APRIL-mama's 2010 deel....19!!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door Rosado, 8 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    mermaid...wat irritant hoe moeilijk is het om gewoon een weekje thuis te blijven;)

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Echt irritant inderdaad al die mannen die zonder overleg maar de hort op gaan....hier geen last van....hij zou van mij best wel wat vaker weg mogen, hij gaat echt bijna nooit en 's avonds al helemaal nooit, 2 keer per jaar ofzo een keer. Maar goed, het is ook nooit goed ;)

Net Irem weer uit bed gehaald met 39,7 :( pcm gegeven en we zien wel wat de nacht brengt...

3. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Heh bah wat naar dat ze steeds koort heeft zeg. Ik hoop dat de pcm zijn werk goed doet en dat jullie een goeie nacht gaan krijgen...

4. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    heee wat naar zeg :( beterschap eylem

5. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid: goed zo gelijk duidelijk zijn hoor.

@wonder: ohh zelfs dat wist ik niet eens! Maar goed eerst maar wachten of het nodig is

@eylem: beterschap voor je meisje, hou dr maar goed in de gaten hopelijk help de pcm

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Thanx :) ik vind het ook zo frusterend dat je niet weet wat het is en Irem kan het niet vertellen. En dan denkt mijn man meteen aan het dochtertje van vrienden van ons die leukemie had wat ook zo begonnen is op deze leeftijd :( dus dat helpt ook niet mee. Maar goed, ik hoop maar gewoon dat ze zich snel weer beter voelt.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Marijn: Oh, jij dus ook al zo'n lekkere nadenkende vent :x.

@ Eylem: Balen zeg dat het niet beter lijkt te gaan met de koorts van Irem.

Zo, Tobin gevoed, ik heb Arco hem op bed laten leggen dus nu kan ik eindelijk mijn nagels lakken.

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

sorry zat met ben aan de telefoon ;)

9. nonnie26

vergeet mijn tips niet :D;)

eylem, beterschap!!! :(

10. nonnie26

namens ingrid:

noah drinkt netjes zijn flesjes leeg en is verder lekker rustig, nog wel een beetje misselijk maar dat komt wel goed. ik zie op het moment alleen maar sterretjes dus even rustiger aan doen en wat meer eten ;) vannacht mag hij 4 uur tussen de voedingen laten dus das wel lekker. duik dus zo mijn bedje in want om half 2 mag ik eruit ;)

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Zo heb het verhaal van Ingrid gelezen en daarna er vluchtig doorheen gezapt.

Ingrid: zeker een verhaal om nooit te vergeten! Jammer dat Roeland er niet bij was, kon hij niet ambulance-kleven ;)
    Maar fijn dat hij er is en dat alles goed gaat, heerlijk genieten...

Mannen de hort op: de mijne heeft er een handje van om na 3 avonddienstem dan de 4e dag lekker naar een vriend te gaan. Fijn als je al 3 avonden alleen bent..
    Nu belde hij net of hij deze week 2 dagen naar Duitsland 'mag'... Als m'n ouders de papadag over willen nemen, vind ik het goed, maar toch ook wel ongezellig. Vrijdag onze enige vrije dag samen voorlopig ;) maar goed, z'n vriend die daar woont heeft hij al maanden niet gezien, ende vriend met wie hij gaat ook niet. Dus vooruit, hij mag :D

12. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Fijn dat het goed gaat! rust lekker uit!:)

eylem, je moet maar tegen je man zeggen dat het goed is dat ze ziek is, zo bouw je weerstand op. ;) wat niet betekent dat het niet vervelend is ;)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hm, Tobin heeft nog niet zo'n zin om te gaan slapen...

14. nonnie26

het is je niet gegund om je nagels te lakken he :(

hai mirjam!!

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meiden ik haak af, Irem is al een half uur stil, wacht nog even en dan ga ik ook naar bed. Truste!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja bij Seeger was er dus geen beweging in te krijgen en stond de ks al gepland. Toch besloot meneer uit zichzelf te draaien en dat een week voor de ks ;)

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, ja wel hoor. Ik blijf gewoon zitten, mag Arco het oplossen. Doet hij ook nog eens wat met Tobin ;).

18. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Then he ows you BIG time!!!! Lief van je hoor!

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Heel goed!!!;)

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Nog een uithuizige man...

Deel Deze Pagina