april mama's 2010 deel 18!!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door nonnie26, 24 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Milan zat eerst ook altijd in de box tijdens het koken, ideaal! Nu staat de box klaar voor de baby dus is het helaas geen optie meer;)

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja das mischien wel slim quschke, en dan met bkr formulieren ;) maar goed tis idd erg jammer...maar vind ook dat je verliefd op een huis moet zijn...en toen ik boven kwam was ik dat niet meer:( maar goed we hebben geen haast ;)

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    wij zijn even fruit eten

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ik ga gijs maar eens op bed leggen...en dan kan ik met mijn gezonde ontbijt beginnen ;)

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jammer Chilleke...., maar zo te lezen was het echt heel erg....

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hahaha nou dan zal ik meteen vertellen wat ik ga doen, nu opruimen, stofzuigen, was. Tussen twaalf en een gaan we de proefrit maken en de auto kopen en daarna na de tv maker om de aankoopbon te brengen want die moet door worden gestuurd en dan weet ik het nog niet.

7. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@chill, balen zeg :( en succes meid je kan het!

@ingrid, nou goede nacht heb beetje woorden met ben gehad, om kwart voor 5 begon alyss te gillen echt gillen, dus ik laat er altijd effe gaan en na 5 min kijken wat er aan de hand is vervolgens weer terug en na 5 min weer, nee meneer gaat om 5 voor 5 naar der toe met een beetje water, is ze dus klaar wakker, maakt ie mij wakker (sliep half) of ik effe wou kijken :cool: ja zo laat er eerst maar effe, goed ze bleef gillen dus ik erheen werd natuurlijk erger toen ik weg liep dus ik naar beneden slokje drinken en sigaretje doen, goh alyss is stil ;) ja hoor gefeliciteerd alyssa je zit met papa op de schommelstoel :x geeft ben na 5 minuten tegen mij: zal ik er anders weer in bed leggen? eeuuuh ja succes he! :x gillen uiteraard ben naar beneden want die meost naar zijn werk, ik erachter aan: zie je het niet of wil je het niet zien??? ja ik kan er niet tegen als ze zo gilt :( nee nu blijft ze aankomende nacht net zo lang gillen tot ze bij je mag dat schiet lekker op :x ja das mijn probleem zegt ie (stoom uit me oren) :x:x afijn toen ben de deur uit was om half 6 is ze gewoon gaan slapen na 5 gillen en werd gewoon om 9 uur wakker ;)

@pams, eet smakelijk van je fruitje!

@tijdens koken voor de tv, werkt hier niet, box is weg want dat was drama :cool:

8. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mannen :x jeetje ....

ja weet je ook wat het is....als ik nou een vent zou hebben...die graag deed klussen en die ik niet om de haverklap moet aansporen om iets te doen..dan zou het al een verschil zijn...maar meneer vind andere dingen belangrijker! dus wil gewoon een huis was zo goed als af is :)

ingrid veel plezier met de testrit.

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Heel begrijpelijk! Roeland kan klussen, moet ook wel gezien z'n opleiding, maar doet het liever niet. Vraag me ook altijd af waarom hij zo ongelofelijk veel gereedschap heeft;) Hier dus idd ook liever een huis dat af is;)

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nonnie, mannen!!

11. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    @ingrid: fijn dat we je dagritme ook weer weten:p

@nonnie: jeetje wat een nacht zeg! wel herkenbaar trouwens Lotte krijgt ook zoveel meer bij haar vader voor elkaar dan bij mij.

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Chilleke oh echt balen zeg :( maar ja betekent ongetwijfeld dat er ergens anders een veeeeeeel mooier huis voor jullie staat :)

Mermaid zou inderdaad maar eens proberen hem niet wakker te maken....grote kans dat hij dan gewoon doorslaapt tot 2.00 uur ofzo.

Nonnie balen van je nacht

Ingrid leuk de auto ophalen, hopelijk rijdt ie goed!

Lautjuh leuk naar het hertenkamp straks...staan er veel dieren bij jullie? Hier 2 lullige hertjes ;) dus daar is niet veel aan

Pamsie wat balen dat Lotte zo aan het jengelen is. Wat betreft boodschappen doen; hier is een uitje altijd juist de oplossing bij jengeligheid, misschien helpt het om even eruit te gaan?

Koken; ik heb het geluk dat mijn man altijd thuis is als ik ga koken, die is dus de klos en mag Irem vermaken....als hij 's avonds werkt eet ik bij mijn moeder. Als ik zoals nu even tijd nodig heb voor het huishouden zet ik even de Teletubbies of Bumba aan ;)

Het huishouden is hier dus alweer grotendeels gedaan, zo lekker de zon in, ben helemaal klaar met binnenzitten.

13. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Eylem hier staan een stuk of 6 herten 10 tot 15 geiten wat eendjes en een paar kippendus wel leuk alleen je mag dr niet in.. maar ze wel voeren..

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Nonnie: lekker he mannen....... Ik denk dat ik maar kippen ga kopen....

Ingrid: fijne dag dan maar! En niet je vliezen laten breken in de nieuwe auto he!!

Ik moet ook huisvrouwen, gatver..... maar hier beneden is er een soort van bom ontploft.......

15. lautjuhhh

@nonnie ohhh irritant!! mannen!!

@klussen hier een vent die op zich wel klust maar soms doet hij er dagen over en soms heeft hij zoiets van moet vandaag af en gaat dan gerust door tot een uurtje of 22.00 sávonds..

16. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    lelystad
    mmm ga toch maar proberen om boodschappen te doen. als het niet gaat gaan we wel met alleen een pak melk naar de kassa

17. quschke

quschke VIP lid

12 jun 2010
    6.029
    0
    0
    limburg
    Gelukkig heb ik een vent die er ook echt voor gaat! ZIjn hele lijf doet pijn en hij is dood op, maar gaat stug door!!! Denk dat als we volgende week vakantie krijgen dat hij of ziek word...of kleine inzinking krijgt.

18. lautjuhhh

@quschke das dan wel weer heel enthousiast.. Maar ik kan het wel snappen. in de vakantie maar lekker rustig aan doen!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hier ook een klussende man, maar hij werkt natuurlijk in de bouw....
    Als deze zwangerschap goed blijft gaan, dan moeten we deze winter flink aan de bak..... (hij iets meer dan ik) We willen een muur eruit in de woonkamer, douche in de badkamer vergroten, ingag naar zolder veranderen (muren verplaatsen) en dan gaan wij naar zolder, Gerodi naar onze kamer en de baby op Gerodi zn kamer. En als de dakkapel nog ooit wordt goedgekeurd, dan moet die er ook nog op....
    Kan ik bij iemand komen logeren??????? whahahahahaha

20. lautjuhhh

@Lz misschien kan je in het bad bij nonnie slapen :p hahahaha

Deel Deze Pagina