april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Nonnie truste meis!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Een kennis van mijn broertje (broertje van een goede vriend van hem) heeft 4 maanden in de Bijlmer bajes gezeten :$. Hij had gasdrukpistolen besteld op internet, maar die dingen zijn verboden in NL en de politie houdt die websites waarop je ze kan kopen in de gaten. Toen hij die dingen dus had besteld zijn ze 's morgens heel vroeg het huis van zijn ouders (hij woonde nog thuis) binnen gevallen, hebben iedereen van bed gehaald en het hele huis doorzocht. Toen vonden ze dus ook wiet, coke, pillen, vals geld etc. Nou die hebben ze dus gelijk meegenomen en uiteindelijk heeft hij echt mazzel gehad, want hij hoefde "maar" 4 maanden te zitten... Pfff, ik vond het nogal wat, en helemaal voor in zo'n dorpje als waar hij woont....

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Slaap lekker voor iedereen die gaat slapen.

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben blij dat ik ook niet de enige ben die chago van dat soort opmerkingen wordt! :D Woensdag liepen we even in de stad en echt iedereen zat me aan te kijken. Roeland viel het zelfs op, die zei al nou je hebt wel veel bekijks zeg. Zooooo irritant en dan idd nog van die opmerkingen er overheen. Alsof je de eerste zwangere persoon bent die ze ooit hebben gezien ofzo, hallo dagelijks bevallen weet ik het hoeveel vrouwen die zijn allemaal dus zwanger geweest!!!!!!

Nou het stofzuigen is klaar, nu nog even dweilen en de vloer is weer schoon. Daarna nog de vaatwasser leeghalen en opnieuw inpakken en dan is het weer opgeruimd tot morgenmiddag als de jongens weer terug komen van het kdv.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    dat is zeker nogal wat Mermaid

Trusten trouwens voor iedereen die gaat slapen.. verstandig.. zou ik ook moeten doen, maar ja...

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Iedereen die gaat slapen, slaap lekker!!!!

Mermaid, goed geslaagd!!! Jeetje dat van die kennis van je broertje!! Die bedenkt zich denk ik wel 20x weer voor hij zoiets doms doet!

Uhmmmmm....... dat was het volgens mij.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb trouwens zo'n zin in een lekker koud zoet wit wijntje!!!! Heb het al wel in de koelkast liggen voor als de baby er is, zul je zien dat ik het dan niet eens neem hahaha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat zou je denken hè, maar als ik mijn broertje mag geloven is niks minder waar. Het begon allemaal met een beetje wiet verkopen en later kwam daar kleding bij. Uiteindelijk dus ook harddrugs e.d. Maar ik begreep van mijn broertje dat hij nu alweer in kleding handelt....

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid opruimse ;)

@hier ik ga alvast afsluiten en straks lekker naar bed nog ff zitten met manlief!!

Slaap lekker en tot morgen!

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, tas is besteld. Hoop dat hij snel wordt geleverd!:D

@ Mermaid, jeetje, dat is ook schrikken voor zijn ouders dan!

Noa had trouwens nog steeds koorts vanavond. Arm kind. Ik hoop wel dat ze vannacht doorslaapt. Bij mijn SM gister heeft ze wel doorgeslapen. Hopelijk heeft ze nu de smaak van het doorslapen weer te pakken!

Nou, ik ga afsluiten, want manlief wil nog even achter de PC en daarna gaan we naar bed.

Tot morgen!

11. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Goed... ik zoek dus iets... een vilten mand die je aan een haak kan hangen. Ik kan wel kleintjes vinden, maar ik wil een grote min. 40 cm doorsnee.. heb het idee dat ik ze ooit ergens gezien heb, maar ik google me suf.. kan het niet vinden dus mocht iemand van jullie zich vervelen.... ik ga het zo opgeven vrees ik..

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Slaap lekker.

@ Kris: Hm, ik ben ook nooit zo goed in dingen die ik wil hebben opzoeken via Google.

Ik hoop dat Tobin zo wakker wordt, dan kan ik hem voeden en lekker naar bed. Arco ligt er al in, die moet morgen om 07.30 uur alweer beginnen met werken...

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hopelijk wordt hij zo wakker mermaid..
    Mijn wekker gaat helaas al om 06u.. zou ook beter gaan slapen..

14. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    iedereen slapen ineens ??

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nope, ik heb net gedweild :D

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nu even wat water met ijsklontjes drinken en dan de vaatwasser uit en inpakken en dan is het wel weer klaar voor vandaag denk ik zo.

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nope, nog steeds aan het wachten tot meneertje wakker wordt. Heel de dag komt hij om de 2 uur en nu gaat hij ineens lang slapen :cool:

18. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmm Mermaid; niet echt handig..
    Ingrid ook nog gedweild en de vaatwasser... hmmm jij bent wel heel erg actief zo s` avonds laat..

19. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Oh nog heel effe ego :( net heel mijn vriezer leeg/weg kunnen gooien :( Thomas had begin van de week de deur niet goed dicht gedaan, ik heb het niet gezien en heb het niet nodig gehad maar nu is alles ontdooid :( eeuwig zonde... Hele kilos vlees kwamen er uit :(
    Nu maar koelkast/vriezer uitgedaan en dan kan hij ontdooien en dan ga ik hem morgen maar eens poetsen en weer vullen;)

Nu ga ik echt! Trusten

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    :(:(:(:(:( dat is zwaar ***

Deel Deze Pagina