april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

dat is bij mij dus juist de bedoeling dat mijn kaken van zoetigheid samen trekken :D mjammmm

@lau, het werk wat ie nu doet is lichamelijk gewoon heel zwaar, ze tillen met zijn tweetjes panelen van 150 kilo de stuk en dat elke dag minimaal 4x totaaaal tegen de regels van de arbo, maar ja hij kan wel zeggen ik doe het niet maar dan is er wel iemand anders die zijn plaats inneemt die het dus wel doet ;)

2. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    behalve toen ik zwanger was.. op het moment dat de verloskundige zei dat ik echt minder moest gaan werken heb ik dat onmiddelijk gedaan. Begreep mijn leiding-gevende ook goed gelukkig, want dan doe je het ineens niet meer voor jezelf maar voor je kleintje.. heb toen wel zelf vervanging geregeld :)

3. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    nonnie ik hou zowel van zoete witte wijn als van jillz:p :) en martini (heerlijk, heb je dat wel eens op?)

4. nonnie26

ik ga wel even smsen ;)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    fijn ben wel benieuwd hoe het met haar is :)

6. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@nonnie ja dat maakt het idd lastiger want je wil toch graag je baan houden... hopelijkvind hij gauw iets :) en ja sms maar even naar lz ;)

7. nonnie26

nee nooit op eigenlijk waar smaakt het naar? ;) ik ben hier verslaafd aan de zoete witte wijn van de hema, 3,50 voor een fles heet moscatel estrella ohhhh die is zo zoet daar zou je onderhand water bij doen om hem minder zoet te maken hahahaha, die is echt mierenzoet en lekker betaalbaar :D

oh mjamm ben is naar de MC om de nieuwe milkshake te halen :)

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    @ingrid, wanneer moet je weer op controle? en wanneer ben je nou ook al weer 41 weken? omdat je banner nog steeds op de uitgerekende datym staat ;)

9. lautjuhhh

@nonnie lekkkerrrrrrr

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik moet morgen voor ctg, echo en gesprek met de gyn, ben dan 41 weken. Dan moet ik vrijdag weer voor ctg en echo en dan met 41.5 weer maar dat is op zondag dus geen idee of ik dan ook echt op zondag heen moet. Dan volgende week dinsdag 42 weken en dan in principe inleiden. Mocht de kleine natuurlijk niet in de tussentijd uitzichzelf komen;)

11. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    milkshakes bahhh...

zoet :) heel zoet, maar wel weer aparte afdronk die ik niet kan benoemen :cool:

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    daar gaan we wel van uit natuurlijk :):)

13. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ahh nee! Had ze geen goede echo? :(

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Julian is uiteindelijk ook op de dag geboren dat ik anders zou worden ingeleid dus we houden goede hoop dat deze ook schrikt van het woord inleiden;) Mag morgen ook aangeven dat ik eerder wil worden ingeleid maar ik blijf liever nog even zo doorlopen dan ingeleid te worden:)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ga morgen bij de gyn wel vragen gestript te worden trouwens.

16. lautjuhhh

@ingrid kan me voorstellen dat je de natuur liever zn gang laat gaan en als het echt moet pas in gaat leiden..

17. nonnie26

lag een week achter, en er was nog iets maar waarschijnlijk zou het uitlopen op een miskraam..

chill, had wonder gesmst want heb het nummer van LZ niet, heb nog niets terug maar ik zie wonder nu ineens in beeld dusssss WONDER!!!! heb je nieuws voor ons??? gaat het goed met der naar omstandigheden??

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nee de baby lag achter in groei en het hartje klopte te langzaam. Volgens mij krijgt ze deze week nog een echo om te kijken hoe het nu is maar dachten ze dat het een mk zou worden:(

19. nonnie26

die volg ik niet, is dat inleiden zo erg dan :)

20. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ahh wat een k*tnieuws! verschrikkelijk zeg!

LZ, Sterkte! Ik hoop echt uit de grond van mn hart dat t meevalt en goed gaat komen! Het is jullie zo gegund!

Deel Deze Pagina