APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    have fun!:D

2. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Lz enorm spannend dus...nou laten we hopen dat het gewoon verder groeit :) ik duim voor je!

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Lz wat spannend ik blijf voor jullie duimen! Knuf!

@ vraagje,.. kan ik schoentjes wassen? whaha na het wateravontuur van madam zijn ze nogal bruin in plaats van wit.. en het zijn nikes dus beetje zonde als die zo vies blijven duss mijn vraag kunnen ze op een of andere manier in de wasmachine ?

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    lau ik zou ze in een kussensloop doen en doen gewoon op een koud programma

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

LZ we blijven duimen!!!

Lau ik zou ze gewoon op een rustig programma (wol ofzo) op 30 graden....ik was de schoenen van mijn man ook altijd, gaat altijd goed eigenlijk.

Nonnie veel plezier!

Ka wat spannend zeg!! Gek idee lijkt me dat dat de datum vaststaat!

Chilleke jaaa vakantie komt in zicht!

Mermaid nog aan je thee toegekomen? :)

Zo even bij de vk langsgeweest maar heb alleen het formulier meegekregen om te prikken dus moet alsnog of naar het ziekenhuis of morgenochtend naar de prikpost...(het laatste dan maar, ziekenhuis zijn we weer zo lang onderweg)

6. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    LZ hoe is het met je?

Heel raar dat de datum nu vast staat inderdaad!! Hopelijk is het dit keer ook binnen een dag gebeurd.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Tsss, wat zijn sommige mensen toch eikels hè. Ik heb een knul op Hyves die ik van eeuwen geleden van een vakantie ken. Gaat ie net op Hyves tegen me chatten. Hij vroeg hoe het met Tobin was. Dus ik zeg goed, En weet je wat die lul vervolgens zegt?! "Ik heb de foto's gezien, maar ik weet nu niet of ik moet zeggen het is een mooi kind, of het is een schattig kind". :x

8. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    LZ jeetje wat spannend zeg allemaal!! Wat een lange week moet dat voor jullie zijn... Ik duim heel hard voor je!

Chilleke lekker zeg bijna op vakantie! Waar gaan jullie heen?

9. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat een eikel zeg!!!

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn god zeg wat een sukkel ;). Schijnbaar was hij op die vakantie nogal verbrand en heb ik toen zijn rug ingesmeerd. Nou het zal allemaal wel, maar dat zijn dingen die ik echt niet meer weet hoor. Maar hij weet het allemaal nog precies. Ben je dan zielig of wat?!

11. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@mermaid whahahah dan is die wel heeel zielig als die dat nog weet..

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dank je... Misschien is het ook wel de "fout" van een vroege echo. Als het straks evt bijgetrokken is, is de kans groot dat bijv bij iemand die pas met 9 weken een 1e echo had,het ook heeft gehad, maar het nooit aan het licht is gekomen....

Jij ook heel veel succes met de laatste ehhh week eigenlijk! Gaat snel! Nog een week rustig aan en dan komt jullie 2e meid! Jeetje, raar idee.

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou hè! Ik zei dus ook "Nou ja zeg!!! Natuurlijk is hij mooi!". Zegt ie vervolgens dat hij het niet persoonlijk over Tobin bedoelde, maar zegt ie, ze zeggen toch altijd "mooi in de luier, lelijk in de sluier". Nou ja, nu ken ik die uitdrukking wel, maar Tobin is een jongetje, dus zal denk ik geen sluier dragen als hij gaat trouwen, dus die opmerking slaat echt helemaal nergens op ;).

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    LZ dat is inderdaad het nadeel van een vroege echo. Misschien hebben veel meer mensen dat maar hebben het nooit geweten omdat je bij de vk veel later een echo krijgt. Hopen dat vrijdag de echo er prima uit ziet! Het is jullie zo gegund!
    De tijd vliegt hier wel ja. Vind het ook wel een heel raar idee hoor maar ik kan er nog even aan wennen haha.

Mermaid dat slaat echt nergens op nee! En hoe zielig... Hij had vast een oogje op je!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mermaid je hebt gewoon GROTE indruk gemaakt op dat joch ;). Wel een hele flauwe opmerking over Tobin.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, nou schijnbaar ;). Nadat hij zei dat hij het niet zo bedoelde over Tobin zei ik namelijk "Hm, nou vooruit dan maar". En toen zei hij dus dat dat hem ergens aan deed denken. Mijn reactie: :(. Ja, zei hij, over toen hij zo verbrand was, toen had ik dat ook gezegd. OMG! Dat is serieus 14 jaar geleden ofzo, dan ben je toch een freak als je dat nog weet :$;). Ik zal het eens tegen Arco zeggen dat hij alles nog weet, hahaha, die wordt woest :D.

17. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

whuhahaha mermaid ik zou vroeger zeggen dumpen die loser haha maar ik zou het nu alsnog doen lol!

Lz, ik duim ook voor je!

Lau, ja de nike pico die ze heeft ( heb ze verkocht in de winkel die dingen gaan als warme broodjes over de toonbank) kunnen gewoon in de wasmachine zelfs op 40 graden als je dat zou willen!

Nou de bus is al halverwege dus ga maar eens afsluiten, tot vanmiddag of vanavond! Kusss

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Nonnie: Nou idd ;).
    Veel plezier bij je moeder vandaag.

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Manlief wordt hier trouwens wel aardig goed in het huishouden inmiddels haha. Hij had vanmorgen al stof gezogen, wc grondig schoon gemaakt, 2 wassen gedraaid, met Elisa naar de bouwmarkt, drogist en supermarkt. Appeltje geschild voor haar. De laatste tijd deed ik echt alles in huis omdat hij druk was met verbouwen. Hopelijk houdt dat straks ook nog een beetje aan als de kleine er is.

20. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik ga mijn foldertjes eens even doorlezen van het inleiden en dan zo maar even een broodje eten. Vanmiddag komen nog 2 vriendinnen op visite en rond 16 uur komt een andere vriendin met haar vriend om te koken en voor Elisa te zorgen. Manlief heeft vanavond weer slaapdienst en moet om 16.30 werken. Dan morgenochtend mijn moeder weer totdat manlief thuis komt en donderdag gaat ze de hele dag naar de gastouder toe.

Daar komen ze net weer aan zie ik. Tot later!

Deel Deze Pagina