zo laetitia ligt hier ff op bed, nu ff lekker tv kijken k heb t huishouden toch al gedaan,.. morgen komt de beste vriend van manlief met zn zoon dus das wel gezellig.. (als hij op tijd komt whahaha)
oh nee chill dan ben ik weer weg ingrid, hier niet meer heb zefl gezocht en aan iemand gevraagd en die haalde zo'n scanding erbij en zei vervolgens pliep! nee sorry mevrouw het is tijdelijk uit het assortiment :x
meiden heb ideetjes nodig! ben is vrijdag jarig dus dat vieren we zaterdag eind van de dag met een bbq, klein gezelschap in totaal 12 volw incl onszelf en 3 kids, 1 van 8 en 1 van 4 en alyss nu wil ik dus een hoop zelf maken omdat ik denk dat het goedkoper is heb nu staan: zelf kipfilet in blokjes en marineren = kipsate gehakt kruiden en plat meppen = hamburger aldi, zak pangafilet wel of niet kruiden???? mijn eigen aardappelsalade stokbroodje halen en kruidenboter maar wat nog meer met die kids hoef je geen rekening te houden.
Toen Julian 1 werd hebben we een bbq gedaan voor zo'n 30 volwassenen en een paar kinderen heb toen gedaan: Kipfilet in zak bij de Aldi, stukjes snijden marineren, stokkie erdoor en je hebt saté Diepvrieshamburgers van de Aldi die je ook in de frituur kan gooien maar doen het ook goed op de bbq Zak met kipvleugels bij de Aldi of Lidl Speklappen of spek op stokjes gedraaid Salade, stokbrood, satesaus en wat fruit ananas, meloen enz.
Wij zijn weer terug van ballorig. Elisa vond het eerst 3 keer niks haha! Kon het me ook goed voorstellen want het was echt super druk met allemaal grote kindjes die voorbij renden en gillen. Toen het wat rustiger was vond ze het wel erg leuk gelukkig! Vooral die wipkip en de ballen. Chilleke jammer dat de bezichtiging zo tegen viel! Ik zou ook even langs een hypotheekadviseur gaan met bkr-papieren. Mijn man had een codering (A2) en wij kregen daar geen hypotheek mee. Heel veel succes met afvallen meid! Super knap van je! Ingrid hoe was de auto? Gekocht lees ik, leuk!! Nonnie balen van de woorden vannacht met Ben! Hier krijgt ze bij mij meer voor elkaar dan bij haar vader. Ik vind sneller wat zielig voor haar en ben dan ook sneller geneigd om haar te troosten of wat dan ook. Tips voor de bbq... Even denken. Pangafilet is wel lekker gekruid vind ik. Misschien van die gepofte aardappels? Verder is het meeste al genoemd wat wij altijd hebben. Salade, stokbrood, fruit, hamburgers, kipsaté, vis, aardappeltjes, drumsticks, spareribs. Klussende mannen, die van mij gaat er ook wel voor gelukkig. Hij is alleen vaak zo druk met werken dat er te weinig uren in een dag zittne. Hij was vandaag ook vrij en toen ik terug was had hij de elektra in de tuin aangelegd, plafond babykamer gewit, alle lichte muren geverfd op de babykamer dus mooi opgeschoten! Mermaid dat klinkt niet als een gezellige dag zeg... Zijn ze vanmiddag beter te spreken? Lijkt me erg lastig als ze tegelijk huilen! Wat goed Ayla bijna een hele tuitbeker leeg heeft gedronken! Smile fijn dat de tegels erin liggen! Pamsie gefeliciteerd met 25 weken!
ingrid, ben ik goedkoper uit met kipfilet bij de aldi?? ka, wat fijn dat ze het toch wel leu vond bij ballorig! nu lekker thuis met je mannetje want die was toch vrij? en idd pangafilet gekruid is lekker maar wat voor jruiden dan?? @hier, het word donker snel naar de appie racen maar weet nog steeds niet wat ik moet eten
Misschien een lekkere pastasalade erbij? Speklapjes zijn volgens mij ook niet zo duur. Een aluminium bakje met daarop in stukken gesneden paprika, champignons etc. op de bbq?