouwd hahaha, maar door jouw tips was het tijd voor algehele renovering van mijn stad :D;) als ik klaar ben geef ik wel een gil ;)

hier, alyss op bed na een lauwe douche, vind ze zooo lekker!! brr ik krijg het er gewoon koud van :), dus nu lekker avond :)

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ola meiden!!

@Kris: gave fiets hoor!!!

@Nonnie: wat een super leuke foto van je meissie!

@Ingrid: misschien toch ff ehhhhhh Roeland mee het bed in trekken? Begin je gewoon met ananas met slagroom en dan.....hoppah....:);)

@Mermaid: ik snap heel goed wat je voelt. Elin huilde ook non-stop en de zorg voor Seeger dr ook nog bij. Ik heb op een gegeven moment echt zoiets gehad van...Elin/Seeger joh jij huilt maar even, eerst degene die me het hardst nodig heeft. Niet alles tegelijkertijd willen doen, want dat kan gewoonweg niet.

@Hier: al drie avonden bezig een enorme pax kast van IKEA in elkaar te zetten....hij wordt prachtig!!! Echt heerlijk om zoveel bergruimte te hebben.
    Nu ff lekker op de bank voor een bakkie koffie!

9. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Surf: volgens mij heb ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat super joh! Voel je je goed?

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mermaid: ik denk dat je hem best wel even boven kunt leggen om m wat rust te geven hoor!
    als het beneden te druk is zal ie nooit gaan slapen, en boven in de rust mssn wel.
    even kijken hoe hij er op reageert. als ie helemaal overstuur wordt, is het een ander verhaal... ik zou het wel even proberen.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wonder: dankjewel!
    ja tot nu toe nergens last van *klopt heel hard onder de tafel af*
    bij kasper ben ik flink misselijk geweest, bij thijmen bijna niet, dus hoop dat ik nu ook weer geluk heb... maar ja, tis nog pril, het kan nog alle kanten op...

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedenavond,

daar was ik ook weer :)

Lau relaxt volgende week een auto, gaan jullie nog op stap?

Mermaid kan me voorstellen dat je ertegen op ziet! Huilt Tobin echt zoveel? Ja kom ik weer met mijn reflux-verhaal maar wij hebben ook zo getobd en uiteindelijk was het zo 'makkelijk' opgelost. Of dat probiotica poeder al geprobeerd? Langer dan 5 minuten alleen laten huilen zou ik iig niet doen

Wonder, fijn zoveel bergruimte!

Ingrid, gelukkig dat de middag wat relaxter was dan de ochtend :)

Nou wij hebben de dag er ook weer op zitten :). Weinig bijzonders gedaan alleen om 16.00 uur kwam man met het idee 'even' naar de Jumbo in Gorinchem te gaan, omdat we nog nooit een Jumbo hebben gezien ;) jaja maar ik ben altijd in voor een uitje :D dus we zijn naar Gorinchem gereden, daar even bij de Jumbo geweest (niks bijzonders natuurlijk) en daarna nog wat bij de Turkse winkels daar gehaald. En toen weer terug naar huis. Irem onderweg wakker gehouden met filmpjes van Bumba, haha, die was het natuurlijk wel een beetje zat dus snel gegeten. En nu regent het hier ;)

13. nonnie26

wonder!!!! wat voor kast is dat??

eylem, jij dus wel naar gorinchem geweest ;)

hier, regen regen en nog eens regen ;) ik blij met mijn veranda want het is heerlijk daaronder, lekker briesje en droog :D straks maar eens een jillzz proberen :D

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Thanx voor de reacties meiden.

@ Nonnie: Helaas werkt dat dus niet, in slaap wiegen en dan overleggen, 9 vd 10x wordt hij dan wakker.

@ Eylem: Nee. langer dan 5 min laten alleen huilen doe ik ook niet idd.
    Leuk een uitje naar de Jumbo :D.

Ik heb hem uiteindelijk in bedje gelegd en hij heeft tot zojuist geslapen. Nu wilde hij na slechts 2 uur al weer drinken, dus wij zitten samen even lekker binnen.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder; Mooi zo'n Pax kast.

Hier ook regen trouwens, maar we hebben lekker onder het zonnenscherm gezeten en gegeten.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou, ik hoop met je mee dat de klachten achterwege blijven!!!;)

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Das zon kledingkast van de IKEA.....leuk bouwwerkje!

Mijn internet is zoooooo traag!:cool::x

18. nonnie26

oh leuk we zijn mulan aan het kijken op tv :D

wonder, oh oke :( zal wel even googlen hoe die eruit ziet hahah en zijn alle pakketten van de ikea niet van die leuke bouwpakketjes ;)

mermaid, ja daarom vroeg ik het ook, bij alyss werkte dat namelijk wel vandaar!

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ik had vandaag mijn nieuwe ballerina's aan en zoals ik al dacht: Arco had het echt niet door :D.

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    hahaha..geweldig:p

Deel Deze Pagina