@ Ikheid: Hier ook alles goed én regen, da's dan weer jammer . Lekker dat je nog 2 weken vakantie hebt. @ Nonnie: Ja joh, ze raakt helemaal overstuur alleen al bij het zien van die bal. Hm, Tobin heeft nog niet echt zin om te gaan slapen. Maar goed, hij is moe, dus het moet toch echt gaan gebeuren. Beneden slaapt hij helemaal amper, dus dat is ook geen optie.
Leuk Quschke!!! (je pbtje) Mermaid: jammer dat Tobin niet wil.. Ik ben Jayden fruit geven, aankleden en dan ff naar oma van manlief.
whhaaaaaaaaaaa ik weet eindelijk waar het tjubbetjabbetjubbetjabbe vandaan komt wat alyss de hele dag roept!!! TELETUBBIES!!! stom dat ik daar niet aan gedacht heb ze staat nu namelijk aan tafel leunend als een volwassen vrouw aan een bar te wijzen en te roepen naar de tv tjubbetjabbe en wie zijn er op tv??? teletubbies
ik heb dit trouwens uitgeprint als traktatie voor noa heb een fotootje geupload en achtergrond veranderd dus alles ligt uitgeprint en uitgeknipt op de dressoir moet dus alleen nog plakplastic halen want heb het uitgeprint op foto papier en dat vervaagt meestal wel dus plakfolie erover heen en dan dicht vouwen snoeppies der in met een fluitje of een setje kleurpotloden en dan kan ze uitdelen Taartpunt Klein maken met eigen foto en tekst - gratis op Party-Gifts
Goedemorgen! @Ikheid ja flut weer he! lekker nog 2 weken vakantie! @Quschke lekker tot half 9 op bed gelegen @tm ziet er leuk uit! @ Mermaid hopelijk gaat tobin zo lekker slapen! @hier net wakker, wat een flut weer zeg gadverdamme.
joh waarom doe je er niet een doosje rozijntjes en een zakje knijpfruit in? veel lekkerder en gezond leuk idee!!!
doosje rozijntjes kan maar knijpfruit is een beetje te groot probeerde net al een foto te maken van die ik al in elkaar heb staan maar wel een betere optie ja
@ TM: Leuk! Pfff, ik stond vanmorgen in mijn kledingkast te kijken en het is echt ernstig gesteld met mijn garderobe. Ik heb bijna alleen maar shirts van vóór dat ik zwanger raakte van Ayla . Het is ook elke ochtend weer een drama'tje om te bedenken wat ik nu in godsnaam weer aan moet...
och das nog niets, ik loop in kleren die ik kocht toen we net samen gingen wonen 5 jaar geleden, ziet er nog wel goed uit, maar iets nieuws is ook wel eens leuk
Nou, da's idd nóg erger . Ja, hier zien de kleren er ook nog goed uit, maar ik ben ze gewoon zo spuugzat. Ik wil wat nieuws!