Jemig kan ze niet ff hierheen komen. Hier vindt Elin het namelijk nodig om iedere keer haar flesje op de kop te houden! Kortom: die maakt er graag een puinhoop van!
Hier ook zo een, dan gaat ie met zijn fles op een ondergrond drukken tot er een plas van melk of wat hij op dat moment heeft ligt en daarna gaat hij er met zijn handen door heen vegen Nog kwaad worden ook als je er iets van zegt
@ Ingrid: OMG, wat een verhaal. Wel echt balen dat Roeland de bevalling gemist heeft . Maar net wat je zegt: echte persweeën zijn gewoon niet tegen te houden. Lekker dat jullie alweer thuis zijn. @ Wonder: Nou ja zeg, wat een stom wijf die buurvrouw :x. @ Caro: Hahaha, handig zo'n klein poetsdame'tje in huis . Ayla had vanochtend trouwens helemaal geen volle plasluier, eigenlijk had ze helemaal zowat niet geplast. Terwijl haar luier normaal altijd helemaal verzadigd is 's morgens. Moet ik daar vandaag nog extra op letten?
behalve dat hij een stuk zwaarder is dan hun waren lijkt hij er wel op vind ik. Je kunt sowieso wel zien dat het broers zijn van elkaar. Roeland is ze aan het ophalen maar die is blijkbaar vandaag gewoon niet snel
Ja wij worden geen vrienden met die buren! Maarre ja ik zou die plasluiers van Ayla wel even in de gaten houden!
@cm: haha leuk, Lotte gaat altijd eerst zelf de troep maken. expres fles op z'n kop of met eten gooien. en dan gaat ze het poetsen maar handig hoor dat noa zelf al gaat poetsen als ze knoeit @wonder: raar mens die buurvrouw. @mermaid: ik zou het wel even in de gaten houden.
Nou alleen op mijn telefoon want Roeland was ook nog eens de camera vergeten Nu moet ik alleen nog kijken hoe ik de foto van mijn telefoon naar de computer krijg dus ga zo met de camera foto's maken en dan wordt er zeker gespamt, alleen nog even iets langer geduld hebben maar na al die weken moet dat wel lukken toch
haha idd ga jij maar eerst genieten van je kleine man. ben ook wel benieuwd hoe julian en milan het straks vinden wij wachten nog even (on)geduldig af