april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Als je het doet moet je het ook goed doen he;)

Als de baby besluit deze nacht geboren te worden dan heb ik iig het huis schoon en anders heb ik morgen een heerlijk rustig dagje:cool:;):D

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Maar even serieus, ik heb werkelijk waar geen idee waarom ik dit allemaal doe maar moest ineens van mezelf stofzuigen en dweilen. De vaatwasser doe ik er dan maar bij omdat die toch klaar is en dan kunnen straks meteen de glazen van vanavond er in.

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Chill; Oh neee... wat balen !!!
    Mirjam ha ha.. ja dat is waar... maar een schoon huis is nooit weg wat er ook gebeurd.. ;) zou ik ook wel willen :) hier is het niet echt geweldig schoon momenteel..
    vanavond ( ja vanavond :p nog wel gestoft en gezogen ... ) maar verder ..

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ha ha en met Mirjam bedoel ik natuurlijk Ingrid... het is echt tijd voor mijn bedje geloof ik..

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Helaas is het huishouden een terugkerend iets waar echt nooit een einde aan komt. Nu is alles schoon en netjes maar morgenavond is er al weer weinig van te zien ben ik bang dankzij de combi honden en kinderen;) Toch ben ik wel blij als ik het heb gedaan ook al is het resultaat altijd van korte duur;)

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dat dacht ik al;)

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Stond hier net nog een boze Julian boven aan de trap te stampen. Hij wilde nog een film kijken, ja tuurlijk je bent drie en wilt om elf uur 's avonds nog even gezellig een filmpje kijken. Dacht het dus even niet, grapjas!

8. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ja herkenbaar..
    ik zei pas s` avonds tegen mijn vriend; " rond 14u vanmiddag was dit dus een brandschoon huis.. dat zie je nu misschien niet meer, maar het was echt zo... " vooral doggie laat hier de laatste tijd nogal wat haren los..

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    welja flauw hoor dat hij niet even nog een filmpje mag kijken .. ha ha..

10. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hmmm echt bedtijd hier...

truste !!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha zo heb ik wel eens foto's genomen, eerst hoe het was, toen na het schoonmaken en toen van een paar uur later weer. Was weinig meer te zien van wat ik had gedaan;) Hier twee van die harende doggies, waren laatst nog helemaal geborsteld en alle losse haren eruit maar daar is nu niks meer van te merken.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja gemene mama ben ik he;):p:D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Slaap lekker!!!

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga ook afsluiten. Even de vaatwasser nog doen en dan mijn bedje opzoeken!

Slaap lekker iedereen!!!!

15. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Zo dames, ik kon niet meer slapen dus even snel naar beneden gerend om een kopje thee te drinken...

Zo maar weer mijn bedje in en nog een uurtje proberen te slapen voor de kleine weer wakker wordt...

Tot snel!

16. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    goedemorgen Franka !! Maar w.s. slaap je al weer .. alles goed met je ?

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Nou zeg, wat een gemene, poetsende mama ben jij :p. Was Julian erg boos dat hij geen filpmje meer mocht kijken :D.

Tobin werd uiteindelijk om ca. 23.00 uur wakker, dus toen heb ik hem gevoed en ben naar bed gegaan. Ik had gehoopt dat hij nu wat later zou komen voor de volgende voeding, want hij had met de voeding van 23.00 uur erbij al 8 voedingen gehad, maar helaas kwam hij gewoon stipt om 02.00 uur ;). En daarna om 05.30 uur. Nou ja, Arco heeft 'm beide keren weer voor me gehaald, dus dan is het prima te doen. En ach, hij gaat vanzelf wel wat langer doorslapen houd ik mezelf maar voor....

Vanmiddag komt er een vriendinnetje langs. Gezellig! Verder wilde ik vandaag nog wel even naar buiten met de kids, maar het is hier heel erg ongezellig pisweer, dus dan moet het wel eerst droog worden....

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh en na 2 weken niks te zijn afgevallen, nu eindelijk weer wel. Niet zo veel, 3 ons maar, maar goed, beter dan niks...

19. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen,

Mermaid wel fijn dat je nu tussen de voedingen beter slaapt in ieder geval! En 3 ons, niet veel, maar wel weer op de goede weg dus!

Ingrid wooww wat ben jij actief geweest gisteravond! Lekker rustig aan doen vandaag ;)

Mijn god, wat een pestweer zeg!! Het regent al 2 uur non-stop hier geloof ik. Straks kunnen we zwemmen buiten ;) wat een bui. Blegh.

Past goed bij mijn humeur want ik ben echt zwaar over de zeik, vannacht ruzie gehad om iets onbenulligs (vond ik, hij natuurlijk niet, anders hadden we er geen ruzie over) en dus heeft meneer de hele nacht tv zitten kijken en is om 4.00 uur (nog steeds boos) een keer naar bed gekomen...Ik heb dus 3 uurtjes geslapen ofzo (ben zo'n doos dat ik daar de hele nacht over lig te malen ook al vind ik nog steeds dat ik gelijk had). BAH gezeik ook altijd, mannen, wat moet je ermee!

Ik hoop dus maar dat hij heeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaat slapen en dan meteen doorkan naar zijn werk, hij moet om 13.30 beginnen dus dat kan best en dan heb ik in ieder geval een paar uur rust. Gatver, ik baal er echt van, soms is het echt net een kleuter. En dat terwijl hij 4 jaar ouder is dan mij.

20. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    ALs Tobin meer drinkt gaan je borsten weer meer melk produceren, dus is volgens mij normaal.
    Druk je je toeschieter trouwens weg tijdens het voeden? ALs je links geeft dan druk je (als de melk toeschiet) met 1 vinger een tijdje hard op je rechtertepel, dat zorgt ervoor dat de melk daar niet ook gaat stromen. Ik ben er inmiddels zo in getrained dat ik geen compressen meer nodig heb. Toeschieter? Wegdrukken. SOms ook als ik ergers ben voel ik de toeschieter en sta ik dus met op elke borst een vinger gedrukt...

Deel Deze Pagina