april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morgen!

ben net wakker maar dacht even dat het pas 6 uur in de ochtend was zo donker :( en het blijft maar regenen :(:(

@chilll, oh wat balen van je koelkast! overburen hadden het ook maar die waren op vakantie, dus toen ze terugkwamen konden ze en half lijk uit de vriezer halen bah bah :(

@ingrid, lekker alles schoon!! rustig dagje dus vandaag!

@mermaid, fijn da tje tussen de voedingen wat prettiger slaapt!

@eylem, balen van de ruzie

@SMILE!!!! heb je de foto's????? :D

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hier weer een beroerde nacht gehad, gisternacht ook al. Vanaf 19:00 uur was Pelle in een rustige slaap, 22:00 gevoed en toen ook nog rustig geslapen. Toen om 0:30 weer gevoed en daarna beginnen steeds de kramp-kerm-kreun-sessies...dan is hij half in slaap maar loopt dus te kermen en te persen en ik ben dus klaarwakker! SOms wordt hij ook echt wakker en huilt en is dan helemaal overstrekt van de kramp... zielig!
    Vanavond gaan we eens proberen hem in zijn eigen kamer te leggen, voelt alleen nog zo zielig...alsof ik van hem af wil zijn...
    Maar ik hoop dan niet wakker te worden van alle loze geluidjes, maar alleen van huilen als hij echt honger heeft.
    Memraid, hoe bevalt het jou zonder Tobin op jullie kamer?

3. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    GOedemorgen!

Hier was het bijna half 9!!! Mehja...Justin had gisteren ook niet geslapen en lag er pas na 21 uur in!
    Vandaag niet echt plannen...gelukkig komt heirnu het zonnetje even uit!

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Eylem: Oh wat balen dat jullie zo’n ruzie hebben gehad. En helemaal als het eigenlijk ergens over gaat waarvan je denkt “Waar hebben we het in godsnaam over?!”.

@ Marijn: Nee, ik druk de toeschieter nooit weg. Wist niet eens dat dat kon. Ga ik maar eens proberen, want ook overdag lek ik elke keer. Ik moet alleen wel zeggen dat ik tijdens het voeden de toeschietreflex van de andere borst nooit voel.
    Ik zie je al staan trouwens als je ze wegdrukt, LOL :D. Nooit rare blikken gehad :p.
    Ik snap helemaal wat je bedoelt met het slapen op de eigen kamer. Maar ik ben zo blij dat wij Tobin op zijn eigen kamertje hebben gelegd. Hij is dus ook nogal luidruchtig na de nachtvoeding, net wat jij ook beschrijft, kreunen en persen enzo en ik kon er gewoon niet van slapen. En nu slaap ik heerlijk. Ik hoor hem als hij honger heeft en ik hoor hem ook nog wel de andere geluiden maken, maar niet zodanig dat ik er wakker van lig. Dus ik slaap nu ook stukken beter en ben ’s morgens zoveel meer uitgerust. Ik vond het ook maar niks om hem nu al op zijn eigen kamertje te leggen, want Ayla heeft ruim 2 maanden bij ons gelegen. Maar ik vind het nu dus echt heerlijk. Probeer het gewoon, je kan hem altijd weer bij jullie leggen als je het uiteindelijk echt niks vindt.

Tobin ligt alweer in bedje en was de eerste 10 minuten stil, maar ligt nu wat te jengelen. Maar ik ben er inmiddels achter dat hij dat 9 van de 10x doet als je hem in bed legt en dat ik er beter niet naar toe kan gaan. Behalve natuurlijk als het echt huilen wordt, maar zoals nu is het even jengelen en dan weer stil. Vaak gaat dat wel eventjes zo door, maar meestal valt hij dan wel in slaap. Ik heb hem nu toch vast in het zijligkussen gelegd, want ik merk dat hij toch steeds meer een voorkeur voor rechts krijgt en ik heb geen zin om ook met hem naar de fysio te moeten net als met Ayla.

Ayla drinkt tegenwoordig trouwens zelf haar flesje melk :D. Oh en het is ook zo’n tuttebel soms hè. We hadden bij de Prenatal een grote, zachte bal voor haar gekocht, omdat ze ballen zo leuk vindt. Vindt ze ‘m eng :(. Rare meid.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou, vinden jullie dat trouwens niet achterlijk: een "goede" vriend (en zijn vriendin) van Arco zijn nog steeds niet op kraamvisite geweest.

6. nonnie26

mermaid, wat goed van ayla! hahaha bang voor de bal! gaat ze echt huilen of wat??

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi!

Ik spring hier ff in.. is echt 2-much om terug te lezen.
    Hoe is het hier?

Liefs!

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen!!
    hier net wakker thobias zit aan een broodje
    ik denk dat ik helemaal over ga op een broodje sochtends
    noa die heeft bij me moeder ook niks anders dan brood gehad sochtends en om strijd te voorkomen dat haar broertje wel een fles krijgt en zij niet hij dus ook maar aan de brood sochtends

morgen met noa naar babylon voor de observatie fase
    ben zo benieuwd!!

9. nonnie26

hey ikheid, hier alles goed muv snertweer :(

10. Trotsemama1

ikheid hier ook alles goed hoor alleen wat nonnie zegt snertweer:(

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier komt er een enorme grijze lucht aandrijven.. bah!
    Ze zeggen dat het donderdag (pas) weer mooi weer wordt..

12. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ikheid: hier ook alles prima...laatste week vakantie...Maar hier schijnt het zonnetje:)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier voor manlief ook laatste week vakantie, ik heb er nog 2 :-D

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Quschke: weten jullie nu trouwens het geslacht vd baby?

15. nonnie26

:x:x ruilen??? :D

16. nonnie26

quschke, nogmaals thnaks voor de tips, het helpt echt in cl ;)

17. Trotsemama1

hier in krimpen blijft het heel de week regenen!:( opzich niet erg ik moet donderdag de nacht in dus dan is het wel lekker als het overdag niet zo warm is

18. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Ja dat weten we:) Ik zal je even pb sturen;) Voor familie en vrienden houden we het geheim....Maar hier weten ze het!

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Graag gedaan!!!;):D

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Gisteren op de verjaardag waren mensen bang om iets te vragen over zwangerschap.....Met verjaardag van hun zoontje wisten ze dat ik zwanger was en nu zagen ze nog altijd geen buik....Dus ze durfden neit zo goed te vragen hoe het was!
    HOpelijk begint binnekort toch een buik te komen....nu is het meer alsof ik wat bij ben gekomen!

Deel Deze Pagina