En als de temp hoog is of hetzelfde moet je dan komen? Inderdaad anders een taxi bellen, maar water doet ook veel hoor!
@kris: sterkte met je meisje! Site die ik erg leuk vindt is specialhotels.nl: ben ik nu ook even aan het neuzen, maar moet zo echt gaan slapen....Morgen denk ik maar weer verder zoeken...
ik moet terug bellen als ze of minder alert wordt of weer hoge koorts krijgt ( boven de 39 graden ) of de temp onder de 36 blijft. En dan gaan we eerst telefonisch verder kijken of het nodig is dat we langs-komen. Ondertussen is het hier ook heel gezellig keihard aan het onweren..
@kris: verder: weet niet hoe Drenthe te doen is vanuit jullie , maar De Heerlijkheid in Ruinerwold is ook erg aan te raden! En dan met name kamer 3 met prive jacuzzi!!
oh echt kris...hier niets...maar goed....sterkte met je meis! nu ga ik echt naar beneden (jaja nonnie beneden) verkassen doeixxx
oh Franka thanks !! Die ga ik onthouden.. Ik ga ook afsluiten.. even sociaal doen met vriendje en dan even bij prullie kijken en slapen...
Nou, kan zo snel geen leuk hotelletje vinden, dus ik ga ook maar naar bed...mijn luikjes vallen al bijna dicht...
Goedemorgen ! Na een roerige nacht ( ik sliep slecht, prullie sliep prima.. ) maar ze was natuurlijk om 05.30u wakker omdat ze gisteren al om 18 u in bed lag.. en ik sliep om 03u ofzo ... maar goed. Het lijkt gewoon weer OK. Temp is normaal en ze zit gewoon te spelen..
Morning! *GAAP* Tobin heeft de afgelopen 24 uur even een drinkmarathon gehouden. Overdag om de 2 uur en vannacht om 23.00/01.00/04.00/06.15, dus ik heb gewoon 11 voedingen in 24 uur gehad . Mijn tepels zijn er helemaal rauw van . En nu hoor ik Ayla alweer, dus even rustig mijn thee opdrinken is er ook niet meer bij . Nou ja, ik vis haar zo wel even uit bed....
GOedemorgen! Iedereen een fijne nacht gehad? Ahnee....TObin heeft drink marathon gehouden en Sanne heeft haar mama wakker gehouden! Jullie hebbenw el nog veel gekletst gisteren avond! Zie allemaal bevallings verhalen langs komen.....
Goedemorgen! Kris, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met Sanne Mermaid auw hopelijk laat ie vandaag weer wat langer tussen de voedingen. Rond 6 weken heb je wel regeldagen dus zou best kunnen dat je daarin zit. Poe, hier een beetje te vaak uit bed geweest vannacht. Eerst Irem wakker om 0.00 uur, die ging na een half uurtje weer slapen, toen om 3.00 uur de wekker omdat mijn man ging eten, had beloofd hem even te helpen (jaja weer on speaking terms gelukkig) dus maar even gewacht tot hij klaar was met eten, toen was het 3.45, Irem wakker, die weer gevoed en in bed gelegd, maar voordat je dan weer slaapt! En toen begon Irem om 6.00 uur te huilen, nou ik dacht echt, bekijk het maar :x gelukkig na 5 minuten is ze verder gaan slapen tot 7.30. Ze ruikt trouwens een beetje uit haar mondje merkte ik vannacht, kan dat van de kiesjes komen? Zat gisteravond ook bloed aan de tandenborstel. Vandaag hopelijk wat beter weer, moet toch echt even wat boodschappen doen, kwam er ook achter dat ik te weinig broeken heb in 80. Moet ook langs de vk vandaag om vervroeg bloed te laten prikken maar mocht gewoon overdag langskomen dus kijk even wanneer het droog is.
@ Eylem: Ja, echt regeldagen volgens mij, sinds zondag. Pffff, jij hebt ook een lekkere nacht gehad zeg. En ja, Ayla ruikt ook altijd wat uit haar mondje als er tanden/kiesjes doorkomen.
Eylem balen van je nacht. Hier zit er ook bloed aan bij kiezen mermaid wat een klote nacht hopelijk is de regeldag voorbij Kris gelukkig maar! Zo goeiemorgen, nou ik had gister op tlc deadly woman gekeken, en heb vannacht nachtmerries gehad jeetje was gewoon bang in eigen bed daar kijken we dus maar niet meer naar Zo eerst Gijs badderen vanmiddag naar een jarige vriendin en vanavond komt er een andere vriendin eten (bloemkoolschotel) Nu Gijs uit bed plukken
@ Chilleke: Hahaha, was het zo spannend? Regeldagen zijn volgens mij nog niet voorbij. Net kwam hij ook alweer na ca. 2 uur...
Goeiemorgen meiden, @Kris: fijn dat alles weer in orde is met Sanne! @Mermaid: auwwww ja 11 voedingen zijn funest voor je tepels! Hopelijk krijgen ze vandaag ietsje meer rust! @Eylem: nee das ook geen fijn nachtje zo. @Chilleke: brrrrrrr nachtmerries over deadly women....maar was jij een deadly women in je droom of had je er een in je kamer staan?! @Hier: lekker nachtje gehad (sorry dames) en nu hebben we gister afgesproken dan we naar een binnenspeeltuin gaan omdat het weer zo klote is. Schijnt de zon!
hahaha wonder, ik had er een voor mijn deur staan...en was me aan het afvragen waarom ik geen honkbalknuppel in huis had komt omdat het ook allemaal echt gebeurd is, bij csi en law and order is het niet echt ach ja komt ook omdat ik alleen ben nu
@Kris gelukkig temp gezakt! @Mermaid zoo die is vaak gekomen! hopelijk komt tobin vandaag lekker om de 3 uur.. @Chilleke fijne dag vandaag! @Wonder leuk binnenspeeltuin :d @hier net wakker, vandaag lekker rustig aan doen en huishoudentje doen. morgen gaat laetitia een dagje naar mn zus dus das wel leuk voor dr