moet ik werken...dus ga nu gijs maar eens klaarmaken en weg brengen jeee pamsie! schiet al op ingrid gefeliciteerd
nee dat ging gelukkig gewoon goed! heb haar de nijntje koekjes vast laten houden vond ze heel interessant
@nonnie ik ga ze via een webshop bestellen ben net bij de blokker hema en zeeman geweest maar die hebben ze dus allemaal niet... Goed bezig met de kasten opruimen! @chilleke werkse meis hopelijk tot vanaaf! @ingrid jeeeej nieuwe auto :d @Pamsie whoehoeee 25 weken alweer :d @ hier net dus ff speurtocht gedaan naar lakenspanners maar niet gevonden.. dan maar via internet.. gelijk ff naar het hertenkamp geweest, daarna nog ff lekker op een bankje gezeten en toen nog ff gewandeld dus al met al een paar uurtjes weg geweest. laetitia heeft tot nu toe nog niet geslapen haha
@ Ingrid: Gefeliciteerd met de nieuwe auto. @ Pamsie: JEUJ! 25 weken alweer! @ Chilleke: Werkse! Jullie gaan het niet geloven, maar Ayla heeft al bijna een hele tuitbeker drinken op . Ik weet niet wat ik meemaak. En ze begint ook te snappen dat ze de beker omhoog moet houden, alhoewel het nog niet elke keer helemaal goed gaat. Er zit nu ook niet meer zoveel in, dus dat maakt het natuurlijk ook wel wat lastiger.
@lautjuh: zo ook ff lekker bezig geweest dus @hier: zo weer even aan de slag in de babykamer, het laminaat ligt eindelijk moeten alleen nog twee plinten bij gehaald worden want meneer met de twee linkerhanden had ze verkeerd gezaagd en nu ligt alle troep nog in de kamer, restafval enzo dus ga ik dat maar opruimen maak ik me ook nog nuttig voor de baby
hahaha mermaid, die ayla denkt hehe eindelijk drinken @pams, succes met opruimen! @lau, oke dan! @hier, keuken is weer blinkend schoon, nu nog bedenken wat we gaan eten vanavond
@Nonnie tanx! Dan gaan we morgen ff halen @eten hier capucijners met spekjes en ui met gekookte aardappels en een slavink is de planning :d
ik hoopte al dat ik op tijd was want de prijzen op internet zijn bizar ieuw jakkie ik lust geen capucijners