hier net zo, voor grote dingen zoals bijv verbouwen gaat ie er voor 300% in en het liefst is het binnen 1 dag af hij blijft doorgaan, kleine dinegn daarentegen kan wel heel lang duren mits ie zichzelf eraan stoort, plafond in trappengat bijv ligt al open sinds we hier zijn maar hem boeit het niet, badkamer wilde die perse af hebben en was van niets tot nu binnen 3 dagen gebouwd @pams, nou de nacht was niet slecht want heb prima geslapen alleen dat akkefietje van een half uur tussendoor was een beetje jammer :x
hahaha ik ben niet zwanger LZ dus je bent welkom heb een extra kamer over met eigen wastafeltje etc. huur is incl 200 per maand
hey wisten jullie dat je in city life ook dubbel kadootjes kan geven?? als je eerst bij cadeaus iets verstuurd en vervolgens naar verzoek gaat kan je degene bij verzoek ook nog versturen.. bijv ik heb quschke om energie gevraagd dus staat bij verzoek als ze mij nu eerst een cadeau geeft en vervolgens naar verzoek gaat kan ze hem dubbel versturen
moet er wel bij zeggen dat je de kleine letterltjes altijd goed moet lezen huurder is verplicht om minimaal 3 bananen op een dag te eten huurder is verplicht om in de woezel en pip kamer te slapen huurder is verplicht om dagelijks te koken, opruimen, soppen en te wassen
Bij Roeland is het zo dat alles er moet zijn wat hij nodig kan hebben en als hij dan eenmaal begint gaat hij ook door maar om hem zover te krijgen om te beginnen kost mij zoveel moeite, meestal is het zo dat ik begin en dan gaat hij ook beginnen en dan kan ik stoppen
moet trouwens zeggen dat afleiding uit een driftbui hebt.. ze was net behoorlijk boos en we leiden dr af en ze ging vrolijk spelen.. En nonnie we hebben jou methode geprobeerd met terugschreeuwen maar dat werkte niet ze ging alleen maar harder haahahahahahahahah
ook ik be wat doen, heb er al een was inzitten met beide koetjes want die meurden, nu even boodschappen halen dan is de was klaar als ik terug kom
Goedemorgen @Ingrid de baby zit dus nog lekker binnen. Denk dat je toch die 40 weken gaat halen. Mijn vriendin is donderdag uitgerekend maar denk dat die makkelijk de 41 weken gaat halen @Mermaid haha die kleine Tobin die zo kan stinken net als zijn papa @Chilleke heel veel succes weer met ww. Jammer dat het huis tegeviel @Ka jengelende kindjes aan been tijdens koken. Helaas ook geen oplossing. NOëlle gaat tussen mij en keukenkastjes instaan en duwt me zelfs naar achteren en dan handjes omhoog en mama mama mama. Pfff best lastig soms en het enige wat echt werkt is als mijn man dan met haar gaat dansen op k3. Maar als je alleen bent lukt dat niet. @Nonnie heerlijk genieten van dit mooie weer. Veel plezier bij de eendjes Jaja eindelijk kan ik jullie melden dat de tuintegels in de tuin zijn gelegd. Nu de tegels nog impregneren en dan voegzand en dan is het klaar. Nou ja de schutting gaan we ook vervangen maar dat doen we zelf dus hebben we zelf in de hand.
@ Chilleke: Jammer dat het huis tegen viel. @ Nonnie: Oh lekkere strakke actie van Ben. AAAAAHHHHHHHHHHHHH, kan iemand me komen verlossen van 2 jankende kinderen . Vanmorgen ging het wel lekker toen Ayla in bed lag en heb ik gezogen, gedweild en de wc gedaan. Maar nu .jezus christus (sorry hoor), ik ben een zenuwinzinking nabij. Tobin heeft sowieso heel de ochtend nog niet geslapen en begint elke keer te huilen. En nu Ayla wakker is is zij ook gaan janken toen Tobin begon, maar zij houdt helemaal niet meer op. Nou ja, ik ga Tobin maar eens voeden, misschien dat hij dan eindelijk even gaat slapen. Voor wat betreft Ayla sta ik even op de negeerstand, de andere optie is compleet uit mijn vel springen en dat is ook niet helemaal de bedoeling.
zo hier ff de kattenkamer gestofzuigd, wc schoongemaakt, en laetitia dr bed weer opgemaakt. vanmiddag ff lakenspanners halen want ze haalt dr hele bed overhoop.. k blijf bezig zo..