april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hey hey !! Deel 18 !! OMG !

Even snel, want zit op het werk...
    @ Chilleke Succes met afvallen weer ! Goed hoor dat je er weer aan gaat beginnen.
    @ Mermaid; naar zeg dat het niet naar roosjes ruikt ha ha..
    Uhm verder oh ja wat te doen tijdens het koken. Tja ik zet nog steeds het meeste als het even kan klaar tijdens haar middagslaapje. De Bumba truc en de kinderstoel heb ik hier ook wel eens geprobeerd maar dat vind madam welgeteld een minuut of 5 leuk helaas... Ik geef haar ook wel eens even een soepstengel.. en soms i.d. gewoon laten jengelen. Maar eerlijk gezegt wacht ik vaak tot Wes thuis is.

2. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    GOedemorgen!

Pfff....Hier was het kwart voor 7...had echt geen zin om op te staan. Zeker omdat ik weet dat hij dalijk weer vroeg in bed ligt!
    WEL lekker nu even vrij hebben...Hoef alleen vanmiddag van 2 tot 6 te werken.

Chilleke: Ik ben benieuwd hoe de bezichtiging gaat!! Het enige verschil is dat in oktober je nog 5 keer je jaarsalaris kreeg en sinds 1 januari nog maar 3 keer je jaar salaris.

Ik ga nog maar eens wat dingen uit elkaar schroeven en inpakken!

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

#63 Trotsemama1, 25 jul 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jul 2011
    goedemorgen!!
    hier een goeie nacht gehad

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Goeiemorgen!

ooh quschke dan komt het goed aangezien we toch niet zo heel duur huis willen.

kris, slaap lekker... Wij gaan zo der heen SPANNEND!!!!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Goedemorgen!

Quschke inpakze!

Chilleke SPANNEND! Ben erg benieuwd hoe het zal zijn!

TM fijn goed geslapen :)

Hier ook een goede nacht en nu eindelijk weer eens zon, heerlijk.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning!

@ Chilleke: Veel plezier bij de bezichtiging. Ik ben benieuwd!

@ Quschke: geniet van je vrije ochtend.

Hier een redelijke nacht gehad. Het was 02.00 en 05.00 toen Tobin kwam. Ik ga vanavond eens kijken hoe het gaat als ik hem niet wakker maak voor de voeding van ca. 00.00 uur, want 9 van de 10 keer drinkt hij echt beroerd. Afgelopen nacht dus ook en vandaar natuurlijk dat hij om 02.00 uur ook weer kwam.

Wat ben ik blij dat de zon schijnt zeg. Vanmiddag loop ik even naar de DA, want mijn lenzenvloeistof is op.

Wel balen trouwens vanochtend toen ik op de weegschaal stond. Helemaal niks afgevallen :(. Toch maar wat minder snoepen dan :).

Zo hallo hé, ik ga hier eerst eens even een mopperkontje op bed gooien ;).

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

morge! hier ook een goede nacht!

@tm, lekker nachtje dus, plannen voor vandaag??

@quschke, opruim en inpakse!

@mermaid, veel plezier vanmiddag, lekker even eruit

@chill, veel plezier meid ik gun het je!

@hier, zo gelijk boodschapjes halen wnat er is een heerlijk zonnetje daarna fruitje en dan naar de eendjes zodat ze zelf kan lopen (is hier niet ver vandaan) slaapje doen en dan naar de kinderboerderij ofzo heerlijk dat zonnetje wil zoveel mogelijk buiten zijn :)

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Tijdens het koken zet ik Gerodi in de box en zet babytv aan, kan ie kiezen of tv kijken of spelen. Mn vriendin heeft haar zoontje ook echt heel lang in de box gehad rond de tijd dat zij aan het koken was, dus er was gewenning/ ritueel. Ik wil dat ook doen aangezien ik 99 vd 100x alleen ben rond die tijd.

Ik ga nu eerst Gerodi eens wakker maken, want die slaapkop slaapt nog en hij moet nog ontbijten, tot later!!

9. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    goedemorgen,

gewoon deel 18 alweer.
    ben ook wel benieuwd in welk deel ik mag bevallen:p

@mermaid: haha geen roosjespoep, toch wel jammer! aanklagen die boel.

