april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Heerlijk! Hopen dat bij ons het zonnetje ook nog komt, want ik moet nog even naar de drogist.

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier blijft het volgens buienradar de hele dag regenen en miezeren dus een nat pak haal ik sowieso haha

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je zou toch denken dat je als baby van 6 weken wel eens een keer moe bent na 3 uur te zijn wakker geweest en even lekker gaat slapen?

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je zou het wel denken mermaid

ach noa heeft heimwee:(:( had net me moeder aan de lijn en ze zit sinds gister te roepen dat ze naar mama wil :(:(:( en ze zegt net tegen me dat ze de broertje mist :(:( me moeder hart breekt
    gelukkig is ze vanavond weer thuis!!!

5. Trotsemama1

ik heb der dus maar niet verteld dat ik moet werken vanavond anders heeft me moeder het zwaar met der vandaag

6. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoihoi...

pff fwat breken die vroege diensten me op zeg :( jeetje...ben gewoon gaar van het vroeg opstaan ;) maar goed ;) we doen het er maar mee...zo effe eten en misschien effe in powernap doen :) maar moet ook de koelkast nog doen ;) dillema's ;) maar goed misschien dat ik gijs dadelijk wel effe verantwoord bumba/tiktak laat kijken dan kan ikd e keuken effe doen ;) en thomas is nu weer weg tot vrijdag :( oh lang verhaal hahaha sorry!

ben wel bijgelezen... maar mijn zin om te reageren is beetje weg :) dus spring vanaf hier in? oke?

7. Trotsemama1

leuk he vroege diensten
    ik kan dat ook niet meer hoor!
    hier alleen avonden !of nachten zoals donderdag

8. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Lau: het pakketje is verstuurd!!

Hier net goed nat geworden...want het kwam toch even met bakken uit te lucht vallen!!!!

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook weer thuis, en het zonnetje schijnt volop dus ik zweete me kapot met vest en poncho :cool:

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hier is het eigenlijk nog steeds droog....ben moed voor de koelkast aan het verzamelen ;)

11. Trotsemama1

ik ben speelgoed bij elkaar aan het rapen thobias zijn tas inpakken en zodra die wakker wordt hem weg brengen naar oud-beijerland en dan naar me werk
    iedereen nog een fijne middag en een fijne avond

12. nonnie26

chill, moed al verzameld??

tm, werkse!

hier, huis opgeruimd lees: speelgoed
    gestofzuigd en nu alyss naar bed gooien dan kan ik boven stofzuigen en beneden keuken opruimen en een was draaien ;)

13. smile17

smile17 Niet meer actief

Goedemorgen

@LZ jeetje wat erg van de echo. Ik ga duimen op goed nieuws

@Marmaid wta is Tobin gegroeid ze en dat allemaal op jouw melk daar kun je trots op zijn. Het komt vast helemaal goed in je eentje dat weet ik zekerk
    Huh je had toch een jas betseld bij de H&M voor Ayla tenminste die stond in de link die je had geplaatst. Maar misschien had je iets anders besteld van die pagina

@Nonnie stoere tuin hebben jullie zeg met die veranda echt supermooi. Echt zo lekker amerikaans daar houden jullie toch ook van?

@cHILL wat een lieve foto van Gijs achter het stuur

@Kris wat een super stoere en leuke fiets zeg!

@Eylem inderdada zou het ook even laten checken door de vk kan nooit geen kwaad

@CM leuke tas!

!Lautjuh jammer dat de direnrtuin niet doorging maar je hebt het nog tegoed

@Ingrid die ijsklontjesverslaving van jouw blijf ik echt grappig vinden

@TM leuk die taartpunten

Hier een superweekend gehad maar erg druk dus geen zp tijd helaas.
    Vrijdag ARtis en dat was echt geweldig NOëlle wou alle dieren alleen aaien. Dus steeds mama aai leeewww maar nee dat mocht natuurlijk niet. En er waren veel babydieren harstikke leuk terwijl ik normaal Artis niet zo leuk vind.
    Zondag heelrijk naar het amsterdamse bos naar de grote speeltuin waar van die schommels zijn waarin ze zelf kunnen zitten. Zal later even een foto plaatsen daarvan want dat vond ze gewldig.

