Julian heeft wel eens koorts gehad maar was er nooit ziek van, die zat altijd nog leuk te spelen met 39,8 alsof er niks aan de hand was. Milan was de laatste keer ook gewoon ziek toen hij die verhoging had dus dan is het ook al weer veel anders.
hmm... niet regelmatig of wel ?? Het kan toch bijna niet anders dan dat ontsluiting aan het kweken bent. .ik hoop het zo voor je !
nee het zit tussen de 4 minuten en 7 minuten in. Dus het ene moment komen ze om de 4 minuten, dan weer 6 minuten ertussen en dan ineens weer 5 om dan naar de 7 te gaan. Wel is het nu echt begonnen (denk ik, durf het haast al niet meer te zeggen)
Ik heb trouwens na heeeeel lang twijfelen een kei leuke broek bij Esprit bestelt.. spijkerbroek.. ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen ik had nog een kortingsbon liggen.. en heb bijna geen 1 spijkerbroek die fatsoenlijk zit op het moment.. hoop zo dat deze wel goed past. Maar ik kan gratis terugsturen
Ik heb Julian toen op moeten halen van het kdv, hij had toen hoog in de 39 maar hoefde me niet te haasten want hij zat nog lekker te spelen. Was meer dat ze daar geen kindjes mogen houden die boven de 38.5 hebben anders had hij rustig mogen blijven omdat hij verder niet ziek deed. Thuis deed hij ook gewoon hetzelfde als anders. Milan daar in tegen is gewoon echt ziek als hij verhoging heeft, heel huilerig, hangerig, enz.
oh volgens mij laat de link alleen de homepage van esprit zien.. nou voor de echte geintresseerde.. bij jeans.. de flared/ uitlopend en dan de derde rij naar onder de laatste in de rij. Flared-fit..
Sanne heeft ook wel eens gehad dat ze gewoon niet meer reageerde echt. Niet huilde, maar ook gewoon verder echt niets deed.. dat vond ik wel heel eng. Toen moest ik haar p/o de hap ORS geven en daar knapte ze van op... maar vond het maar niets.
ow nee dat lijkt me idd ook erg eng. Bij Milan vond ik het toen eng toen hij boven de 40 graden had en gal begon te spugen. Verder bleef hij ook gewoon heel rustig op me liggen slapen terwijl hij normaal binnen 10 sec weer van schoot af is. Gewoon zo anders als anders dat het eng wordt.
Ja dat is maar niets.. ze moeten wel "gewoon" blijven doen.. En ik weet het eigenlijk zo goed, ben natuurlijk verpleegkundige en weet heel goed wanneer iets wel of niet fout zit, maar bij mijn eigen kind kan ik gewoon niet meer helder denken ofzo en raak ik echt te snel in paniek.. maar ja... dat zal wel normaal zijn..
Over enge verhalen gesproken mijn collegaatje vertelde vanavond dat ze van de week langs de kamer van haar dochtertje liep ( 1,5 ) en ze hoorde haar soort van kuchen. Maar ja ze was verkouden dus dan kan dat. Dus ineerste instantie was ze gewoon naar beneden gegaan. EEnmaal beneden op de bank kreeg ze ineens een naar gevoel erbij en is toch maar even gaan kijken. Lag ze gewoon te stikken in een speldje ! Doordat ze haar heel snel op haar kop gehouden had en op haar rug had geslagen ging ze overgeven en kwam het speldje eruit.. maar man je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd was als ze rustig op de bank was blijven zitten...
Ieeuhhhwwww... gelukkig is haar moederinstinct aangeslagen zeg. Als je kindje verkouden is en je hoort het hoesten wil ik wedden dat iedereen gewoon denkt van tja dat hoort erbij en dat je idd gewoon doorloopt. Brrrr.... gelukkig maar dat het zo goed is afgelopen!!