Dit vind ik zo'n leuk jurkje Vero Moda JOSEPHINE - Knielange jurk - Roze - Zalando.nl, maar natuurlijk echt niet handig met de bv.
zoo hier zijn er overduidelijk 2 moe.. Laetitia wil zich aan casper vastpakken om over te stappen en casper bijt zo in dr hand.. gewoon tot bloedens toe.. echt zielig..
aaaah wat sneu lau! misschien effe voor de tv zetten? mermaid, ik zou het lekker gewoon doen ove reen tijdje gaan de voedingen steeds verder van elkaar en kan je het mooi aan als je effe weggaat zoooo gijs is opeens JENGELIG...niet te geloven pffff' zelfs bumba was niet goed...
LOL gijs zat net echt te lachen om Bumba....was een scene dat bumba bumbalu in de maling nam en blokken om gooide...nou een lol dat die had...iedere keer als bumba die blokken omgooide hahaha...hij snapte echt de grap
geweldig leuk jurkje alleen jammer dat ik door mijn kleine borsten altijd punt tieten krijg door dat stiksel wat eronder zit zeg maar @all, eet smakelijk ik ben ook met het eten bezig mjammie spinazie met vissnitzel
mekkelijk kind die gijs, binnen 10 minuten van het jengelen af dor bumba alyss is hier helemaal into het mama helpen, hebben jullie kindjes dat ook? en dan echt boodschappen 1 voor 1 in de keuken komen brengen en als er niets meer in de wagen ligt terug komen naar de keuken en handjes omhoog in de zin van OP!!! aan en uitknopje van de stofzuiger bedienen, owee als ik hem zelf aan zet dat moet zij doen ze moet perse een doekje hebben als ik met een stofdoekje alles afneem dan doetzij de tafel was uit de wasmachine en in de wasmand, tijdens het ophangen alles stuk voor stuk aangeven etc etc..
@ Nonnie: Oh ja, da's wel balen als je dan wat minder rijkelijk bedeeld ben. Daar heb ik dan weer nooit last van eigenlijk. En nu met die bv helemaal niet. Ik heb vanmiddag trouwens zo gelachen om Ayla. We liepen door de stad en toen ging ze ineens lachen...om niks. Hoorde ik ineens echt zo "hahahahaha" vanuit de kinderwagen. Echt hilarisch. En als ik nu zeg "ga eens lachen" dan gaat ze dus lachen op commando .
Da's waar . Vanavond (als Arco nog de hort op gaat) of anders morgen maar even bestellen. En dan gelijk kijken of ze nog leuke schoenen hebben die erbij passen. Ik vind die witte ook wel leuk en da's misschien wel makkelijker met accessoires. Welke vinden jullie leuker?
Leuk jurkje ! Wit is i.d ook wel erg leuk. Maar ben bij wit altijd nogal panisch voor vlekken. Vind de roze ook mooi
@ nonnie; wat lief dat ze zo goed helpt ! Hier niet, maar ik heb haar eigenlijk ook nog nooit de kans gegeven. Boodschappen zet ik altijd op het aanrecht. Stoffen doet ze wel mee vaak
nonnie wat lief dat ze zo helpt. hier alleen met poetsen! tafel boenen enzo, had je me berichtje hier nog gezien? mermaid ik ben voor wit ook altijd zo panisch! schoenen ja want die had je nog niet he hahahaha hier net gegeten....nou dat lach moment net was van korte duur...dus thomas is nu aan het spelen met gijs en ik zit nog aan de yoghurt '
@nonnie leuk dat ze zo mee helpt, laetitia hier ook wil ook altijd een doekje en met stofzuigen wil ze altijd de stang vast houden haha.. Eetsmakelijk! @iedereen die gaat eten eetsmakelijk!! @hier net lekker gegeten, Vrienden zijn net weg, dus zo laetitia lekker naar bed en dan avond!
Hoi meiden, ik val vanaf hier weer in, net thuis van werken, eten staat nog in de oven..... beetje laat allemaal... Goedenavond!
@kris, hier doe ik alles met de wagen dus de boodschappen liggen dan onderin, alyss haalt ze er 1 voor 1 uit, scheelt mij weer bukken @chill, welk berichtje waren de oesters lekker?? @lau, lekker avond dus! @hier, klaar met eten, strakjes alyss naar bed en dan hier ook avond!
had er idd overheen gelezen, heb geen biebpas want dat kost geld wel een gratis pas van alyss maar die kan geen volwassen boeken lenen.. ja is goed geef het track en trace nummer maar anders via sms ofzo zie het wel kuss
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/290591-april-mamas-2010-deel-18-a-45.html onderaan lau lekker avond oh hahaah je hebt het al gezien oke, vroeg het me gewoon af... geef het vanavond wel, want ligt nog in de auto dus als thomas terug komt dan vraag ik wel of hij het mee neemt
zo hier is de keuken weer opgeruimd, vaatwasser staat aan en laetitia ligt op bed. nu dus lekker koffie met een chocolade koekje
Haha! Dank je voor de tip! Zover had ik nog niet gekeken Dan zal ik de brief morgen even op de post doen. Ik denk dat wij voor eentje achter elkaar gaan. We hebben een hele smalle deur in de garage waar hij net wel/net niet doorheen past en het lijkt me in de winkels wat makkelijker. We hebben al even geprobeerd in de winkel en ik vond het niet heel zwaar rijden met Elisa voorop. Bij de wagens naast elkaar zei de verkoper nog dat de wagen dan wat kan trekken naar de kant waar het zwaarste kind zit. Nu hadden we natuurlijk alleen Elisa en inderdaad trok de wagen wat naar haar kant. Maar nu zat er natuurlijk ook niemand naast.
Hallo!! Hier vanmiddag allemaal in slaap gevallen en rond zes pas wakker geworden hahahaha heerlijk! Straks dus met z'n allen op visite en dan Milan wat later op bed vanavond, is niet anders. Wij eten poffertjes, Milan een potje en Julian poffertjes en een broodje pindakaas want dat moest hij hebben, nou ja prima.