Kris: was ook héél moeilijk. Je houdt zielsveel van je beesten, maar juist ook daarom is dit beter zo.
@kris: nou hopen dat de gyn dan eindelijk meer duidelijkheid kan geven. @hier: hier zijn de plannen ook gewijzigd nadat ik voor lotte brood had gemaakt dacht mevrouw laat ik er maar mee gaan gooien. dus ik heb heb haar maar naar bed gedaan. en dan eten ze maar als ze weer uit bed komt. en dan gaan we daarna nog wel even iets doen
@ tanden: Bij Ayla ook nooit wat van gemerkt. Ook niet dat die 1e kies door kwam, maar nu met 3 kiezen tegelijk heeft ze er toch echt last van. Kan ook bijna niet anders natuurlijk. @ kleed: Wij hadden er 1 bij de bank, maar wat ben ik blij dat dat kreng op zolder ligt. Het is altijd stoffig, ook als je net gezogen hebt. @ Kris: Hopen dat de gyn wat voor je kan betekenen. Tobin = wakker. Die ga ik even voeden en dan op naar het winkelcentrum. Tot vanmiddag!
Pff wat is het warm.. ha ha even klagen hoor.. Net gestofzuigd. Nu even de tuin fatsoeneren.. Sanne slaapt
@CM: ja lastig als ze zo de tv induiken....hier doen ze het gelukkig niet al te lang omdat ze snel afgeleid zijn door iets anders, maar ik zou haar consequent weg blijven halen. Al heb ik wel gehoord dat de televisies van tegenwoordig lang niet zo slecht zijn voor de ogen als die bakbeesten van vroeger. @Mermaid: leuk een weekendje weg!!! @Kris: wat fijn dat je een doorverwijzing hebt joh. Want als ik je verhaal zo lees is dit echt geen doen zo. @Ikheid: verstandig dat je die keus hebt gemaakt hoor. En ik weet niet of Jayden nog steeds zo vaak last heeft van zijn luchtwegen, maar wellicht dat dat ook helpt voor hem. @Tanden: alleen de snijtanden waren gemeen bij Elin. Ehmm.....verder weet ik het ff niet.. OH JA....DE ZON IS HIER NA 10 MINUTEN ALWEER PLEITEN!!!!!:x
zo hier noa op school jeetje zeg wat moest ze wennen ze zit vandaag ook op een andere locatie met de vve groep en daar was ze dus nog niet geweest dus dat speelde ook mee maar toen ze haar eigen juf hoorde was het goed ! maar brr moet nu dus zeker 5 minuten langer fietsen lopen is al een kwartier en thobias lag dus te slapen vond het dus maar niks als ze op haar eigen dagen gaat dan ben ik met 5 minuten terug omdat die school bij mij achter is maar deze school moet ik heel de andere kant uit dus dat doe ik dus maar niet meer
ik vond het al een hele stap dat ik het durfde met haar eigen school die dus bij mij achter zit, lopen is dan 5 minuten fietsen 2 minuten en zorg dat ik dan echt binnen 5 minuten terug ben maar deze school was echt dik 10 minuten fietsen dat vind ik dan net iets te lang van het goede
he bah ik moet het uwv bellen maar ik schijt echt bagger. ze hadden van de week geprobeerd te bellen. omdat mijn werkgever me ziek had gemeld. maar ja de eeste paar weken wat op gegeven als niet zwangerschapsgerelateerd ziek omdat ze anders een boeten zouden krijgen en die naar mij zouden doorschuiven ect. maar ja nou moet ik die vrouw van het uwv terug bellen en die gaat natuurlijk vragen waarom ik 4 weken achter elkaar 1 dag ziek was en wat ik dan had. lekker lastig pakket dus.
wacht ff want ik snap hem niet..... Je bent vier weken lang 1 dag ziek geweest, maar je werkgever heeft het opgegeven als zijnde niet zwangerschapsgerelateerd?
ja lang verhaal. het was niet goed gegaan met mijn ziek melding we hebben daar een speciale lijn voor. je meld het eerst bij je leidinggevende en na overleg met haar bel je de ziekte lijn. maar mijn leidinggevende gaf aan dat ik een briefje van de vk moest regelen. dus daar heb ik eerst op zitten wachten en dat bleek uit eindelijk via de arbo-arts van je eigen bedrijf te moeten. dus toen moest ik me na 3 weken alsnog ziek melden. toen kwam er gezeur dat ik niet je juiste wegen had bewandeld en dat er nu een boete voor het bedrijf zou komen omdat ze me te laat aanmelden als zwangerschapsziek. dus in overleg met de het hoofd van personeelszaken hebben we gezegd de eerste 3 weken ( week 28 tot en met week 31) melden we je voor 8 uur niet zwangerschapsgerelateerd ziek. en vanaf week 32 wel zwangerschapsgerelateerd voor de uren die ik dus aangeef in overleg met mijn leidinggevende. maar ja nu mag ik dus het uwv terug bellen. en eigenlijk komt het erop neer dat ik dus de boel bij elkaar moet liegen. ( anders komt die boete er)
pams, gewoon de waarheid, laat hun lekker die boete betalen, gewoon schijt aan hebben en het verhaal uitleggen hoe het werkelijk is, laat niet over je heen lopen want je bent nu hun vuile werk aan het oplossen
nou ja dat is ook wel zo. maar ik kan veel dingen niet aan tonen. dat het niet mijn fout was bijvoorbeeld dat ik te laat ben aangemeld. en als mijn bedrijf dan die boete door mij wil laten betalen. gaat wel ff om 500 euro. en als ik eerlijk ben ga ik ook niet graag me verlof in met gezeik om zo'n rekening.
dat dacht ik ook al maar snap best dat het voor haar moeilijk is als ze dreigen dat zij dan die boete moet betalen