Hier nog een foto van de tuin het is eigenlijk meer een foto van de tuinset en niet de hele tuin staat erop (voorkant en rechterkant niet) en de tegels zijn vies en dus normaal zwart

14. smile17

smile17 Niet meer actief

15. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    We hebben vanmorgen weer controle gehad in het ziekenhuis en super goed nieuws!! De baby was voor haar doen goed gegroeid! Het hoofdje was wel stil blijven staan in groei, maar de beentjes hadden een groeispurt gehad en het buikje was netjes op haar lijntje gegroeid. Ze schatten dat ze nu ongeveer 2100 gram weegt. Verder was de flowmeting goed en het vruchtwater iets beter dan de vorige keer. Aan het ctg was ze wel weer erg rustig maar niet zorgelijk omdat de metingen goed waren. Misschien dat ze zo rustig is om haar energie te gebruiken om te groeien. Ze gaan wel met 37 weken inleiden, omdat ze meer dan 3 weken achter loopt in groei en dat niet meer gaat inhalen. Morgen horen we de datum. Raar idee hoor! Maar we mochten dus weer lekker naar huis en verder in de thuismonitoring! Heerlijk!!!

Ik ga even een poging tot bijlezen doen.

16. nonnie26

smile, gave tuin, idd erg strak, ja wij zijn idd naar het amerikaanse helemaal ons ding, lekker grof en veel hout, in huis ook trouwens ;)

ka!! meid wat een geweldig nieuws!! fijn dat ze iets gegroeid was!

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Chilleke wat balen van de inhoud van je vriezer!! Zo zonde is dat hè!

Ingrid die Julian gisteravond! Goede grap inderdaad :D

Mermaid beetje jammer dat Tobin had bedacht om vannacht ook om de 2 uur te komen...
    Ik zou er wel flink van balen als goede vrienden na meer dan een maand nog niet op kraamvisite zijn geweest! Is verder iedereen al wel geweest?
    Wordt Ayla 's nachts trouwens niet wakker wanneer Tobin begint te huilen?

Eylem hè bah ruzie! Ik kan daar ook niet tegen hoor. Hopelijk draait hij nog bij.

Marijn wat ik me afvroeg hè. Konden jullie kids meteen aan de borst drinken toen ze net geboren waren? Of heb je eerst een tijdje moeten kolven en steeds het aanleggen proberen? Elisa kon namelijk niet drinken aan de borst. Die was daar veel te moe/zwak voor en moest steeds bijgevoed worden. Ze kon niet wakker blijven en ook het aanhappen kon ze niet goed. Nu wil ik met deze wel weer bv proberen, maar deze heeft waarschijnlijk ongeveer hetzelfde gewicht als Elisa toen. Ben een beetje bang dat het weer zo'n drama wordt.

TM spannend morgen de observaties!
    Leuke traktaties!!

Chilleke balen dat je zo moe wordt van al die vroege diensten! Kan het me wel goed voorstellen hoor.
    Succes met de koelkast/vriezer!

Smile gave tuin joh!
    En dat klinkt als een lekker weekend!

Elisa ligt alweer een uur op bed en zal over een uurtje wel wakker worden denk ik zo. Dan mijn moeder even bellen zodat zij haar uit bed kan halen en een broodje kan geven. Ze was net te moe om te eten. Het plenst hier alleen echt keihard! Beetje sneu als mijn moeder op haar fiets door die regen heen moet...

18. nonnie26

ka, alyss was dan wel 500 gr zwaarder bij de geboorte maar haar lukte het wel met bv, maar ja ik denk dat in dit geval die 500 gr veeeeel verschil maakt, althans dat denk ik???

19. nonnie26

zo ik ga even de keuken in om op te ruimen, heb net boven alles opgeruimd en gestofzuigd en beneden ook, nu alleen de keuken nog en mijn was :) schiet lekker op zonder een man die je lastig valt ;)

20. smile17

smile17 Niet meer actief

@Ka wat goed zeg dat ze goed gegroeid is en haar lijntje volgt. Ben echt blij voor jullie

Thanks ben ook blij met de tuin al zie je hem op de foto dus niet zo goed en is hij dus veel groter en de tegels zwarter ach jullie krijgen nog wel een betere foto

Deel Deze Pagina