@chilleke: fijn dat die truc bij jullie werkt. lotte vind de tv nog niet echt interesant dus die truc gaat hier niet op.

@uhh beetje vergeetachtig.

o,ja

@nonnie: wat een lieve foto van alyss met het hondje

nou die film van gisteren was echt saai!!

verder zie ik dat ingrid zich ook nog niet aan haar meldplicht heeft voldaan:p

10. Trotsemama1

nonnie nee niet echt veel plannen moet vanavond werken
    dus vanmiddag alleen even naar de dierenwinkel 1 van de katten pist steeds bij de deur dus moet even mispoes halen

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    ohhh af en toe wordt ik echt gek van lotte,
    de laatste tijd lijkt ze zichzelf niet te kunnen vermaken.
    wil je heel even op de pc. moet ze zich ertussen wurmen. en als ze dan op schoot zit alles willen pakken of knopjes willen indrukken. en als je haar weer op de grond zet is het brullen. zucht pff.

ohh en nog een dilemma,
    ik moet nog grote boodschappen doen. maar lotte is zo aan het jengelen. ik weet niet wanneer ik nou moet gaan. want ik heb sowieso melk nodig voor de lunchen want die is op.

12. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij deze:D

13. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hoihoi....
    daar waren we weer...pfff weer een typisch geval van fotos zijn mooier dan het echt...

was op zich een mooi huis, maar ....nu komt ie...moet nog zoooooooooooooooooooooooooooooveel aan gebeuren!!:$ werkelijk waar aan alles is begonnen en niets is af...voorbeeldje: laminaat ligt er in zonder plinten, zit spotjes in, maar de helf is of kapot of er helemaal uit. keuken is oud! geen kastruimte! Garage ruikt muf dus dat vermoedt vocht...boven....niets is af! mist een heel stuk laminaat of het is verslete, kamers zijn klein, zolder is verbouwd...maar dak hangt krom (!) ook vanaf buiten te zien... overal de lichtschakelaars niet afgewerkt... ketel moet vervangen wordne...tuin is gewoon helemaal verwaarloosd. deuren die niet open of maar een gedeelte niet over kunnen.

dus met andere woorden...dit gaat hem niet worden...vooral niet voor die prijs....en vooral omdat ik niet maaanden in verbouwing wil zitten.....

:( dus we zoeken vrolijk maar verder ;)

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier een slechte nacht! Komt door Julian die tussen ons in was komen liggen alleen ligt hij overdwars, voeten bij mijn kussen en hoofd bij Roeland. Had ook geen puf om hem terug te leggen dus niet zo lekker geslapen.

Chilleke, veel plezier met huisje kijken!!!

Mermaid, das een redelijke nacht ben benieuwd hoe hij het gaat doen als je hem idd niet wakker maakt.

Verder iedereen een goede nacht gehad lees ik.

15. Trotsemama1

zo chilleke
    jeetje dat is wel heel veel idd !
    er zijn vast nog meer huizen

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Chilleke, balen van het huis maar kan me voorstellen dat jullie verder gaan zoeken. Soms vraag ik me af hoe mensen aan een prijs komen terwijl het huis gewoon niks is.

17. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Mermaid op zich goeie nacht dus!

@Nonnie idd lekker veel naar buiten :D

@Tm ohh irritant een kat die bij de deur piest.

@Chilleke balen van het huis zeg!

@ ingrid goedzo aan je meldplicht voldaan haha

@hier om 09.15 wakker. dus mooi op tijd straks ff lekker naar buiten :D vanmiddag naar het hertenkamp denk ik..

18. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @inrid: mooi, weten we ook weer waar jij bent:p

@chilleke: balen dat het niks is. maar goed als het er zo slecht uit ziet dan houd het gewoon op.

19. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @chilleke: das een tegenvaller.....! Maar er zijn idd nog huizen genoeg...hopelijk komen jullie snel iets tegen wat wel bevalt!

20. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    @chilleke: misschien wel slim om al eens een afspraak met hypotheek adviseur te maken. Dan weet je iig wat mogelijk is!

Deel Deze Pagina