@ Chilleke: Da's lief van je moeder. Handig ook! Ik heb mijn stiefmoeder een mailtje gestuurd met een verjaardagscadeausuggestie....een financiële bijdrage voor DE tas .
whahahaha als gijs valt in de bosjes ofzo en zijn handen zijn vies gaat hij zo met zijn handen over elkaar vegen ook vind hij het leuk om met een doekje overal langs te gaan
ik ben even sigaretje doen, nagels lakken, lees ondertussen mee en als ik reageer dan doe ik wel met 2 pennen typen
@vieze kinderen oohh hier nog één hee wat is dat (grond) mjamm hee was dat (gras) ziet er leuk uit en is best lekker, heee water lekker badje plons.. @Tm rookse!
als alyss valt komt ze eerst naar me toe: mamaaaaa mamaaaa en steekt haar handjes vooruit, op het moment dat ik bij der ben en haar handjes wila fvegen met mijn hand bijvoorbeeld, trekt ze snel weg en legt haar platte hand op der gezicht :x
wahahaha.....echt WAAROM vraag ik me dan af! Wat is er nou zo lekker om tuinaarde te eten? Met Seeger heb ik dat dus ook nooit gehad he?!
Hou op over verjaardagskado's, ik moet ook nog wat bedenken en ik weet NIKS. Gelukkig heb ik van mijn moeder al mijn mamafiets gekregen, maar voor de rest? Ik kom nooit verder dan een boek (leuk maar wel saai) of euhh ???
lol wie had dat gedaht meisjes zijn vies jongens zijn net hahahha gijs had van de week een wasco te pakken heel zijn mond was geel
Nou, ik mag toch hopen van wel idd, en wat zal ik blij zijn als die tijd voor mij ook EIN-DE-LIJK aanbreekt
nou dat ze aarde eet zal me boeien, maar we hadden net graszaad gestrooid dus allemaal nieuwe grasjes die omhoog komen, gaat zij ze opeten :x
Heb je even bezoek..kletsen jullie weer 15pagina's vol! Ik sla het bij lezen even over en val vanaf hier in!
Ik weet normaal gesproken ook nooit wat te vragen, maar dit jaar heb ik al een aantal dingen: die ketting die ik van Arco krijg, bedels voor aan mijn Pandora, geld voor DE tas.