aaaaah nou nog een reden voor babybroertje anders word hij nat maar hoe gaat het verder? geen harde buiken?
ga zo wel slapen..morgen weer vroege dienst en moet dus eer om 7 uur op het werk zijn maar goed...effe moe worden, kan niet gelijk slapen na late deinst
ze schrok net 2 tellen geleden wakker van een sms van ingrid maar ze is weer gaan slapen, telefoon trilde iets te hard dus de honden vlogen op en alyss schrok daar ook weer van, komt omdat het de hele avond al heel stil is in huis en ja als dat ding dan ineens gaat loeien
nou ze is nu alsnog wakker door ben, want die ging stampvoetend naar boven stuk chagerijn, die heeft echt zijn dag niet hoor, eerst verveeld ie zich dan weer niet en nu weer wel zucht mannen!!!
@Nonnie is die nog steeds chago of is hij alweer vrolijk? @chil oei das wel ff doorbikkelen van een late naar een vroege.. maar moet je dan overmorgen weer een late of ben je dan vrij?
Wel harde buiken en dacht laat ik een stuk gaan lopen in de hoop dat het weeën worden maar tot nu toe blijven het harde buiken
balen ingrid leef met je mee! lau , normaal gesproken wel...maar heb geruild dus nu vroege (wel een korte vroege) nonnie...oh ja lekker is dat zulke mannen maar goed, nu kan je wel rustig slapne
chill, ik ga heerlijk rustig slapen hahaha jij ook truste! Kusss tot morgen allemaal ik doe mijn oogjes dicht!
Chilleke, alvast heel veel sterkte morgenochtend, ik kan ook nooit slapen meteen nadat ik heb gewerkt. Iedereen slaap lekker!!!