Nee, ik hoor dr alle kanalen af gaan....maar ze heeft het juiste kanaal richting Gijs nog niet gevonden!!
Ja zeg dat wel...alleen is hij heel druk met zijn nieuwe mobieltje (werktelefoon)...hoor allemaal gebliep naast me...en hij maakt net een foto van mijn brakke hoofd! Matig! Anyhow....succes morgen!
Geloof me....die wil je niet zien! Ik vroeg hem net zijn telefoon en heb die foto toen maar snel verwijderd!! MENSENLIEF wat een KOP!
manlief is heel lief aan het opruimen voor mij! noa hielp me ook al zo goed toen ze thuis kwam van school vroeg ik aan der of ze de speelgoed wou opruimen en mama dus de aardappelen ging schillen en waarrempel ze ging opruimen
geloof me!!! Ik heb zon hoofdpijn dat een oog gewoon afhangt....en de wallen hangen ook op mijn sokken....over mijn haren nog maar te zwijgen! hahaha
@tm: goed naar je lichaam blijven luisteren meid!! @wonder en nonnie: gelukkig ligt mijn kleine dame heerlijk te slapen. maar baby in de buik is wel druk @chilleke: lekker aan de lange vingers en koffie ( hoewel koffie lust ik niet) @lekkers: ik had vanmiddag lekker een doos (neger)zoenen mee genomen jammie!! @piesende honden, hier ook de meest rare dingen mee gemaakt. gelukkig nu niet meer. @franka: suc6 morgen. nog even spannend maar hopelijk is ze ingedaald.
jaa maar dat lukt zo weinig dan voel ik me goed en denk ik meteen dat alles weer gaat owww lekker negerzoenen jammieeee!!
Zo weer ff bijgelezen, ik las dat elin en alyssa een telepatisch gesprek hadden maar de dames de weg naar gijs niet konden vinden.. Dat wonder een foto niet wil showen Dat franka morgen een spannende echo heeft! Succes meis! verder geen idee whaha