april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@ingrid oohh lekker zeg zo lang geslapen!!!

oke ff situatie.. als jullie bij iemand zouden komen waar je kind is en dr loopt nog een ander kind (dr is geen verjaardag of iets dergelijke). zou je dan het cadeautje wat je voor je kind hebt gekocht gelijk aan je kind geven of wachten? of eventueel een klein cadeutje ook mee nemen voor het andere kleintje?

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    poffers met broodje pindakaas! geweldige combi :D

3. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid fijn dat alles zo lekker gaat vandaag! Beter dan de huildag van gister hè.
    Arme Tobin met alle krampjes! Zo zielig is dat...
    Gave jurk!!
    Wat lachen van Ayla! Ik kan daar ook helemaal om in een deuk liggen.

Chilleke is was me rot aan het zoeken geweest naar die jaaropgave. Alle post doorgekeken, alle mappen doorgespit. Ik dacht al dat hij door de verhuizing zoek was geraakt. Dus ik het gastouderbureau mailen. Bleek ik hem met de mail te hebben gekregen haha!

Kris ik kan me heel goed voorstellen dat je met Sanne in je maag zit! Arme meid dat ze zo'n last van haar eenkennigheid heeft! Misschien ook even bij het kdv in de groep gooien. Ik neem aan dat ze dat wel vaker mee maken. Misschien dat zij nog een tip hebben. Of anders inderdaad het cb. Ik hoop voor jullie dat het eenmalig was!

Nonnie dat vindt Elisa ook helemaal leuk! Als ik met een doekje in de weer ga geef ik haar er ook altijd eentje. Dan poetst ze mee. Met stofzuigen wil ze de stofzuiger altijd duwen. Inderdaad boodschappen uitpakken en bij de vaatwasser uitpakken doet zij altijd het bestek. Echt heel leuk en hoef ik niet steeds te bukken, ideaal!

Ingrid lekker even bijgeslapen dus, heerlijk! Ik kan dat echt niet overdag slapen. Best jammer af en toe. Ik heb daar de rust niet voor en kan ook gewoon niet slapen dan. Irritant. Manlief gaat liggen en is vertrokken.

Lau ik zou het dan of thuis geven of allebei wat geven. Niet één wel en de ander niet.

Elisa ligt op bed, maar heeft weinig zin om te slapen denk ik zo terwijl ze hartstikke moe was. Zo nog maar weer eens opnieuw neerleggen. Kan ik gelijk de laatste babywas ophangen. Morgen alles opvouwen en strijken en bij elkaar leggen. Mocht ik nou donderdag niet meer uit het ziekenhuis kunnen ontsnappen dan weet ik in ieder geval zeker dan manlief alles kan vinden en dat hij niks vergeet. Hoezo controle freak...

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik zou het thuis geven of ook iets voor de ander meenemen. maar ik denk gewoon thuis. hoezo?

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    logisch toch! zou ik ook gedaan hebben! tis dadelijk al vervelend genoeg als het zo zou zijn.

6. lautjuhhh

@chil nou ja vrouwlief van beste vriend kwam binnen geeft dr zoon een cadeautje en laetitia niet... ze keeek zooo beteuterd.. en dacht ff dat ik gewoon te sociaal was ofzo dat ik dan meestal een cadeautje voor de ander ook mee neem.. dus denk dat we morgen ook maar ff klein cadeautje voor laetitia gaan halen.. ze moest bijna huilen zoo zielig..

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    apart...terwijl jij ook heel de dag heb opgepast?

8. lautjuhhh

@Chil ja dr man was wel hier maar goed manlief en hij zijn regelmatig effe weggeweest en nou vind ik het niet erg vind het wel gezellig 2 dreumessen maar goed het cadeautje viel me dan weer ff in mn verkeerde keelgat.. dacht echt van halloo geef die lekker thuis en daarbij stond het etn op tafel laetitia zat netjes in dr stoel en hij was aan het spelen met zn nieuwe speelgoed..

9. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@lau, ik ben dan weer zo aso om er gelijk wat van te zeggen, niet lelijk maar wel in de zin van goh zou je dat misschien even kunnen bewaren voor thuis want dit lijkt me niet echt leuk voor laetitia iets in die trant waarschijnlijk, dus nee ik vind het niet kunnnen

@ka, oh dus toch nog eentje die helpt, hier idd ook de vaatwasser de onderste la wel te verstaan, bestek, haar bordjes en de ontbijtbordjes samen met wat pannen die ze kan tillen :D

@hier, alyss op bed dus avond!

10. lautjuhhh

@nonnie ik was te verbluft om wat te zeggen.. maar dr man zij ook van lekker handig schat had je dat niet beter thuis kunnen geven.. maarja ik was echt te verblufd.. Lekker avond!

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lau, had of iets voor beide meegenomen of thuis pas gegeven.

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Kris: Ja, ik vind wit idd ook altijd zo onhandig mbt vlekken. Helemaal natuurlijk met 2 kleine kinderen ;).

@ Chilleke: Nee joh, ik heb me net van 40+ paar schoenen ontdaan, dus ik moet nodig mijn collectie weer aanvullen :D.

@ Ka: Ik merk daar niks van dat de wagen naar links (kant waar Ayla zit) trekt. Voor wat voor wagen gaan jullie dan? Een nieuwe, of neem je een 2dehands van MP.

@ Ingrid: Lekker zeg dat jullie zo geslapen hebben. Mjammie poffertjes, da’s echt al een tijd geleden dat ik dat gegeten heb.

@ Lautjuh: Ik zou ook wachten tot ik weer thuis was met het geven van het cadeautje.

Hm, die ovenschotel was lekker! Ik had nog genoeg over, dus heb weer 4 porties voor in de vriezer. Ik heb voorlopig wel weer genoeg ingevroren. Oh, en vrijdag gaan we BBQ-en bij mijn vader en stiefmoeder. Gezellig!

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier, plannen zijn gewijzigd. Roeland gaat alleen naar de verjaardag, jongens gaan in bad en dan Milan in bed en Julian moeten we even kijken want die wil denk ik nog lang niet naar bed. Ik blijf dus gewoon thuis want heb een beetje een ongi kramp gevoel in mijn buik, zal wel niks zijn en niks worden maar geen zin om daarmee op een verjaardag te zitten.

14. lautjuhhh

@ingrid oh dan idd lekker thuis blijven en rustig aan doen :)

@mermaid wat voor ovenschotel was het ook alweeR?

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, leuke jurk! Wit is leuk maar zo vlek gevoelig, hier met twee kinderen en twee honden binnen vijf minuten alweer klaar voor de was.

16. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

mermaid, ik zou voor de roze gaan want uit mijn hoofd had je toch ook zuurstokroze pumps :D of niet :)

ingrid, lekker thuis blijven dan had ik ook gedaan!

17. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid voor eentje van mp gaan we. Denk eentje van topmark. Die hadden we in de winkel geprobeerd en reed erg fijn.

Lau wat zielig voor Laetitia! Gelukkig had de vriend van je man het nog wel door, maar ja toen was het kwaad natuurlijk al geschied.

Ingrid oeeeeeh wie weet begint het vanavond! Ik ga voor je duimen!

Alle was hangt en Elisa slaapt. Nu lekker niksen met een kopje thee en wat lekkers.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn god, wat een deprimerend weerbericht. We hebben in juli geen één zomerse dag (25 graden of warmer) gehad. Dat is sinds 1901 pas 8x eerder voorgekomen. En het voorspelt niet veel goeds voor de rest van de zomer, want er is dan eigenlijk geen herstel en het blijft normaal gesproken dan prut.

Daar word je toch verdrietig van :(.

19. lautjuhhh

@ka lekker alle was gedaan :D

@mermaid ja deprimerend he..

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Lautjuh: We hadden pittige tomaat ovenschotel KNORR.NL

@ jurkje: Ik ga voor de roze.

@ Nonnie: Ja, heb idd ook knalroze pumps, maar die kunnen er alleen bij als het exact dezelfde kleur is. Ik ga denk ik nog op zoek naar witte zomerschoentjes voor erbij :D.

Deel Deze Pagina