geloof me tegen de tijd dat ze het 3 weken doet word je in de 4e week knettergek van het schoonmaken en het nee ayla niet doen nee ayla das bah
koe-tje hahaha zie nu hele beelden voor me over een grazende alys mermaid, hoe gaat het nu met tijgeren? gaat het al wat sneller?
ja dat geloof ik, maar denk dat het nu juist wel makkelijk is, moet er niet aan denken dat ik er nu een babytje bij heb terwijl ik alyss overal vandaan moet plukken
Leuk inderdaad! Ik zit echt nog te denken....gelukkig (?) krijg ik nooit veel verjaardagsbezoek Is een pretecho een raar kado?
nou nee graszaad gestrooid= vogels vogels=honden als een stel gekken over me grasveld jagen vogels weg=alyss eet het gras :x
Uhm.....nope . Ze is gewoon echt een beetje lui, want als bijvoorbeeld de bal maar iets te ver naar haar zin bij haar vandaag ligt vertikt ze het gewoon om er naar toe te tijgeren. Pfff, prinses op de erwt hoor .
@verjaardag: ik moet ook nog steeds iets bedenken...misschien krijg ik wel een dochter voor mijn verjaardag...Hoop het niet eigenlijk want dat betekend dat ik ruim overtijd ga lopen...ben 21 september jarig en de 13de uitgerekend... @eylem: nee pretecho is geen raar kado: slim juist...is echt iets blijvends...
@ Eylem: Pretecho is toch juist leuk om te vragen! @ Chilleke: Ja, da's een voordeel van later lopen: dat ze beter kunnen luisteren. Met de nadruk op "kunnen" hè, want geen garantie dat ze het ook daadwerkelijk doet natuurlijk.
Hmm nou wie weet vraag dan een (bijdrage voor) een pretecho...is weer eens wat anders in ieder geval. En dan komen we hopelijk het geslacht ook wat eerder dan met de 20 weken echo te weten, ook wel leuk.