april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    hahaha nonnie, ik zou ze gewoon halen hoor ;) en je mag toch ook wel eens iets voor jezelf wat niet altijd even functioneel is ;) dat verdien je toch ook wel :) en 35 is niet voor laarzen ;)
    ja hoor, weer een appie receptje :) maar zoooo lekker weer: Recept - Pasta met spinazie, zalm en ei - Albert Heijn en laat je wel weten wat jij van de taart vond? :D

en ja wat thomas voor werk doet, ja das lastig uitleggen ;) hij is industriƫle automatiseur. hij doet software schrijven, ontwerpen installeren voor bijv. een weegschaal voor schapen (hij maakt dna het programmatje dat bepaald of het hekje links of rechts op gaat op basis van gewicht en zo) of loopbanden (in grote fabrieken) maar ook op schepen... hij werkt dus voor een bedrijf die hem dus naar klanten stuurt, nu zit hij dus bij een klant ;) maar meestal zit hij op kantoor voor te bereiden en gaat hij op het einde er naar toe om het in bedrijf te stellen. het is dus heel divers waar hij terecht komt. nu zit hij bij een bedrijf die keukenkastjes maakt ;)
    snap je het nog een beetje :)

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    en wanneer gaat Ben weg naar Duitsland? balen dat hij weer weg gaat:( thomas zit voglens mij niet helemaal in duitsland maar vlakbij, net tegen de grens. maar vind duitsland makkelijker zeggen en tis toch ruim 2 uur rijden vanaf hier ;)

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie wanneer gaat ben weer weg?

@Chil echt balen dat tomas nu weer weg is.. Knuf

@ hier atwt is echt spannend maar ik wist het dat damian nog leefde hahaha

4. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

nee ik snap het niet maar ben wel :D;)

lau en chill, ben gaat morgenochtend weg en dan vrijdagavond terug, maar niet 2 uurtjes afstand want ben zit in hamburg dus 550 km ongeveer..

@hier, klaar met eten was lekker en zelfs alyss heeft weer goed gegeten, valt me op dat ze aardappels, vlees, groente perfect eet maar zodra ik aankom met macaroni, rijst, ovenschotels of wat dan ook eet ze maar 5 happen ;)

5. lautjuhhh

@nonnie fijn dat het lekker was en wat balen dat ben weer een paar dagen weg moet.

@hier laetitia ligt op bed keuken is weer opgeruimd dus avond

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, balen dat Ben weer weg moet!!

7. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    ZO,...hier weer lekker gegeten..weer iets nieuws geprobeerd! Handig zo'n ah op loop afstand:p

Wat een pokkeweer is het hier...zon....felle regenbui...zon....felle regenbui!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier net zo, zo schijnt de zon volop en zo is het ineens donker dat je de lichten aan moet doen omdat er een dikke regenbui is en zo gaat het al de hele dag;)

9. lautjuhhh

ja hier ook hoor toen we vanmiddag naar het bos waren hadden we ook echt een hoosbui teon ff gewandeld en toenw e weg gingen weer een dikke hoosbui dat was echt geluk hebben.

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hier ook erg afwisselend, nu hebben we zon, dus rolluik weer naar beneden.. Die heb ik vandaag al wel 6 x omhoog gedaan en weer naar beneden.
    Hier gegeten, Jayden ligt sinds 19.00 uur op bed en manlief is ff weg. Dus heerlijk de laptop voor mezelf en niemand die me van het forum weghoudt ;)

11. lautjuhhh

@ikheid haha lekker ff voor je zelf dus :D nog leuke plannen inj e vakantie?

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heerlijk!!!! Hier gaat Milan ook zo naar bed en Julian hopelijk niet al te lang daarna ook;)

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Natuurlijk wil de jongste hond nu het net weer plenst naar buiten, wat een timing heeft dat beest toch ook!

14. lautjuhhh

@ingrid hahaha honden hebben geen timing hahahah Dus ook jij straks lekker avond :d

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat is waar! Onze oudste hond die bedenkt zich nu wel twintig x voor hij naar buiten wil, die is bang dat z'n haar nat wordt ofzo hahaha

16. lautjuhhh

@ingrid hahahaha die wil het liefst een paraplu op zn riem hihi

17. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie
    ik moet ook eeriljk toegeven dat ik echt geen voorstelling bij het werk van thomas kan maken :) weet alleen dat deze 2 weken wel flink extra verdiend (+/-500 euro) dus dat maakt het wel een beetje goed. ben verdiend toch ook extra?
    die alys is gewoon oer hollands ;) :) maar nu kan je van de week wel pasta eten, als ben er niet is :)

lau,
    lekker avond dus:)

quschke wat heb je gegeten dan?

ikheid, lekker avond!

ingrid hahaha zal je altijd zien ;)

cl...snap nog steeds niet hoe je extra geld kan verdienen...want quschke had het over een blauw rondje met percentage...maar zie dat niet :)

aah gijs roept al 4 min om papa... ;) :( nog nooit zo gehoord/gemerkt!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Nee, geen koorts meer. Ook geen verhoging. Maar na een hele dag jengelig en hangerig zijn heb ik ze vanavond toch maar een paracetemol gegeven. Want ze heeft duidelijk wel ergens last van!

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Zo, hier ligt het spul ook weer op bed. Net nog even een serieus gesprekje gehad met Lukas, want die luisterde vandaag weer voor geen meter! En dat in combi met een jengelend dametje kan ik wel zeggen dat vandaag niet echt de leukste dag was.

Maar gelukkig mag ik straks een stapel was van hier tot Tokio wegstrijken! Dus dat maakt weer veel goed!;)

Trouwens, wat wel grappig is. Als je tegen Noa zegt "kijk eens boos" dan trekt ze met toch een boos gezicht! Gewoon om eng van te worden! Echt met zo'n hele diepe frons! En daarna begint ze keihard te lachen! Zo grappig! We hebben geprobeerd er een foto van te maken, maar dan begint ze te snel te lachen en staat haar boze gezicht er nog niet op. :D

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

chill, je hebt 4 huizen, zet ze in een vierkant en in het midden plaats je een schommel/speeltuin/park whatever dan zie je allemaal blauwe percentages, bijv 5% of 18% het aantal procenten wat er dan staat levert het huis meer op dus bijv, 15 euro per 50 min word dan bijv 30 per 50 min ;)

en veel pasta's eten word het niet want alyss eet dan amper wat in de hele week ;) en ja ben verdient idd ook veeeeel meer, normaal heeft ie elke dag al overuren want officieel is het bij hun van 8 tot 5 en ben werkt al van half 5 tot +/- 18.00 dus zowel voor als na flink wat overuren en als ze in buitenland zitten dan werken ze van half 5 in de ochtend tot +/- 21.00 dus tel maar uit..

@weer, hier ook flink wisselvallig :( hopelijk word het iets beter deze week want anders zit ik met al me vrienden binnen :(

@ikheid, lekker avond dus!! hier ook hoor!!

Deel Deze Pagina