@ Pamsie: Mijn moeder en haar vriend gaan een weekje naar Sunparks Oostduinkerke aan zee en wij gaan een weekendje naar hun toe. Zij gaan a.s. vrijdag er heen en wij gaan dan als Arco uit zijn werk komt. Dan eet ik vroeg wat met Ayla en Arco eet dan even een broodje ofzo. Oh...en met kids dus. Echt niet dat ik zonder ze ga, hahahaha.
lekker hoor klinkt gezellig, haha nee ik zou ook nog niet zonder me kind/straks kinderen al op vakantie kunnen hoor
Ingrid! Gefeliciteerd met Noah! Mooie naam en inderdaad een bevalling om nooit meer te vergeten! Mooi gewicht ook! Pelle is nu even zwaar ongeveer, haha, alleen is Noah al die tijd lekker binnengebleven, wel zo lekker natuurlijk!
@ Lau: Leuk naar Rhenen. Wij gaan in sept naar A'foort. @ marijn: Hoe is t nu met Pelle? Heeft hij al wat minder last van krampjes?
Net nog maar even bij Tobin wezen kijken. Dat doe ik wel regelmatig nu hij op zijn buik ligt. Ik zag dat hij een heel stuk naar boven is geschoven, hij ligt nu met zijn buikje op de hydrofiel . Hij is echt zoveel beweeglijker dan Ayla. Toen die zo klein was vond je die 's morgens gewoon nog exact zo als je haar 's avonds in bed had gelegd. Eigenlijk is het pas van de laatste maanden dat ze haar hele bed door zwemt.
Ingrid, wat een verhaal en die Roeland.... je zou toch denken dat hij bij een derde keer wel wist dat hij de camera niet moest vergeten maar het ging ook best snel...maar jeetje wat sneu dat hij er niet bij was...maar goed.... hoe ging het met jou tijdens de bevalling en je angst? was het minder dan bij Milan? Ben eeeeerg benieuwd naar een foto van je derde wondertje! wat een mooi gewicht trouwens idd! flinke jongen ik wacht in spanning af...MAAR GOED GEDAAN MEID!!!! @cm oooh spannend idd groep 3...gaan ze gewoon leren lezen en schrijven cool! de rest..vergeten...hier net thuis, gijs op bed...en ik ga lekker lunchen
grappig dat er zoveel verschil in zit he! misschien is hij dan dadelijk ook wat sneller. sowieso zijn jongens motorisch sneller dan meiden naar het schijnt
lau, leuk eindelijk naar de dierentuin! zal het woensdag wel rustig zijn hier als jij in de dierntuin bent en ik in de efteling
Leuk dat verschil te zien hè Mermaid! Komend weekend al lekker weg! Heerlijk! Jep allebei de hondjes, is voor de hondjes het fijnst, blijven ze samen. Ze doen het super bij mijn sm, hebben daar een enorme tuin met kippen en water, Roefel was zelfs al afgevallen! Ze zijn daar ook enorm rustig en luisteren ineens supergoed. Hier konden ze gewoon geen hond zijn, daar wel, ben superblij voor ze!
hier net heerlijk een stuk wezen fietsen met me mopje, het is echt super lekker weer, en een lekker windje/briesje, nu nog even naar de stad of de appie wandelen en dan kan ze lekker naar bedje en vanmiddag naar de kinderboerderij en eendjes
Ik ga vanmiddag ook fietsen. Ff naar de stad en een vriendin. Vanmiddag ook ff iets lekkers halen op de markt, broodje ofzo.
Ja, lijkt ineens zoveel beter te gaan! Hij heeft gisteravond om 18.30 uur voor t laatst gedronken en werd om 2:00 uur pas weer wakker, daarna kon ik hem zonder kramp wegleggen en kwam hij om 6.15 uur weer! dus een supernacht!
@ Ikheid: Nou, een goede beslissing dan toch! Hondjes blij, jullie blij. Het is idd echt heerlijk weer. Ik loop vanmiddag ook even naar het winkelcentrum.
@lautjuh: spannend dus. @mermaid: grappig dat je nu al zo'n verschil ziet. @ikheid: als het beter is voor de honden is dat fijn toch. al zal het best wel moeilijk zijn soms. gelukkig kan je ze nog gewoon zien @nonnie: lekker hoor ff fietsen. @hier: wij gaan even lunchen. en dan gaat lotte lekker naar bed. en daarna maar eens kijken wat we gaan doen. heb gisteren en vanmorgen al lekker in de baby kamer zitten tutten fijn dat de meubels staan joh. al die kleine jongens kleding in de kast gedaan
Ingrid, wow, dat is wel een bijzondere en heftige bevalling!! Wat jammer dat Roeland de geboorte niet heeft meegemaakt maar het ging ook wel heel snel allemaal. Hopelijk is je kv een beetje leuk! Mermaid jeee dit weekend al! Lekker joh! En fijn dat Tobin nu zoveel beter lijkt te gaan slapen. Dat beweeglijke herken ik wel Nonnie het is inderdaad lekker weer, zeker als de zon erbij is! Pamsie, goed dat je minder gaat werken! Lau ja deze week is het wel weer voor de dierentuin, leuk! Ikheid ik las het op Hyves, lijkt me een wijze beslissing! Iedereen blij en de honden gelukkig! TV: Irem is hier gek op Bumba, dat kijkt ze elke ochtend 10 minuutjes, dan staat ze wel met haar neus er bovenop ja, maar voor die 10 minuutjes vind ik het niet zo erg. Verder zetten we een paar keer per dag Turkse kindertv aan, babytv of gewoon een tekenfilmpje, maar daar kijkt ze af en toe naar en dan gaat ze weer spelen. Ben even met mijn moeder naar de Aldi geweest en koffie gedronken bij mijn moeder, nu weer thuis. Irem gaat zo even eten en dan naar bed, hoop dat ze even goed gaat slapen. Ze viel vanochtend ook al bijna in slaap maar toen ik haar in bed legde was ze weer helemaal wakker dus ja, dan maar niet.
Marijn: wauw wat een nacht! Super! Pamsie: beter dat je nu minder werkt! Knap dat je het alsnog zolang hebt volgehouden!