wij zijn ook weer terug...want de kinderboerderij was dicht zucht....maar goed wel lekker een stukje gewandeld. tis wel warm zeg...pfff
Hè gatver, Ayla heeft vandaag nog geen 1x een echt goede plasluier gehad en nou was haar temp net 36.2 Wat moet ik hier nou mee?
nou dat dacht ik, zweette me kapot buiten in de zon hier ook lekker gewandeld, kringloop was niets aan allemaal oude meuk.. mermaid, leuke tas maar ik vind 70 euro echt bizar veel geld!! daar kan ik er 3 voor kopen hahaha ikheid, die is leuk jouw tas, vooral die bloem! veel plezier in de speeltuin mermaid,weet niet misschien even de HA bellen voor advies??
@Mermaid misschien idd ff de ha bellen want weet niet hoe lang ze geen plasluiers mogen hebben.. @ nonnie lekker gewandeld!! @hier net lekker gegeten, Laetitia heeft alleen wortels op de rest hoefde ze niet. dus straks maar ff papflesje sinds lange tijd..
hier een zeldzaamheid.. boos op mijn mannetje. Die is zijn vader aan het verhuizen en zou OP TIJD terug zijn... uiterlijk 17u.. nou mooi niet dus.. GRR en dit was de enige vrije dag samen de komende twee weken. Hij sms-te net dat het w.s. ongeveer 19u wordt.. Lekker dan.. !!
@kris nou lekker dan.. daar ehb ik wel zo'n hekel aan he.. zeggen op tijd thuis te zijn en dan aslnog 2 uur later aankomen..
dan zou ik het nog effe aankijken mermaid...als ze nou morgen nog geen volle plasluier heeft dan zou ik effe bellen... oh hahahaha voor degene die het willen zien maar niet konden zien Omroep Brabant: BOA City Tour check 0.57 min en 17 min. hihi
zodra alyss op bed ligt geld ook voor jou lau! hier graag die spiegels heb er nog 4 nodig! chill, ga zo even je filmpje kijken!
hahaha lachen he! sta der heeel vaak op....maar volgens mij vind ik het grappiger dan de rest hihihi ik ga gijs zo maar eens op bed leggen....want dan heb ik AVOND
zo, wij hebben gegeten, nu is mijn huis opruimen want er is een bom ontploft waar allemaal speelgoed in zat dan alyss naar bed en avond voor mama nonnie!